Lexy, van harte gefeliciteerd meis! Geniet ervan!! Leuk leuk leuk! Het voelt onwerkelijk, maar we zijn gewoon allebei zwanger En het is super grappig dat we op dezelfde dag positief getest hebben! Ik heb mezelf ook al gemeld bij de december mama's, ben je van plan om daar ook te gaan kletsen (na je posi test morgen)?
Yesssssss, we hebben weer eens roze en hoe, nog wel dubbel!! Ben superblij voor jullie, meiden! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Wahoooooow Dat onwerkelijke is heel herkenbaar, maar wat je zelf ook zegt, Lexy;een streep is een streep Ow, ben echt zo blij voor jullie Er breekt een mooie tijd aan, geniet ervan! En de zorgen, tsjah...dat hoort er ook bij, daar kom je de hele zwangerschap en daarna NIET meer vanaf, wordt alleen maar erger hahaha BTW:degene die Jantsjuh misschien nog kennen?Zij is bezig met bevallen!
Minieme: Joehoe! Jantsjuh aan het bevallen! SPANNEND! Hou je ons even op de hoogte? Daphne: onwerkelijk he! Dus jij hebt je al aangemeld bij de december mama's. Denk dat ik dat morgenmiddag ook maar eens ga doen. Wil eerst nog even een clearblue test doen en heb nog een kruidvattest en nog een sensitest... hahah kan nog genoeg testen! Geloof ook idd dat de onzekerheid de gehele zwangerschap blijft bestaan. Is gezond denk ik dan maar. kus
Ja, is goed ik houdt jullie op de hoogte van jantsjuh Ze had vanmiddag om 2uur 3cm ontsluiting en was al in het ziekenhuis. Als het volgens het boekje gaat en er elk uur 1cm ontsluiting bijkomt, zou ze dus nu ong 9/10 cm hebben en mag ze persen! whaaaaaa We hebben nog geen nieuws gehoord bij de April mama's verder, dussss..Afwachten.. Je hebt idd nog genoeg testen liggen haha Denk je dat je ze allemaal gaat doen? *lol* En ja het is gezond!Ookal wordt het je eerste kindje en is de kleien nog niet geboren, je bent NU al mama!
Hoi hoi, Wij zitten of zaten in de eerste ronde. Helaas geen eisprong gezien (loop al bij de gyna). Dus volgende keer bij de gyna gaan we weer over clomid praten. Hopen dat er dan wel een eisprong is. Hoop hier ook mensen te vinden die al wat op leeftijd zijn en nogmaals zwanger willen worden. Voor iedereen veel klusplezier en probeer te genieten.
Nog niks van Jantsjuh gehoord, maar voor degene die Leonie ook nog "kennen" Haar vliezen zijn om 8uur gebroken en ze is in het ZKH...Inmiddels zijn er dus 4 dames bezig bij ons op het April forum en er zijn al 20(!) kindjes vd 51 "april"-mama's!
Ok, ladies...Van Leonie nog niks gehoord, maar we hebben vandaag wel een bericht ontvangen van de partner van Janstuj, ik kopier en plak even: euhm hallo hier de vriend van Jannie die hier bij jullie bekend is als Jantsjuh ik wilde even een kort berichtje plaatsen. zondag 29 mrt om 17:35 na 38 weken en 1 dag wachten is onze kleine ter wereld gekomen na een hele zware bevalling met als noodgreep zelfs een keizersnee. Ik heb mijn dochter nog even aan Jannie kunnen laten zien, voordat ze beiden weg moesten. Jannie naar de IC en onze kleine meid gelijk in de couv. Beiden maken het op dit ogenblik naar omstandigheid goed. Jannie ligt inmiddels alweer op de kraam afdeling maar ons meisie ligt nog in haar couv. met geluk mag ze er vandaag uit en mag ze op de kamer komen en blijven. Zolang jannie het zelf nog niet kan, zal ik zonu en dan proberen even een berichtje te plaatsen. Maar ook ik als nieuwbakken papa heb het nu ontzettend druk. Oow natuurlijk de naam willen jullie vast ook weten We noemen haar Naomi voluit: Naomi Felicia. Ik wens alle dames die nog moeten een soepeler bevalling dan die van Jannie.
Minieme: geweldig dat bericht van de vriend van Jantsjuh! Zware bevalling achter de rug dus! Hopelijk kan Naomi snel uit de couveuze en bij haar op de kamer! Lief dat je het bericht van hem even doorstuurde! Hoe gaat het bij jou? Kun je het nog steeds allemaal volhouden?
Graag gedaan, hoor, was geen moeite Hoop dat Jantsjuh idd ook snel hersteld vd KS en dat Naomi idd vandaag de couv uit is gegaan en dat ze lekker kunnen gaan genieten. Hier gaat het wel, maar merk wel dat ik niet teveel moet doen, toch ivm met mn rug en bekken...Zondag en gisteren teveel gedaan dat ik gisteren onder het eten koken ook echt door mn benen zakte vd pijn en vermoeidheid en voel nu nog de naslag zeg maar, maargoed verder is het goed te doen, hoor Geniet nog van elk moment Hoe gaatie met jou?Hoe voel je je?Heb je last van kwaaltjes en heb je al die extra testen al gedaan en ben je toch een beetje overtuigd nu?
Ik voelde aan mijn vruchtwater dat ik weer eens moest komen kijken! twee maal ROZE! GEFELICITEERD MEIDEN! En meiden, hoe voelen jullie je? Therese en ik kunnen jullie je wel helpen met de kwalen lijst hoor Therese voel je je nog goed? Wanneer is jou DUE DATE eigenlijk? Vervelend voor Jantsjuh maar gelukkig is alles goed gekomen. En Northern? ook alles goed? Pixie loert ook nog mee? Hier nu nog maar een paar weken te gaan. Het groeien is begonnen... maar ik moet daarvoor wel echt rusten want de kleine loopt structureel wat achter.... Alle andere meiden: Heel veel sterkte en succes! Spreek jullie snel weer!
Voor degene die het niet weten, ik ben Therese Met mij gaatie verder goed, hoor Esmee en met jou? Ik hoef in principe nog maar precies 15 dagen Maar onze knul zit wel lekker, denk ik, hoor...Blijft nog wel even zitten, heb ik zo'n idee van
Hey meiden! Wat leuk, dat berichtje van de vriend van Jannie! Is dus een zware bevalling geweest, maar gelukkig gaat het met beiden naar omstandigheden goed.. Gelukkig maar.. Hoop dat Naomi idd snel bij mams op de kamer kan! MieniMe: nou, rustig aan dan meis! Niet teveel van je lijf eisen, want je ziet het.. Het roept je vanzelf een halt toe! 15 dagen nog maar.. Jemig, ik herinner me nog dat je hier was voor de kittens.. Is allemaal snel gegaan he! Thnx Esmee! Niet veel kwaaltjes.. Mijn hongergevoel is foetsie, heb nu nog wel het rare gevoel in mijn buik.. Maar dat vind ik wel fijn, bevestigt steeds weer dat ik echt zwanger ben! En moe ben ik, rond vier uur in de middag dut ik echt zo ongeveer in haha.. Ben nog niet misselijk (afkloppen!) gelukkig! Heb wel het gevoel dat mijn buikje opgezet is, maar dat zal ook wel deels tussen mijn oren zitten Het versterkt in ieder geval mijn zwangerschapsgevoel nóg meer.. Heerlijk voelt het! Zo lang naar uit gekeken, en eindelijk is het zo ver! Hoe is het met jou Lexy? Wel goed rust houden Esmee! Netjes doen en dan loopt de kleine het vanzelf weer in! Hoe is het verders? We gaan ff filmpje kijken! Ben benieuwd of ik hem af kijk of lang voor t einde van de film alweer lig te pitten.. Liefs!
Ja!Kan ik me ook nog goed herinneren, zeg..Dat ik daar was Kittens worden groot en de jongste vd mannetjes is op het vrouwtje gaan lijken, vindt ik..Erg grijzig, net als jullie Yasmine dus Kan me trouwens nog zo als de dag van gisteren voor me halen, hoe ik die test deed 's morgens en hier vol ongeloof kwam vertellen dat er 2 streepjes waren!Want ik was tenslotte aan het ontpillen he...was ik van overtuigd.. Nu alweer bijna uitgerekend, tijd vliegt echt voorbij, geniet er extra van meid en ik ben superblij voor jullie, zat echt met tranen in mn ogen van blijdschap toen ik het las! Ook omdat je zo onzeker en bang was en eigenlijk al naar de HA wilde stappen, gelukkig hoeft dat allemaal niet Veel plezier met het filmpje...Ik ga ook eens optijd naar bed vandaag...voel mn ogen gewoon branden nu, zo moe... Weltrusten all *kus* En laten we er maar weer eens een GROUPHUG! ingooien, zeker met al dat mooie roze nieuws van deze week Byeeeeeee
Nacht (of vroege ochtend ) -inbraak: We hebben een update van de vriend van Jantsjuh! Komtie: *Jantsjuh update* Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en ben net terug *kijkt naar de tijd* vanmorgen vroeg hadden de extra zuurstof uitgeschakeld, ons kleine meissie kon het prima alleen doen. Ze lag alleen nog een beetje af te bakken op +- 30 graden met wat extra glucose infuus. Tegen de middag werd ze uit de coev gehaald en mocht ze bij jannie op de kamer. Alles gaat lekker. Vanavond heeft ze nog een spuitje antibio gehad omdat ze dus wat problemen met de ademhaling had en op de foto konden ze niet goed zien of het nou een infectie of vloeistof was, die uitslag is morgen bekend. Als die bekend is hopen we ook te horen of ze dan naar huis mag of niet. Jannie zelf is opgeknapt en loopt alweer koppig rond XD. Ze heeft ook al "straf" gekregen want ze moest zich niet meteen zo inspannen. Ook zij heeft te horen gekregen dat als er morgen enige verbetering is ze waarschijnlijk ook naar huis mag. Allemaal goed nieuws, och en ik heb vanmorgen al jullie berichten die er toen op stonden geprint en mee genomen, dank je vond ze leuk om te lezen. Ik zal eens zien of ik alle nieuwe berichten morgen kan meenemen. Jannie had gelijk jullie gaan hier onwijs snel met de nieuwe berichten en pagina's Dank jullie allemaal, groeten, De vriend van Jantsjuh *einde update Jantsjuh* * tik fouten zijn expres gemaakt voor het vermaak van de lezers * Ook Leonie is inmiddels bevallen van een dochtertje..Is ook erg heftig geweest met 24uur weeen en 2 uur persen! Ze weegt 3688 gram en is 47.5 cm, de naam maakt ze alleen via PB bekend. Zo...en dan nog even verder spieken hier en kijken of ik straks weer in slaap kom...Werd 3 uur wakker om naar t toilet te gaan en was niet meer in slaap gekomen.. Vandaag precies 38 wekennnnnn
hoi damens! weet niet of jullie mij nog kennen ben al lang niet meer hier geweest Hoe is het hier? lexy: gefeliciteerd! daphne gefeliciteerd! Hier gaat het weer goed. heb de laatste 2 a 3 weken behoorlijk gekwakkeld met hoge bloeddruk, harde buiken en voorweeen maar alles is nu rustig. (jammer genoeg) ppfff ben het eerlijk gezegd een beetje zat. van mij mag ie druit komen hoor! Ik wil nou wel eens zien hoe ons kindje eruit ziet. en ons kindje lekker knuffelen. maar goed het is natuurlijk beter als ie nog ff blijft zitten. Het is wel spannend hoor iedere keer als ik wat voel wat ik neit thuis kan brengen denk ik ohhh zal het gaan beginnen!? Maar ja we moeten het afwachten he.
@Mienime, Jantsjuh kennen we nog wel Leuk dat je het bericht even doorstuurde. Geen leuke bevalling voor haar dus En misschien vandaag al naar huis voor haar en de kleine Leonie ken ik zo niet maar was ook erg zwaar dus Jij succes met de laatste loodjes. @Esmee, met mij alles goed Met jou ook? Schiet alweer op, 28 weken Wat gaat de tijd snel zeg! @Miss, tuurlijk ken ik je nog Schiet alweer op zeg! De tijd vliegt! Succes met de laatste loodjes meid. GROUPHUG
Hallo meiden, kom ik hier ene paar dagen niet en wat een goede berichten hier allemaal. Iedereeb gefeliciteerd met dan wel de zwangerschap, als de geboortes van de nieuwe spruiten. Ook oude bekenden gaan znel de goede kant op lees ik. Wat goed om te horen dat het met iedereen goed gaat. Hier vanochtend bij de HA geweest. Manlief heeft een kflink verminderd aantal zaadcellen en dat vond hij reden genoeg om ons door te sturen naar het ziekenhuis. Dus we wachten de oproep af. Verder zijn we wel opgelucht, want zeker manlief was toch wel bang dat het helemaal iet zou kunnen. Maar de HA zei zelfs dat het nog wel op de natuurlijke manier kan, maar dat die kans per keer gewoon lager ligt. Wij gaan in ieder geval met goede moed verder en weten dat onze tijd ook nog wel komt. Dus vanavond nog maar weer lekker aan de klus GROUPHUG
Hey meiden! @ MieniMe: dat dacht ik al, dat Knorretje wat meer op Yasmin zou gaan lijken, die werd toen ook al steeds lichter.. Lijkt me wel erg mooi iig, want Yasmin is ook echt een schoonheid! En Oellie, nog steeds zulke enorme oren? Aah, ik mis ze nog steeds! Ja, onvoorstelbaar, zo bang als ik was dat er 'iets' niet goed was, en nu ben ik gewoon zwanger! Ben nog steeds in de zevende hemel! Vandaag een afspraak gemaakt bij de vk, voor een intake.. Dan ban ik 8 weken zwanger.. Zo jammer dat ik dan nog geen echo krijg, ik ben zo benieuwd! En het duurt zo lang! Maakt me allemaal een beetje onzeker.. Wil zo graag weten of alles goed is... Oh, bezoek! Kom straks nog wel even kijken! Liefs!