mjah, ontpillingsverschijnselen met kwaaltjes, buiten het feit dat mn ongi "alleen maar" uitblijft, ik wordt ziek, of...?maar dat laatste durf ik niet eens te denken en hopen. misschien door die moeheid en misselijkheid dat die kriebels eventjes erger waren doordat ze nu in huis liggen, maar ik houdt me vast aan mijn eigen belofte, vrijdagochtend.kriebels zijn nu ook weer weg door standvastigheid.
He mienimi....moe en misselijk?!?! Zou het....zou het...? knap dat je gaat wachten tot vrijdag! Hoop het voor je!
thanks pix en meintje. nog niet eens 2 dagen trouwens, want ga natuurlijk met opstaan vrijdag meteen testen ochtendurine. ik durf het niet te hopen, denk echt elke keer terug aan vorige keer, 5 dagen overtijd en een nega test en daarna idd gewoon ongi...dus blijf maar denken ontpillen ontpillen en dat denk ik ook echt en heb geen zin in die nega test, dus misschien dat ik het daarom ook zo goed kan volhouden te wachten tot vrijdag.
Deze banner rekent de NOD trouwens ook als overtijd al, maar zie het zelf als 5 dagen "overtijd" want het is 5 dagen na NOD en dan vrijdag precies 1 weekje/7 dagen "overtijd" Net ook wel raar bij de Etos, hoor...Die cassiere keek me echt zo aan an goh jij een test en allemaal potjes babyvoeding (zie er ook erg jong uit).Heb ook gevraagd of ze tarwekiemolie hebben, als de test vrijdag nega is, dan ga ik dat halen, denk bij de DA dan ofzo, want zij hebben het niet.(zegt ze, ja ik weet dat het in shampoo zit enzo, maar nee hebben we niet).
hhahahah@ mienime.. ik kan me goed voorstellen hoe je daarbij voelde in de etos.. Zou je net zien dat je dan ongi word gelijk de dag dat je test. gebeurt hier vaker heb ik gelezen.. helaas. maar hoop natuurlijk wel voor je dat het wel raak is. duim duim duim en ik nu voorlopig op de wacht bank. haha
ja was echt raar, voelde me toch een beetje opgelaten. heb echt een weeeig menstruatie gevoel nu, maar geen pijn, hoor.met vlagen beetje misselijk, maar niet overdreven. heb dus idd wel het gevoel dat ik ongi wordt, dus dan denk ik, dan hoef ik geen test te doen.aan de andere kant zou ik dan wel al iets meer duidelijkheid hebben, maarja, we wachten af...*ploft naast pix neer op de fatboy..Kopje warme choco met slagroom?*
raar de etos hier heft wel potjes met tarwekiem olie pillen staat bij de zwangerworden pillen en de foliumzuur.
ja had al een paar keertjes gekeken bij de Etos hier, maar zag ze niet, vandaar dat ik het vroeg en tsjah als het ze al niet bekend voorkomt en net zag ik toevallig een reclame voorbij komen Guhl shampoo...met tarwekiemolie, dus denk dat ze het daar van heeft hahaha En tsjah zelfde winkeketen of niet, bij veel winkels hebben ze toch en ander assortiment he, ook bij de AH bv. Achja, vroeg het me af, zodat ik daarmee kan beginnen als ik een nega test heb vrijdag..of misschien toch morgenochtend...weet nog niet...Met die tarwekiemolie hoop ik dat mijn cyclus weer wat korter wordt, want dit is niet leuk meer.
Daan: leuk dat je er weer even bent. Veel sterkte de komende tijd met je vader. Ook met jezelf. Knuffel van mij.
heej MienieMe lastig zo te horen de klachten wat je heb.. je kan er nooit echt cker van zijn. ik hoop echt voor je dat je menstruatie uitblijft.. ik zal voor je duimen meid
Goedenavond Dames, Hoe gaat het met iedereen? @ Daan:Ik las het van je vader, sterkte ermee. Hier nog veel hetzelfde. Zit nu thuis met mijn pols Ben de dag gelukkig goed doorgekomen. Verder moest ik vanacht ineens 2 keer naar de wc en dat heb ik nog nooit gehad. Vanmorgen ook wel vaak plassen en witte afscheiding, af en toe last van steken, mijn borsten doen pijn. Hoe onzeker kun je van alles worden. Ik zal toch tot volgende week vrijdag moeten wachten, want dan is mijn NOD.
Oh, geweldig! Een Fries! Die vind ik zo ontzettend mooi! Beetje jaloers hoor hahaha! Ja, shetlanders...die ken ik ook wel, die kunnen inderdaad heerlijk eigenwijs zijn! Op dit moment rij ik niet meer. Een tijdje terug ben ik weer een naar een manege geweest met een vriendin, maar dat was wat verder weg dus kostte veel (reis)tijd. En vaak heb je op maneges de vaste groepjes meiden en jongens die daar alles willen regelen enzo. Zijn niet altijd even hartelijk, zeg maar. Maar goed, wie weet vind ik nog eens een leuke manege. Ik heb een aantal jaar op fjorden gereden, bij een fokkerij. Was echt super, daar mocht ik de jonge paarden inrijden enz. Nadeel was dat ze dus weer verkocht werden, maar je deed wel veel ervaring op. Een tijdje daarna heb ik een KPWN-er verzorgd, ook heel wat jaartjes. Heerlijke buitenritten kon je daar mee maken en het was echt een fanatiek springpaard, heel leuk! Maar helaas werd hij verkocht..... Hoe heten je paarden? Kun je een keer een foto laten zien? Ben wel benieuwd! Ik hoop dat het goed blijft gaan met je fries, wel een uitdaging zeg! Je zult wel trots zijn dat het steeds weer iets beter gaat! Hoe lang heb je hem al? Groetjes Sharon
Heeey ladies, Hier wordt ook al zo druk geschreven, ben al een heleboel weer kwijt. Daan heel veel sterkte met je vader. Ik weet hoe het is, heel veel sterkte en mega dikke knuffel van mij. Verder nieuwelingen hartstikke gezellig en welkom, en veel succes met zwanger worden. uhhhhh ik weet niet meer. Ben ik nog hele belangrijke dingen vergeten? Anders solly Jullie zijn ook bijna niet bij te benen. Ow ja vruchtbaar slijm het schijnt er uit te moeten zien als rauw eiwit een beetje doorschijnend dus. nou ik heb het nog nooit gezien volgens mij dus ik weet het niet maar heb het ergens gelezen. FIjne avond allemaal HIer niks nieuws te melden.
@Meintje: heb net je paardjes in je album gezien. Mooi hoor! @Pixie: Goed dat je gestopt bent! Heel veel succes ermee @Dazwa: Welkom en veel succes met zwanger worden! @Sakina: Ook welkom en veel succes. En wat een ontzettende schattige pups zeg! Daar wordt je straks druk mee! @Bonnie: Welkom en succes met zwanger worden! @Tamtam: Sterkte met je pols! Vervelend hoor
Ow ja Pix is gestopt met roken. hartstikke goed meid. Volhouden he, je laat die stinkstokken toch niet de baas spelen over jou!
hey girlssss heb vandaag DUIDELIJK mijn ei! *roept om masseur* pff mannetje laat nu een badje vollopen voor zijn meisje.... zucht... soms kunnen ze ook best lief zijn