oohw oke lexy dank je voor het even door te geven ik zie ook dat het niet meer zo drukjes hier is what happend? ik ben 2 dagen neit geweest en er zijn maar 2 berichtjes zijn er trouwens zwangere hier nog bijgekomen? of mensen die over tijd zijn dan?
Hey sakina, leuk dat je er weer bent. verder weinig nieus hier zie ik. Ik heb wel nieuws: het zaad van manlief is niet goed Hij heeft een verminderd aantal zaadcellen. Dat is wel even slikken en balen. Hebben volgende week woensdag een afspraak bij de huisarts. Dan horen we alles wel en hoop ik dat we een verwijzing krijgen voor verdere stappen. liefs
Hey sakina, leuk dat je er weer bent. verder weinig nieus hier zie ik. Ik heb wel nieuws: het zaad van manlief is niet goed Hij heeft een verminderd aantal zaadcellen. Dat is wel even slikken en balen. Hebben volgende week woensdag een afspraak bij de huisarts. Dan horen we alles wel en hoop ik dat we een verwijzing krijgen voor verdere stappen. liefs
oow das balen ivo,, ik hoop ook voor je dat ze verdere stappen gaan nemen, maar neem aan van wel togg. zal wel moeten jullie hebben een kinderwens dus moeten ze maar wat voor over hebben tog
@Yvo: balen, meid! *dikke knuff* Hopelijk worden jullie snel geholpen! @Sakina: Doen waar je je goed bij voelt, meid!Ennuh...5 dagen overtijd?Wanneer ga je testen?
ik ben vanmorgen ongi geworden.. had het kunnen weten pff hehe.. maja ik ga dus lekker weer afstand nemen want kom nu helemaal ni meer wijs uit mijn cyclus.. nu is het 35 dagen pff dalijk zit ik nog op 40 hehehe.. dus meiden ik wens juliie deze maand heel veel geluk en hoop dat jullie alle zwanger zijn.. ik ga me een vakantie nemen heeh, lindaa jij bent deze maand ook zwanger streep is streep he nou meiden doegggg..
bedankt voor de knuffels Sakina en mienime. We hebben er al wat over kunnen praten en na de eerste schok zijnwe nu al weer een stuk positiever. Het lukt anderen ook, waarom zou het ons dan niet lukken. Eerst volgende week woensdag afwachten. Ik hou jullie op de hoogte. Sakina: balen van je ongi. :x Doe waar je je goed bij voelt. Dikke knuffel. Mienime: bij jou nog alles goed. Nog even en je mag thuis bevallen toch? En je dochter nog uit haar bedje gevallen op het matras?
Hey Sakina balen joh, dikke knuff...Neem maar lekker "vrij" van hier!!Ik hoop dat jullie deze mnd geluk hebben! Yvo Tuurlijk gaat het bij jullie ook lukken, maar het was natuurlijk wel even schrikken! Hopelijk was het ook maar een moment opname van het zaad van je vriend?Heb nl wel vaker gehoord, dat het per keer heel erg kan verschillen per man (Bv door koorts kan het zaad al verslechterd zijn die mnd, maar een mnd later weer goed etc.).Houdt de moed erin! Hier gaat alles lekker...Vanaf morgen kan ik thuis bevallen, maar dat wil ik niet, hoor Laat mij maar naar het ZKH gaan (Ja, ik wordt vaak raar aangekeken, maar ik voel me er prettig en veilig bij) Weet niet of mn dochter echt uit bed is gevallen weer of nog...Heb het niet gezien...Heb nl de bbayfoon (met camera) lekker uitgeflikkerd, werd helemaal panisch van dat ding hahaha Bij elke scheet bij wijze van, floepte die camera aan, ook als we dus op bed lagen, nou-helemaal gestoord werd ik er van...Heb nu zoiets van:als ik haar te druk vindt doen, ga ik extra kijken om haar terug te leggen en is er echt iets aan de hand, dan horen we dat ook wel en kunnen we er ook heen om te troosten etc Ze is wel een aantal keren uit bed gekropen en zover ik weet ong 2 keer op het grote matras in slaap gevallen hihi
Goedemorgen dames, Ik laat ook ff weer wat van me horen @ Yvo08:Heb je verhaal gelezen en vind het erg voor jullie je hoopt toch dat alles goed is. **DIKKE KNUFFEL** @ Northern:Hoe gaat het met je? Last van kwaaltjes? Hier gaat alles goed. Ben gisteren weer naar de verloskundige geweest. Moest eerst 2 keer suiker prikken, omdat ik aan had gegeven dat ik best veel aan kom(nu 14 kilo) Suiker was gelukkig goed. Ik let erg op mijn eten, maar ja ik snaai ook wel is moet ook kunnen lijkt mij, maar bij mij zit het er meteen aan. De vorige keer lag mijn baarmoeder 4 weken voor op groei en dat was nu nog 2 weken, dus dat was ook goed. Over 3 weken moet ik weer heen en mocht mijn baarmoeder gegroeid zijn of ze twijfelen dan moet ik een groei echo laten maken, maar voor nu hoefte ik me geen zorgen te maken. Bloeddruk was ook goed. Morgen hebben we een 3D/4D echo en dan kunnen we kijken of de kleine goed ligt met de groei. We kijken er erg naar uit, maar we zullen nog ff geduld moeten hebben Verder is de babykamer zo goed als klaar(foto's staan in mijn album) Alleen de kleur op de muur klopt niet moet petrol zijn. De kleine schopt er flink over, dus ik geniet er echt van We gaan ook naar de cursus samen bevallen en dat vinden wij erg leerzaam. Ik wil iedereen veel succes wensen met zwanger worden en ik hoop dat dat ook snel gebeurt.
@Tamtam, fijn dat alles goed gaat! @MieniMie, ik kan me goed voorstellen dat je graag in het ZH wil bevallen, zo denk ik er nu namelijk ook over... gewoon een veilig gevoel... nog effies dan is het zover.... @Yvo, wat vervelend meis dat het zaad niet goed is.... een dikke knuffel van mij.... ik hoop dat jullie een doorverwijzing krijgen en dat ze jullie verder kunnen helpen.... @Sakina, veel succes komende maand! @Northern, hoe gaat het nu? @Lexy, mijn huisarts heeft bewust niets voorgeschreven waarvan ik ongesteld word, omdat dat namelijk helemaal niets uitmaakt voor het op gang komen van mijn cyclus.... en een bloeding voor niets daar zit ik ook niet op te wachten, dus tellen we vrolijk (ahum) door en hopen we dat ik een deze weken ongesteld ga worden....
Hey meiden, Met mij alles goed. Heb niet zoveel kwaaltjes gelukkig. Heb een tijdje last gehad van een vol gevoel na het eten, wat beroerd maar dat is nu weer over. Nog wel erg pijnlijke (.)(.) Is af en toe erg lastig! @Tamtam, leuke kamertje hoor! Wij zijn ook steeds een beetje aan het rondkijken wat we willen, maar vind het wel lastig hoor, er is zoveel keus De kinderwagen hebben we al wel in huis, konden we gisteren ophalen Beetje vroeg misschien, maar was een aanbieding en aangezien m`n ouders hem betaalden........normaal is die 250 euro duurder Maandag moet ik weer voor controle naar het ziekenhuis, hopelijk is alles goed. Liefs Northern
Hey meiden, @Sakina: Lekker rustig aan doen meid! Balen van je ongi, en ook raar dat je cyclus ineens alle kanten opgaat! KNUFFEL! @Yvo: Veel sterkte meid! Geen goed nieuws, maar er is zoveel mogelijk. Hopelijk worden jullie volgende week goed ingelicht over de mogelijkheden. Belangrijkste is dat jullie allebei positief blijven! KNUFFEL! @MieniMe: Ik heb ook altijd in m'n hoofd gehad dat ik graag in het ziekenhuis wil bevallen, gewoon voor het geval dat er iets mis gaat...geeft wel een veilig gevoel. Het gaat dus goed met de kleine meid in het grote bed? Verder alles goed met jou? Hou je het nog een beetje vol? @Tamtam: Fijn dat alles goed met jou en de kleine krummel gaat! Hoe was de echo? Heb je de kleine goed kunnen bekijken? Ik zal zo even naar de foto's van de babykamer kijken! Bedankt voor de succeswensen, hopelijk helpt het ons! Hier verder weinig nieuws. Het mag van mij snel 29 april zijn, dan weten we waarschijnlijk meer na het bezoekje aan de gyn. Best spannend! Ga nu weer verder naar GTST kijken! Liefs Sharon
De echo was heel erg mooi. We kunnen er nu elke dag naar kijken als we willen. Er staan foto's in mijn album. Alles zag er goed uit. Hij lag mooi op schema qua groei, dus weer een zorg minder.
Hallo meiden. allemaal bedankt voor de lieve knuffels. We kijken er op dit moment weer positief tegen aan. Hebben ook even rondgeneusd op het net en dat geeft ook wel weer moed. Zijn deze dagen gewoon weer van elkaar aan het genieten, klussen, want mijn vruchtbare dagen komen er gewoon weer aan en het hoeft maar 1 keer raak te zijn. Verder wachten we woensdag rustig af. Mienime: lijkt me ook wel een veilig gevoel in het ziekenhuis bevallen. Die vriendin is ook bevallen van een zoon, 9 dagen later. En wat een dikkerd, bijna 9 pond. Maar nu gaat alles goed en die jongen slaapt 's nachts al gewoon 6 uur achter elkaar door. tamtam: leuk dat je even een update geeft. Mooi dat het goed gaat en dat jullie nu elke dag naar de kleine kunnen kijken. Ziet er allemaal erg mooi uit. Geniet er maar van, de tijd gaat snel genoeg Charppi: nog steeds niet ongi dus, balen hoor. Ga nu het huis aan kant maken, krijgen morgen nog visite voor mijn verjaardag.
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe (15-04-2009) Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 Ronde 8 - Northern Ronde 9 - Daphne NOD JANUARI 19-01 Charpi (ronde 1) FEBRUARI 27-02 Sharon78 (ronde 5) MAART 19-03 Yvo 20-03 Sakina (ronde 8 ) APRIL 08-04 Lexy (ronde 5) * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. Meiden! Ik kon me gisteren niet inhouden, mijn NOD is eigenlijk maandag pas.. Maare ik ben naar t dorp gesjeest voor een clearblue digitale test, en er stond: Zwanger 1-2 (weken) Wow.. Kan het nog niet helemaal bevatten, dus ik heb nog wat testjes in huis gehaald voor de komende dagen.. Maare, eindelijk.. Zwanger.. We zijn zoooo blij!!
ZWANGER Ronde 1 - Sunshine01 Ronde 2 - MieniMe (15-04-2009) Ronde 3 - miss & pixie Ronde 4 - tamtam78 Ronde 5 - Lexy Ronde 8 - Northern Ronde 9 - Daphne NOD JANUARI 19-01 Charpi (ronde 1) FEBRUARI 27-02 Sharon78 (ronde 5) MAART 19-03 Yvo 20-03 Sakina (ronde 8 ) APRIL * zwart is NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * oranje is vermist We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. Hihi hallo meiden.... ik ga me er ook alvast voorzichtig bijzetten! Ik heb op dezelfde dag als Daphne positief getest! Het streepje was nog niet super duidelijk maar een streep is een streep he! Morgen doe ik nog weer een testje en dan ben ik meer overtuigt! Wil mijn geluk alvast hier wel delen! Voel zo onwerkelijk allemaal! kus lexy
DAPHNE & ALEXANDRA: NOGMAALS VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Geniet er lekker van allebei! En zó grappig dat jullie op dezelfde dag positief testen!