Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Daphne van harte gefeliciteerd meid! Lynn is inderdaad een mooie naam!

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hey girlzz,

Hoe gaat het met jullie?

@Daphne: Van harte gefeliciteerd met je nichtje! Wat ontzettend leuk, zeg en Lynn vindt ik ook een erg mooie naam!

Hier alles goed.Woensdag alweer 36 wkn en donderdag de liggingsecho, maar ik weet/voel datie nog gewoon met zn hoofdje naar beneden ligt en zoals al gezegd:ietsje ingedaald.Denk niet dat ie zo eigenwijs is, datie alsnog terugschiet, hoewel dat volgensmij wel kan bij een 2e.Ach we zullen het zien :) Ben erg benieuwd naar zijn groei, dus dat ga ik zeker vragen bij de echo :D
    Het is allemaal lekker aan het verweken ook, vandaar dat ik wel last heb van mn rug/bekken en soms met lopen, maar dat is allemaal een goed teken, volgens de VK ;)

Verder ligt onze meid sinds vrijdagmiddag in haar nieuwe kamer en meegroeibedje.Met een 2persoonsmatras naast het bed en het ledikantmatrasje op de grond bij het voeteneind en de babyfoon MET camera, die we vrijwel nooit hebben gebruikt, kan er niks gebeuren ;) :p whahaha Het gaat eigenlijk supergoed!Ze is er pas 2x uitgevallen en tsjah, dan viel ze toch zacht he ;) Ze blijft eigenlijk best keurig in haar bedje en ze voelt zich ook supertrots, blij en goed in haar nieuwe kamer en bed :D (Voor de liefhebbers die mijn hyves hebben, er staan wat filmpjes op) :)

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Heee MieniMe, woensdag alweer 36 weken, het gaat nu echt opschieten! Hopelijk is het kindje goed gegroeid en ligt het keurig met zijn hoofdje naar beneden....
    Goed hoor van je kleine meid in haar meegroeibedje!

Hier gaat alles goed, ben in een week tijd 1,7 kilo afgevallen! Ben er best een beetje trots op!

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hey, Charpi! :)

Wat knap, zeg dat je ruim anderhlave kilo bent afgevallen zo snel! (Y)
    Ben je daar bewust mee bezig?Hoe gaat het tempen?En las ik nou dat het zaad van je man goed was?Geweldig nieuws!

Over het groeien en de ligging maak ik me niet druk, hoor...Voel dat alles gewoon goed gaat en zit, maar nieuwsgierig ben ik zeker, alsie maar niet te groot wordt hihi
    Ben ook supertrots op onze meid! 8) Dank je wel :)

5. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Mienime: komt dus eindelijk schot in alle kamertjes, wat wordt het dan al een grote meid he, zo in zo'n meegroeibed. Super van je dochtertjes zeg.
    Fijn dat je al voelt dat alles wel goed ligt, scheelt dan toch dat het je tweede is, denk ik.
    Een vriendin van mij was afgelopen donderdag uitgerekend, maar alles is nog rustig. Het is hun eerste en zijn nu echt ongeduldig aan het wachten. Dus dat blijft nog even spannend.

Charpi: wow, 1,7 kilo in 1 week, wat goed Dan hou je de moed er wel in.
    En wat mienime ook al vraagt, hoe gaat het met temperaturen?

Hier geen bijzonderheden, woensdag mijn NOD, maar voel nog niets anders dan andere rondes. Woensdag gaan we wel zaad inleveren.

Gan nu Bones kijken
    liefs

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hallo meiden,

Minieme: dus alweer 36 weken... het einde is in zicht! Je kleine meis is dus al druk aan het wennen in haar nieuwe bed. Twee keer inmiddels eruit gevallen, dan scheelt het dat je er een matras naast hebt liggen. Goed dat ze zich zo trots voelt! Mag ook best! Het kleine meisje wordt groot! haha. Zal zo de filmpjes nog eens eventjes bekijken.

Charpi: 1,7 kilo afgevallen... dat doe je goed! Bezig met een dieet? Hoe gaat het verder met je meis? Zie dat er nog steeds geen verandering in je cyclus is :(

Hier is alles goed. Heb volgens mij gister mijn eisprong gehad! Veel eerder dan verwacht! Dacht dat ik al wel op tijd was met testen toen ik gisteren begon! Nou we hebben dus even flink ons best gedaan gisteren. Denk dat ik zaterdag dan ook al een positieve test zou hebben gehad, aangezien ik de vorige keer ook 2 dagen een duidelijke test had. Zaterdag hebben we ook benut, dus ben benieuwd! Vandaag was de test alweer licht, dus mijn ei is geweest denk ik. Nu maar afwachten dus....

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @Yvo: Ja, voor ons is/was het volgensmij spanennder dan mn dochtertje zelf haha Zo is ze echt groot idd...Vind haar nu al zo vaak zo groot lijken, teriwjl ze pas anderhalf is, dus straks als de kleien er is, is ze helemaal groot!
    Is er al iets bij je vriendin aan het rommelen inmiddels?
    Scheelt dan idd dat het de 2e is, want bij mn dochter had ik geen flauw idee en nu voel ik idd gewoon van owww, ik voel de voetjes boven, goed teken en dit of dat pijntje of krampje, owww dat is indalen etc
    Spannend voor je vriendin en haar man!
    Ennuh, geen :evil: op bezoek krijgen, hoor! ;)

@Lexy: Ja, de voorzorgsmaatregelen waren genomen, want wat ik al zei, wij vinden het wel erg spannend, ons meisje in een groot bed!En dan is het niet eens een 1 persoonsbed, maar een meegroeibedje whaha
    Gisterenmiddag had ze niet zo erg lang geslapen, dus had haar later die middag nog eens teruggelegd, maar ze dacht er anders over...Is ze toch uit bed gekropen, alle knuffels uit bed gegooid, het boekje wat we voor het slapengaan 's avonds voorlezen kapot gescheurd en ze stond ineens op de deur te kloppen whahaaha Toen had ik dus pas door, dat ze zo bezig was geweest...Ik dacht dat ze gewoon gezellig in haar bedje aan het kletsen was, dat doet ze wel vaker..Ik dacht nog, ach ze ligt iig lekker in bedje, ookal slaapt ze niet, maar dat was dus niet het geval! :)
    Dat blije hoofdje ook, toen ik de deur open deed haha Wederom was ze erg trots op zichzelf, ondanks dat ze dingen had gedaan die niet mocht, maarja, wordt maar eens boos daarop lol

Vandaag mijn TussenTijdseToets gehaald voor de auto (ja, ik ben NU NOG met mijn rijlessen bezig) hihi

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Minieme wat goed dat je de tussentijdse toets van je rijlessen gehaald hebt! Ga je voor de bevalling nog afrijden?

Wat een geweldig verhaal weer over jullie grote meid! Hahaa kan me voorstellen dat je dan niet boos kan worden.

Moet nu afsluiten, moeder komt binnen. Kus

9. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hahahahaha, wat een actie van je dochter Mienime. Had ze je lekker voor de gek en je kan dan toch echt niet boos worden.

Nog geen nieuws van mijn vriendin. Die eerste maakt het extra spannend voor hun :D

Ga even het eten afronden, manlief komt over 5 minuten thuis smste hij net.
    tot later

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ja, strakke actie van het dametje he...Zie nog dat ubervrolijke hoofdje, geweldig! :D haha

Het doel is wel om af te rijden voor de bevalling, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het gaat lukken, helaas...Het is nu nl iets geworden wat ik niet aan mn hoofd wil hebben en uit mijn systeem..Het voelt als een extra druk overal op en het voelt idd alsof ik het af MOET hebben en dat werkt gewoon niet.Mocht ik dus nog afrijden, ben ik niet teleurgesteld als ik zak-jammer, maar volgende keer beter, heb andere dingen aan mn hoofd ;)

Yvo, tsjonge dat is echt met spanning afwachten dus voor je vriendin!Hopelijk gaat ze niet 2 weken overtijd, maarja je kan het niet afdwingen helaas!De kleine komt, wanneer hij/zij dat wil.

11. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Ben helaas weer ongi geworden vandaag.
    Hebben vanochtend zaad van manlief ingeleverd, dus nu 4 werkdagen afwachten en dan kunnen we bellen. Best spannend.

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    He wat jammer Yvo dat je ongi ben geworden.... dikke knufff. Spannende dagen nu dus voor jullie, hopelijk is er met het zaad van jouw manneke ook niets mis.... ik duim voor jullie!

MieniMi, groot gelijk dat je nu niet zo met afrijden bezig bent in je hoofd, kan me voorstellen dat de aankomende bevalling en alles daaromheen veel belangrijker is nu...

Even antwoord op jullie vragen (MieniMi, Lexy en Yvo)....
    Ik ben sinds vorige week bezig met de WeightWatchers, dit volg ik online, dus ik ga niet naar bijeenkomsten toe. De eerste week is dus heel goed gegaan, elke maandag is weegdag... ben benieuwd wat er maandag weer af is.... Het hoeft van mij niet super snel te gaan, als de algemene tendens maar naar beneden is... Ik hoop dit jaar nog 11,3 kilo te verliezen, dan ben ik weer een stap dichterbij gezond gewicht....
    Met temperaturen gaat het goed, ben nu ruim een week bezig en mijn grafiek laat duidelijk kleine schommelingen zien... jullie kunnen als jullie nieuwsgierig zijn af en toe een blik werpen door op de link in mijn handtekening te klikken... het is niets spannends hoor, althans zolang er geen eisprong zichtbaar is in de temperatuurverandering niet.... Het is daarom dus ook wel confronterend moet ik zeggen, het wijst nog maar eens extra op het feit dat mijn lichaam momenteel niet functioneert... Geen eisprong, geen ongi, helemaal niets.... Het ene moment heb ik het daar moeilijker mee dan het andere.....
    Ik wil ook gewoon graag met jullie meedoen, en elke maand wachten op mijn ei, klussen (wat we nu natuurlijk ook nog wel doen, maar minder regelmatig) en wachten op mijn NOD..... Nu zijn er voor mijn gevoel al 3 cyclussen verloren gegaan en wieweet hoeveel er nog gaan volgen voordat ik weer maandelijks mijn ongi krijg....
    Wel zijn we super blij dat het zaad van mijn mannetje goed is, hoeven we ons daar in ieder geval niet meer druk om te maken, nu ik nog....

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Charpi: dus de weightwatchers! Je eet dan als tussendoortjes die mixjes enzo van hun? Goed hoor dat je hier mee bezig bent! Je kunt maar beter niet te snel te veel afvallen idd, dan komt er ook des te sneller weer iets bij als je stopt met het dieet. Op deze manier is het dus het beste.

Dus nog steeds aan het temperaturen. Heb er net even naar gekeken, maar moet zeggen dat ik er geen verstand van heb. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid meid en hoef je niet weet ik hoelang nog te wachten. Wil je anders niet met clomid beginnen?

Yvo: ook hier wil ik nog even tegen je zeggen dat ik het erg klote voor je vind meis! Dikke knuffel!

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Lexy, nee hoor ik eet gewoon normaal voedsel, alleen let je nu meer op wat je eet, dus waar minder in zit zodat je afvalt... tenminste dat is de bedoeling...
    Met clomid beginnen? Daar kan je toch niet zomaar mee beginnen? Heb mijn huisarts er anders niet over gehoord... die stuurde me 3 maanden naar huis met temperaturen....

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Zo, even bijgelezen!

@Charpi: Gelukkig is het zaad van je mannetje goed! Da's iig een zorg minder, nu hopen dat jij snel ongi wordt! Ik denk dat Lexy Primolut bedoelt (om ongi op te wkken), Clomid kun je iid niet zomaar gaan slikken. Goed dat je al bent afgevallen! Motiveert iig wel als het meteen zo goed begint!

@MieniMe: Wat een lekker ding dat meisje van jullie :D Lijkt me echt zo schattig wanneer ze voor het eerst in zo'n 'groot' bed gaan slapen! Maar ze vindt het dus wel leuk? Hopelijk wordt dat boekjes kapot scheuren geen hobby van haar! :) :)

@Yvo: Nog rustig bij je vriendin?
    Spannende dagen voor jullie, hoop zo dat je goed nieuws krijgt! En nogmaals ontzettend balen van je ongi! :(

Hier verder alles goed. Beetje rustig aan doen met het forum bevalt me goed, het is nu makkelijker om het allemaal een beetje van me af te zetten! Eerder zat ik hier soms hele avonden het forum af te struinen op zoek naar informatie enz. Niet goed hé? ;) :D
    En ik heb bericht gekregen van het ziekenhuis (Fertiliteitsafdeling), ik kan 29 april terecht (had ik volgens mij nog niet gezegd toch? :( ). Duurt nog even, maar ben blij dat ik iig een datum heb waar ik naar uit kan kijken!

Liefs Sharon

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hihi ik bedoelde inderdaad primolut. Ben er nog niet echt in thuis geloof ik. Is dat geen optie voor jou?

17. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    ZWANGER
    Ronde 1 - Sunshine01
    Ronde 2 - MieniMe (15-04-2009)
    Ronde 3 - miss & pixie
    Ronde 4 - tamtam78
    Ronde 8 - Northern

NOD

JANUARI
    19-01 Charpi (ronde 1)

FEBRUARI
    27-02 Sharon78 (ronde 5)

MAART
    19-03 Yvo
    20-03 Sakina (ronde 8 )
    30-03 Daphne1984 (ronde 9)

APRIL
    08-04 Lexy (ronde 5)

* zwart is NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * oranje is vermist
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

18. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    heej meiden ben ik weer naar een lang tijd,

ik heb me voorgenomen om niet meer zo verslaafd te zijn hier op de site want ik wert er een beetje down van elke maand zitten stressen of het nu zsover was allerlei rare dingen aan me lichaam merken..
    ik kom zo nu en dan wel een ker spieken hoe het er hier voor staat..

ben deze maand ook neit egt aan het klussen geweest ik wil even een pauze nemen.,.

eens zal ik wel zwnger raken maar wil er ff geen haast achter zetten want het lukt op een of andere manier niet zoo.
    wil het komen dan komt het wil het niet ja dan maar lekker wachten maar ik wil die stress gewoon even niet meer vandaar dat ik er een tijd niet was..

oownja heb me cyclus een beetje uitzitten vissen en zoals ik er nu voorsta moet ikhem morgen krijgen..

maja hoe is het hier verder met jullie dames nog zwangere?

had niet echt zin om ALLL die paginas trug te lezen pfff hheheh wordt er scheel van zoveel is er gekletst.

en wat is die nieuwe lijst wat er bij is gekomen meeting of zoiets? en een lijst met waar je vandaan komt?

liefs sakina

ALL THE NEW ONE.....WECOME!:)

19. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey Sakina, leuk dat je weer even langs komt we misten je al :)
    Maar begrijp je volkomen dat je even rustig aan doet.
    Maar vergeet niet, je blijft altijd welkom :)

XXX

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    He Sakina:

Doe lekker rustig aan meid! Als je zin hebt moet je hier alleen komen kijken natuurlijk. Over de lijsten.... de ene lijst is een datum voor een eventuele meeting (als die er ooit gaat komen) en de 2e lijst is een voorkeur aan te geven waar je graag zou willen dat de meeting plaats gaat vinden aangezien iedereen uit een andere plaats/provincie komt.

Verder zijn er in die tijd dat jij weg was geloof ik geen nieuwe mensen bij gekomen.

Hier verder ook geen nieuwtjes! Lekker Weekend! Vriendin van mij heeft afgebeld voor morgen, ze is niet lekker. Zondag verven bij mijn zus en dan is het weekend weer voorbij.

Hier nog plannen?

Deel Deze Pagina