Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo meiden,

Klopt ook wel dat het over het algemeen heerlijk weer is geweest dit weekend op een paar buien na. Nu is het wel weer regen :(

Sharon: snap dat je even rustig aan wil doen. Succes bij de gyn, hoop dat je snel terecht kan.

Lexy: dus wel een gezellig weekend gehad. Was het nieuwbouwproject wat? Dus zelfs de ramen gewassen, echt de lente in de bol. haha.

Hier een leuk feest gehad gisteravond, Themafeest Disco 80-er jaren. Wat hebben we gelachen om alle outfits van iedereen. was erg gezellig. De hele avond lekker op de dansvloer gestaan. Vandaag bij mijn ouders geweest en daar gegeten en nu nog even het internet op.
    Nog 2 dagen en dan gaan we naar Eurodisney :D

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hier superdruk geweest, ook een logee gehad vh weekend en we zijn bezig in het kamertje voor mn dochtertje, dus daar komt (EINDELIJK!) schot is ;)

@Sharon: Kan ik me voorstellen, meid!Dikke knuff, heel veel succes en ik hoop dat het balletje snel gaat rollen bij de gyn!

@Lexy: pfff, zou willen dat ik jouw energie had en dat allemaal gedaan kon krijgen whaha

Heerlijk weer idd! We zijn dan gisteren ook naar Dierenpark Beekse Bergen geweest, kan je met de auto doorheen, hoefde ik niet in een rolstoel whaha

@Yvo: veel plezier in Disney!

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    DATA VOOR DE MEETING

Zaterdag 25 april:
    lexy
    meisje
    Charpi

Zondag 26 april:
    lexy
    Daphne
    Charpi

Zaterdag 2 mei:
    lexy
    meisje(moet hier helaas werken)
    Daphne
    Yvo
    Charpi

Zondag 3 mei:
    lexy
    Daphne
    Yvo
    Charpi

Zaterdag 23 mei:
    lexy
    meisje
    Daphne
    Charpi (kan misschien niet)
    Zondag 24 mei:
    lexy
    Daphne

Hoi meiden, ik wil ook graag meedoen aan de meeting, alleen zijn alle dagen tot het einde onzeker.... mijn vriendin is namelijk 22 mei uitgerekend en ik heb aangeboden op te passen op hun zoontje als ze gaat bevallen.... dus het laatste weekend kan ik alleen als ze al bevallen is en de weekenden daarvoor kan het ook zijn dat ik op het laatste moment nog afval, want ze heeft kans op vroeggeboorte...
    Ook zou ik de meeting liever zo zuidelijk mogelijk hebben, bijv Apeldoorn, omdat ik uit Noord-Brabant kom.... Lastig he..... :oops:

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden, ik ben er weer.......

De vakantie was heerlijk! We hebben lekker een weekje genoten van de zomerse temperatuur daar en het mooie weer, al was het ook wel wat bewolkt en hebben we een paar regenbuitjes gehad.

Vandaag ben ik bij de dokter geweest, want ik wilde wel eens even informeren wat ik nu het beste kon doen, omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. (Vandaag dag 78)

Hij adviseerde ons om te beginnen met temperaturen, dus vanaf morgenochtend is het eerste wat ik 's ochtends doe als ik mijn ogen open doe, die thermometer in mijn kont stoppen. :) Zal effe wennen zijn, maar het is voor een goed doel. Hij wil me over 3 maanden weer terugzien, dus op 10 juni zit ik weer in de wachtkamer!

Verder mogen we gelijk een zemenonderzoek laten doen. Donderdagochtend kan ik Jos zijn sperma om 9 uur gaan inleveren.... Wist niet dat je daarvoor ook rekening moet houden met zaadlozingen enzo, want je mag 2 dagen vooraf geen zaadlozing hebben gehad en niet langer dan 7 dagen geleden. En verder moet het zaad na de zaadlozing binnen een uur, liefst half uur op het laboratorium zijn. Dus dat wordt donderdag op tijd opstaan, en daarna de komende week duimen op een goede uitslag.

Duimen jullie met ons mee?

5. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden!

Ook hier is het rustig..! Vol spanning wachten we af wanneer mijn schoonzus gaat gevallen.. Ze is vandaag uitgerekend.. Maar ze verwachten nog niet dat hun meisje vandaag komt.. Vandaag ff het centrum in geweest om te kijken voor een cadeau (ga niet zeggen wat, want ze zit ook hier op t forum.. haha), maar niks kunnen vinden.. Wil iets leuks kopen, dus niet iets standaards haha.. Ben ik weer hoor :)

Verder toch nog een druk weekend gehad.. Gistermiddag nog ff gesport hier boven, nog e.e.a. gepoetst (ben goed bezig al zeg ik het zelf) en wat wasjes gedraaid.. Gisteravond nog even bij mijn ouders op bezoek geweest en toen was het weekend voorbij!

@ MinieMe: leuk, de babykamer! Wij... willen foto's zien, wij willen foto's zien, wij willen foto's zien ;)

@ Charpi: fijn dat jullie zo genoten hebben op vakantie! Hm, en succes met iedere ochtend de thermometer in je kont stoppen hihi.. ;) Dat moet toch altijd rond dezelfde tijd? Moet je dan ook in het weekend vroeg opstaan? Goed dat ze meteen sperma-onderzoek gaan doen! Ik ga heeeeeeeeel hard voor jullie duimen!

@ Yvo: leuheuk! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad op het feestje!

@ Lexy: En?! Hoe vonden jullie het nieuwbouwproject? Ben erg benieuwd!

Mijn neefje komt zo weer op bezoek haha.. Eerst ff wat lekkers in huis halen voor die jongen, dus rij ff naar de supermarkt..
    Fijne avond meiden!
    -X-

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wel dat heb ik gelijk effe gevraagd, maar het tijdstip is niet zo heel belangrijk, wel dat ik het meteen doe als ik wakker word, dus voordat ik uit bed stap en naar de wc ga, dus echt gelijk licht aan en hop thermometer erin, haha....

Spannend hoor voor jullie en je schoonzusje!

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    DATA VOOR DE MEETING

Zaterdag 25 april:
    lexy
    meisje
    Charpi
    Sharon

Zondag 26 april:
    lexy
    Daphne
    Charpi
    Sharon

Zaterdag 2 mei:
    lexy
    Daphne
    Yvo
    Charpi

Zondag 3 mei:
    lexy
    Daphne
    Yvo
    Charpi

Zaterdag 23 mei:
    lexy
    meisje
    Daphne
    Sharon

Zondag 24 mei:
    lexy
    Daphne
    Sharon

8. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Charpi, welkom terug in regenachtig Nederland :D
    Jullie hebben dus een mooie vakantie gehad?

Veel succes met temperaturen! Al moet ik wel zeggen dat ik het wel een beetje vreemd vind dat je dat moet gaan doen :( Waarschijnlijk denkt hij dat je dus nog een eisprong zal krijgen, maar om een beetje inzicht te krijgen moet je toch al een tijdje getemperatuurd hebben?
    Ik persoonlijk zou liever iets hebben gehad om de menstruatie op te wekken, zodat je aan de volgende ronde kunt beginnen.
    Maar goed meis, ik hoop dat jij er iets aan zult hebben!

@All: heb niet veel tijd om te reageren. Hoe is het met iedereen?
    Heb de lijst met data nog even ingevuld.

Liefs Sharon

9. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Charpi: welkom terug, fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Zal de temperatuur hier toch wel weer tegen vallen.
    Temperaturen, lijkt me echt niets, maar alles om duidelijkheid te krijgen over je cyclus. En ook gelijk een zaadonderzoek. Spannend. Mijn man gaat dat volgende week woensdag doen, zodat ik dan snel naar het lab kan racen :D Ik duim vvor een goede uitslag.

Daphne: Spannend van je schoonzus. Kan dus elk moment gebeuren. Wij wachten in spannning met je mee. Ben ook wel benieuwd wat voor kado je uiteindelijk gaat vinden ;)

Mienime: dus het kamertje nu bijna klaar? Ben benieuwd hoe die eruit ziet.

Ga zo lekker Bones kijken.
    tot morgen

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    DATA VOOR DE MEETING

Zaterdag 25 april:
    lexy
    meisje
    Charpi
    Sharon
    Northern (afdansen)

Zondag 26 april:
    lexy
    Daphne
    Charpi
    Sharon
    Northern (bijkomen van afdansen feestje)

Zaterdag 2 mei:
    lexy
    Daphne
    Yvo
    Charpi
    Northern (heeft niet mijn voorkeur)

Zondag 3 mei:
    lexy
    Daphne
    Yvo
    Charpi

Zaterdag 23 mei:
    lexy
    meisje
    Daphne
    Sharon
    Northern

Zondag 24 mei:
    lexy
    Daphne
    Sharon
    Northern

11. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hellooooo ;)

@Charpi: welcome back en veel succes met tempen!Dat is helaas het meest standaard antwoord wat je krijgt, als je met dat soort dingen naar de HA gaat!Hopelijk is het zaad van je vriend/man goed.

@Yvo: Hopelijk ook het zaad van jouw man!

@Daphne: Heb jij geen hyves? Ik zet het misschien binnenkort eens op mijn hyves, hoewel ik het wel over het kamertje van mn dochter heb, de babykamer bestaat al, die wordt voor ons mannetje en ons meis krijgt ene nieuwe kamer en die is (idd Yvo) bijna klaar!Morgen ofzo gaan we denk ik voor het eerst oefenen met ons meisje in haar nieuwe kamer :D

@Ego: Vandaag naar de VK geweest.Kleine maakt het goed!Morgen 35 wkn en hij is ietsje ingedaald.Volgende week donderdag een echo!

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @MieniMie, hoi wij kennen elkaar nog niet, aangenaam! Wow al 35 weken onderweg, dat schiet lekker op nu dan... Succes met oefenen met het slapen van je dochter in haar nieuwe kamer!

@Yvo, tempen is inderdaad niet alles, maar alles voor het goede doel! Morgen race ik dus naar het lab! Spannend dat jullie het ook laten onderzoeken! Ik duim voor jullie hoor!

@Sharon, de huisarts zag niets in het opwekken van een bloeding, die zou namelijk toch niet natuurlijk zijn.... dus maar op dag 79 begonnen met tempen... ach ja, wieweet word ik snel ongi, dan kan ik alsnog aan een nieuwe ronde beginnen...

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hallo allemaal!

Minieme: vandaag oefenen met je kleine meid op de nieuwe kamer? De andere kleine is dus al iets ingedaald... volgende week weer een echo. Duurt nu niet lang meer meid!

Charpi: meis je bent weer terug! Je hebt het leuk/lekker gehad? Wat dacht je toen je in dit weertje terug kwam.... gingen we maar weer terug...? Heb je daar nog leuke dingen gedaan?
    Je bent nu dus begonnen met temperaturen en een zaadonderzoek. Hopelijk komt er nu snel meer duidelijkheid voor jullie!

Volgens mij heeft iedereen zo'n beetje al wel op de lijst gereageerd. Nu is de vraag... wie wil gaan reserveren? Wie kent er een leuk tentje waar we met een grote groep kunnen zitten? Moeten even kijken welke plek het meeste voorkomt... Wie voelt zich geroepen? Zal zo de 2 lijsten nog even weer naar voren halen.

Gisteren voor het eerst gesport. Heb me toch een spierpijn! Niet normaal meer. Kan bijna geen trappen lopen!
    Vanavond lekker op tijd naar bed. Ben vanmorgen weer eens bekaf wakker geworden! Snap niet waar dat soms toch zo ineens vandaan komt! En dan ben ik niet eens laat gaan slapen!

Fijne avond nog meiden!

14. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    DATA VOOR DE MEETING

Zaterdag 25 april:
    lexy
    meisje
    Charpi
    Sharon
    Northern (afdansen)

Zondag 26 april:
    lexy
    Daphne
    Charpi
    Sharon
    Northern (bijkomen van afdansen feestje)

Zaterdag 2 mei:
    lexy
    Daphne
    Yvo
    Charpi

Zondag 3 mei:
    lexy
    Daphne
    Yvo
    Charpi

Zaterdag 23 mei:
    lexy
    meisje
    Daphne
    Sharon
    Northern

Zondag 24 mei:
    lexy
    Daphne
    Sharon
    Northern

Zaterdag 23 mei kunnen volgens mij de meeste mensen... Yvo kun jij deze dag niet?

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    VOORKEUR VOOR PLAATS:

1: APELDOORN
    lexy geen voorkeur
    Northern
    Yvonne
    Sharon (2e keus)
    Daphne geen voorkeur
    Meisje geen voorkeur

2: AMERSFOORT
    lexy geen voorkeur
    Northern
    Yvonne
    Daphne geen voorkeur
    Meisje geen voorkeur

3: DEVENTER
    lexy geen voorkeur
    Northern
    Yvonne
    Sharon (1e keus)
    Daphne geen voorkeur
    Meisje geen voorkeur

VOORKEUR VOOR DAG:

1: zaterdag
    lexy geen voorkeur
    Northern
    Yvonne (alleen als volleybalseizoen afgelopen is/eind april)
    Sharon
    Daphne
    Meisje (het liefste)

2: zondag
    lexy geen voorkeur
    Northern
    Yvonne
    Sharon
    Daphne
    Meisje (2de keus)
    (dit lijken mij de meest gangbare dagen)

VOORKEUR VOOR TIJDSTIP

1: 's ochtends (rond 11 uur)

2: 's middags (rond 2 uur)
    lexy
    Northern
    Yvonne
    Sharon
    Daphne
    Meisje

3: 's avonds lijkt mij niet ivm terugrijden.

De plaats voor de meeting wordt of Deventer of Apeldoorn. Daar stemmen de meeste meiden op! Ook wordt het 's middags, ook duidelijk geloof ik. haha

16. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo.
    ben ik weer, was erg leuk Eurodisney.

Over de meeting: ik ga 22 mei naar een concert van Milow in de Melkweg. Ben dan laat weer terug. En het is het weekend na hemelvaart, en dan gaan we vaak op de camping in Petten staan als mijn schoonouders daar ook staan. Maar weet nog niet of ze gaan.
    Dus ik weet nog niet of ik kan zaterdag 23 mei, daarom heb ik het niet ingevuld.

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik kan alleen za 23 mei, als mijn vriendin al bevallen is, ze is namelijk de 22 ste uitgerekend en ik heb aangeboden op hun zoontje te passen als zij naar het ziekenhuis moeten.... dus ik kan het pas op het laatste moment zeggen... hopelijk vormt dat geen probleem?

Ha Lexy, jaja ik ben er weer hoor, en toen ik weer op schiphol wilde ik toch ook wel graag naar huis, naar de hondjes... We hebben daar helemaal niets gedaan, lekker geluierd aan het zwembad en gewandeld aan het strand...

Verder heb ik nog nieuws: het zaad van mijn manneke is helemaal tiptop in orde! Dus als mijn cyclus nu een beetje mee wil werken... helaas moet ik gewoon geduld hebben....

18. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hey Charpi, dat is in ieder geval goed nieuws :D , zaad in orde. Nu jouw lichaam nog.

Hier een rustig dagje voor de boeg, hebben gister al het werk al gedaan, dus mogen vandaag van onszelf lekker relaxen.

19. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ladies, de kleine meid van mijn broer en zijn vriendin is geboren! Lynn heet ze... :) Prachtige naam! Ik ben tante, joehoe!

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Gefeliciteerd Daphne!

Charpi: lekker niks gedaan dus! Heerlijk! Kan me voorstellen dat je wel weer graag terug naar de honden wou. Dat heb ik ook met onze katjes. Wij gaan straks een weekend weg en dat vind ik al moeilijk!

Yvo: oke dan is dat niet handig idd. Moeten maar even kijken wanneer het dan gaat worden. Wordt denk ik wel lastig om iedereen mee te krijgen. Wie wil nog even naar de lijst kijken... heb dat ding nu al zo vaak bekeken dat ik nu even niets anders weet. En dan nog over een plekje... heeft iemand een idee?

Deel Deze Pagina