nou heb ook weinig gedaan hoor ben aan het oppassen ff naar de winkels geweest . Met me nichtje wezen verven en lig nu lekker op de bank met een deken heb het al de hele dag koud en hoofdpijn
@Melanina Als je maar niet ziek wordt. Ik heb het er net op zitten ben 2 daagjes ziek thuis geweest met een flinke verkoudheid/voorhoofdsholte ontsteking..
het is ook niet echt warm hoor. is dan wel een schrik aan de lichaam opeens frisjes.. koue tenen neem eens een paracetemolletje in.. of helpt het niet?
heb al een paracetemolletje ingenomen maar die werken bij mij niet zo snel haha gewoon vanavond nog 1 innemen dan lekker vroeg slapen Maar de zomer wil niet echt door zetten
Het is hier ook echt heel slecht weer...Donker, veel wind en veel en harde regenbuien.. *denkt aan maandag, zit dan nl. lekker in het vliegtuig richting portugal!*
hahaha het is echt weer om iets aan het huishouden te doen. Ik heb vandaag de ramen aan de binnenkant gelapt (de buitenkant gaat vanzelf nu ) @ Selle ; ik zie dat we rond dezelfde dag mogen gaan testen. Spannend he. Ik heb de testen al in huis.
Ik heb de testen gisteren besteld, waars. morgen in huis. We gaan op vakntie dus neem ze mooi mee in mn koffertje. Vind 't echt heel spannend. Ik heb alleen 1 probleempje we gaan met vrienden op vakantie (een stelletje) nu valt 't natuurlijk heel erg op als ik niet ga drinken. Niet dat ik zo'n alcoholist ben maar toch ..We gaan 't ze gewoon vertellen waars. dat we bezig zijn om en beebje te maken..mocht 't allemaal lukken zoals we willen! Wat zouden jullie doen?
en als je het niet wilt vertellen zeg dan dat je iets aan je maag/ darmen hebt waardoor je niet mag drinken .
't is mn beste vriendin dus ben bang dat ze dat niet gaat geloven, ze weet nl wel dat ik jong kindjes zou willen. Ach we zien wel, kijken wel wat op dat moment goed voelt.
hallo mijn moeheid is weg. is da tnormaal ben vandaag helemaal nie moe. en heb steken aan de linkerkant (eierstok ofzo) en links in me zij ook. of zit ik mezlef nu gek te maken ofzo
Wat je zeker moet doen is van te voren met je vriend/man overleggen of je het wel wil vertellen, mocht het aan de orde komen. Anders moet je toch echt smoesjes gaan verzinnen. Misschien valt ze het niet eens op dat je alleen maar fris drinkt. Mochtje coctails gaan drinken, die heb je ook alcoholvrij. Alvast een fijne vakantie!
@Bonnie Hij vindt 't eigenlijk prettiger niets te zeggen, niemand weet 't verder ook in onze omgeving. Maar we zijn 2 weken weg en we denken allebei dat we geen gepast smoesje kunnen vinden. Het ziet er dus naar uit dat zij de eerste zijn die weten dat we daar mee bezig zijn, maar 't zijn onze beste vrienden dus scheelt ook weer!
@miss Vervelend dat je zulke rare kwaaltjes hebt. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn..Hou je lekker rustig, miss. trekt het wel weer weg. Bij heftige twijfel gewoon ff huisarts bellen, miss kunnen zij je meer vertellen. Succes!
Selle, ik denk dat je gewoon moet kijken hoe het loopt... Als je je beter voelt bij een smoesje dan kun je dat gebruiken (dat je bv een kuurtje hebt voor het een of ander en daar geen alcohol bij mag gebruiken) of je neemt inderdaad alcoholvrije cocktails. Maar als het toch je beste vrienden zijn en het voelt prettiger om hun in te lichten, dan doe je dat gewoon. Moet je wel zeker weten dat ze het voor zich houden en niet wekelijks vragen naar de stand van zaken Da's de reden dat wij het niemand hebben verteld, ik wil niet continu bemoeienis over het of niet lukken en waarom wel of niet... Doen waar je je goed bij voelt! Wel lekker vooruitzicht zeg! Portugal!
@Meintje Wat jij nu schrijft zijn ook de gedachtes die ik erover heb. Ben er nog niet uit maar zal 't er vanavond nog eens over hebben met mn mannetje. Als 't maar god voelt da's inderdaad 't belangrijkste. Ik heb zo afgeteld naar deze vakantie, nog maar 2 dagen werken! Ik ben weg, nog lekker ff tv kijken ofzo..miss tot later! Byebye
even klagen:wat een kl*te weer!heb het koud, ben misselijk en heb ineens een moeheidsaanval BLAGH! moest ik net in die K*l*r* wind naar de etos,want ik heb zelf een groentenhapje voor dochterlief gemaakt, maar die lust ze niet (ook voor het 1st, hoor), geen zin in koken of uberhaupt (uitgebreid) boodschappen doen en bedenken wat ik voor haar zou koken en het dus ook daadwerkelijk doen, dus potjes gehaald daar, meteen luiers in de aanbieding gehaald en tsjah was er toch, dus ook alvast de zw.test, die ik dan vrijdagochtend kan doen, hoewel ik dus nu eigenlijk wel de kriebels heb om het wel te doen, nu ze in huis zijn, maar doe het lekker niet