Daphne meissie ik snap echt dat je je heel erg klote voelt! Ik gun het iedereen zo om snel zwanger te raken! Dikke knuffel voor jou meis! Om even op de meeting terug te komen...... we zitten dus vanaf Groningen tot aan Zeeland. Is Apeldoorn, Amersfoort of Deventer een idee? Volgens mij zitten we dan aardig op de helft! Zeg maar even waar de voorkeur voor uit gaat. Ennuh voorkeur voor dag en tijdstip? Ik maak wel even weer een nieuwe lijst!
VOORKEUR VOOR PLAATS: 1: APELDOORN lexy geen voorkeur 2: AMERSFOORT lexy geen voorkeur 3: DEVENTER lexy geen voorkeur VOORKEUR VOOR DAG: 1: zaterdag lexy geen voorkeur 2: zondag lexy geen voorkeur (dit lijken mij de meest gangbare dagen) VOORKEUR VOOR TIJDSTIP 1: 's ochtends (rond 11 uur) 2: 's middags (rond 2 uur) lexy 3: 's avonds lijkt mij niet ivm terugrijden.
VOORKEUR VOOR PLAATS: 1: APELDOORN lexy geen voorkeur Northern 2: AMERSFOORT lexy geen voorkeur Northern 3: DEVENTER lexy geen voorkeur Northern VOORKEUR VOOR DAG: 1: zaterdag lexy geen voorkeur Northern 2: zondag lexy geen voorkeur Northern (dit lijken mij de meest gangbare dagen) VOORKEUR VOOR TIJDSTIP 1: 's ochtends (rond 11 uur) 2: 's middags (rond 2 uur) lexy Northern 3: 's avonds lijkt mij niet ivm terugrijden.
VOORKEUR VOOR PLAATS: 1: APELDOORN lexy geen voorkeur Northern Yvonne 2: AMERSFOORT lexy geen voorkeur Northern Yvonne 3: DEVENTER lexy geen voorkeur Northern Yvonne VOORKEUR VOOR DAG: 1: zaterdag lexy geen voorkeur Northern Yvonne (alleen als volleybalseizoen afgelopen is/eind april) 2: zondag lexy geen voorkeur Northern Yvonne (dit lijken mij de meest gangbare dagen) VOORKEUR VOOR TIJDSTIP 1: 's ochtends (rond 11 uur) 2: 's middags (rond 2 uur) lexy Northern Yvonne 3: 's avonds lijkt mij niet ivm terugrijden.
Northern: van harte gefeliciteerd en een fijne dag Daphne: je mag hier altijd komen klagen, juist omdat we het gevoel kennen. We syeunen elkaar in goede en in slechte tijden. Kop meid, onze tijd komt nog wel al snap ik dat het op sommige dagen erg moeilijk is om positief te blijven.
VOORKEUR VOOR PLAATS: 1: APELDOORN lexy geen voorkeur Northern Yvonne Sharon (2e keus) 2: AMERSFOORT lexy geen voorkeur Northern Yvonne 3: DEVENTER lexy geen voorkeur Northern Yvonne Sharon (1e keus) VOORKEUR VOOR DAG: 1: zaterdag lexy geen voorkeur Northern Yvonne (alleen als volleybalseizoen afgelopen is/eind april) Sharon 2: zondag lexy geen voorkeur Northern Yvonne Sharon (dit lijken mij de meest gangbare dagen) VOORKEUR VOOR TIJDSTIP 1: 's ochtends (rond 11 uur) 2: 's middags (rond 2 uur) lexy Northern Yvonne Sharon 3: 's avonds lijkt mij niet ivm terugrijden.
*Daphne: dikke knuff-Komt wel goed, schatje *Northern: gefliciteerd met je verjaardag! *kus* Hier vanavond naar een voorlichtingsavond vd VKpraktijk...geen idee wat het inhoudt, maar ben wel erg nieuwsgierig
VOORKEUR VOOR PLAATS: 1: APELDOORN lexy geen voorkeur Northern Yvonne Sharon (2e keus) Daphne geen voorkeur 2: AMERSFOORT lexy geen voorkeur Northern Yvonne Daphne geen voorkeur 3: DEVENTER lexy geen voorkeur Northern Yvonne Sharon (1e keus) Daphne geen voorkeur VOORKEUR VOOR DAG: 1: zaterdag lexy geen voorkeur Northern Yvonne (alleen als volleybalseizoen afgelopen is/eind april) Sharon Daphne 2: zondag lexy geen voorkeur Northern Yvonne Sharon Daphne (dit lijken mij de meest gangbare dagen) VOORKEUR VOOR TIJDSTIP 1: 's ochtends (rond 11 uur) 2: 's middags (rond 2 uur) lexy Northern Yvonne Sharon Daphne 3: 's avonds lijkt mij niet ivm terugrijden.
Nicole van harte gefeliciteerd meid! Fijne verjaardag! Daphne: dikke kus meid! Komt vanzelf goed allemaal! Kom hier maar lekker van je af klagen! Er is al lekker veel animo voor de meeting! Zie dat de dag niet zoveel uit maakt en dat Deventer Voor sommige 1e keus is en de rest het nog niet uit maakt. Ook zie ik dat iedereen 's middags wil! Volgens mij gaat dit helemaal goed komen geloof ik. Hoe moeten we het nu verder aanpakken? Hoe komen we tot een datum? kus
Thnx Lexy! Ik wil ook 's middags hou nou eenmaal van uitslapen haha! Wat betreft een datum.. Goeie vraag Maare, gewoon drie of vier datums prikken en dan weer een lijst? En dan misschien dat de eerste datum dan over een aantal weken moet zijn..?
Ik heb de agenda er even bij gepakt! haha. Vind jouw idee wel een goed idee. Ik noem gewoon een paar data op een zaterdag en een zondag en dan weer kijken waar de meeste mensen een voorkeur voor hebben. De lijst volgt zo....
DATA VOOR DE MEETING Zaterdag 25 april: lexy Zondag 26 april: lexy Zaterdag 2 mei: lexy Zondag 3 mei: lexy Zaterdag 23 mei: lexy Zondag 24 mei: lexy Ga er van uit dat we hier toch wel iets uit moeten kunnen halen! Mij maakt het wederom weer niet uit welke dag we gaan. Als het dan Deventer gaat worden, wie gaat er dan op zoek naar een locatie? Dat mag iemand anders fixen
VOORKEUR VOOR PLAATS: 1: APELDOORN lexy geen voorkeur Northern Yvonne Sharon (2e keus) Daphne geen voorkeur Meisje geen voorkeur 2: AMERSFOORT lexy geen voorkeur Northern Yvonne Daphne geen voorkeur Meisje geen voorkeur 3: DEVENTER lexy geen voorkeur Northern Yvonne Sharon (1e keus) Daphne geen voorkeur Meisje geen voorkeur VOORKEUR VOOR DAG: 1: zaterdag lexy geen voorkeur Northern Yvonne (alleen als volleybalseizoen afgelopen is/eind april) Sharon Daphne Meisje (het liefste) 2: zondag lexy geen voorkeur Northern Yvonne Sharon Daphne Meisje (2de keus) (dit lijken mij de meest gangbare dagen) VOORKEUR VOOR TIJDSTIP 1: 's ochtends (rond 11 uur) 2: 's middags (rond 2 uur) lexy Northern Yvonne Sharon Daphne Meisje 3: 's avonds lijkt mij niet ivm terugrijden.
het heeft even geduurd voordat ik reageerde op de voorkeuren hihi, moest even uitzoeken hoelang het voor mij allemaal rijden was maar scheelt maar een paar minuutjes.. nou paar zijn toch 2 uur en nog wat haha.. Voor mij komt zaterdag het beste uit, vriendlief heeft alleen op zondag vrij, en stel ik verdwaal haha moet ik op maandag om 7 uur weer beginnen! Zow nu ff na de datums kijken
DATA VOOR DE MEETING Zaterdag 25 april: lexy meisje Zondag 26 april: lexy Zaterdag 2 mei: lexy meisje(moet hier helaas werken) Zondag 3 mei: lexy meisje(moet hier helaas werken) Zaterdag 23 mei: lexy meisje Zondag 24 mei: lexy Ga er van uit dat we hier toch wel iets uit moeten kunnen halen! Mij maakt het wederom weer niet uit welke dag we gaan. Als het dan Deventer gaat worden, wie gaat er dan op zoek naar een locatie? Dat mag iemand anders fixen
DATA VOOR DE MEETING Zaterdag 25 april: lexy meisje Zondag 26 april: lexy Daphne Zaterdag 2 mei: lexy meisje(moet hier helaas werken) Daphne Zondag 3 mei: lexy meisje(moet hier helaas werken) Daphne Zaterdag 23 mei: lexy meisje Daphne Zondag 24 mei: lexy Daphne