Ik wordt zo afgelost hier, dus ik ga vast afsluiten. Ik heb na m'n werk lekker een afspraak voor een manicure, daar stond ik trouwens gisteren al, bleek dat de afspraak vandaag te zijn... tot straks!
Bonnie, welkom! Het kan snel raak zijn, maar reken er niet teveel op. Hier zijn verschillende meiden die ondertussen zwaar aan het ontpillen zijn en zitten te wachten op hun ongi of op een positieve test... Maarre, doe je best en veel plezier met klussen!
@Pixie jaah he echt leuk jah zijn 4 bruine en 4 witte , de witte worden het mooist gaan lijken op mijn hondje hihihih @ Mientje dit is het 2 e nestje maar nu in september als de pups weg zijn dan wordt ze geholpen vind het niks dat hondje steeds pijn te zien lijden... maar was wel leuk voor 2 xeertje hihi
dank je Selle... ben er helemaal weg van P.S. FOTO'S staan er allemaal op die ik tot nu toe heb zijn er alleen eniet veel. dalijk als ze gaan lopen enzo meer foto's
'T is me gelukt! Kei trots dat ik fotoos kon plaatsen, ! Maar joh, pc en ik liggennooit op 1 lijn dus dit is heel wat voor me! In mijn album dus nu pics van mijn liefdes! 8)
oooooh eej erg he nu lees ik pas dat je meintje is en niet mientje hihihihi ik schreef telkens mientje hihihihi..
haha een vriend van mij had een hond die nala heette.. vond ik een hele mooie naam dus die heb ik van hem gejat.. hij heeft hem weer van de film
ik heb zo nu en dan spierwit slijm, maar dat is alleen kleine momenten. zoals vanmorgen toen ik uit bed kwam. hoop dat dit antwoord helpt voor mijn eisprong heb ik 1 dag doorzichtig dradentrekkend slijm gehad. wat een slijm verhaaltjes meiden! 9 septmber mijn eerste echo! wou dat het nu al zo ver was
Maakt niks uit, wist dat je mij bedoelde in je post! Ik zal mijn jongens doorgeven dat jullie ze mooi vinden, gaan ze nog meer naast hun hoeven lopen