Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Bowen, kom jij uit Overijssel? Omdat er OV bij je woonplaats staat :)

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    weet niet wie mijn antwoorden op reageerd meer.. maar de wachtruimte is inderdaad een 'kasteel' die miss, mamaline en BMD een tijd geleden hebben zitten verzinnen :D haha
    Ik heb alleen de plaatje gemaakt.

ik ben bijna door dag een.. gaat wel hoor. alleen beetje moeilijk, dat vriend zo voorme het blad met shag neer legt elke keer terwijl ik heb hem duidelijk gevraagt het niet bij mij in beeld neer te zetten...

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    och, wat balen zeg!je moet het idd juist niet zien heb ik van verwente stoppen met roken mensen gehoord.pas als je het ziet, krijg je weer echt zin!
    hopleijk gaatie naar je luisteren...of zeggen datie op het balkon moet roken, misschien stoptie dan ook wel ;)

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    is maar met vlagen..op het monent dat ik dit type ben ik alleen maar moe, zeer moe...vandaag maar weeeeeeer vroeg naar bed *zucht*

ennuh, mijn ongi blijft al uit, maar ik denk dat je hoopt datie nog ong 8 mnd uitblijft? ;)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou ik ga daar nog niet mee komen.. eerst even kijken of ik het zo kan.. maar dat op blakon roken komt wel nog hoor. hebben we ook over gehad om dat te gaan doen, al is er niets van gekomen.

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    naar buiten met die troep!doet mijn mannetje ook en het lijkt nu net offie uit zichzelf nu ook bezig is met minderen :D

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    vriend wil ook stoppen dus komt wel.. alleen ik sta op geen been als ik nu al roep dat ik het niet kan als hij nog binnen rookt.. eerst paar dagjes door en hem het dan zeggen dat ik het zou waarderen als hij buiten zou roken.

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    goed plan :)

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Mienime, spannend dat je vrijdag gaat testen! Ik heb net testen van Sensitest besteld. Waarschijnlijk dit weekend testen, en dan maandag dokter bellen omdat ik nog steeds niet ongi ben. En denk ook niet dat ik positief ga testen... :(

10. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    He ladies! Doe mij ook maar warme chocolademelk met slagrooooom, mmmmmmm! Heb pijn in mijn rug van het zitten op de fatboy...
    *staat op en loopt naar de massagebank en knipt in vingers*

@Sharon, leuk dat je zo geïnteresseert bent in de paardjes! Echt lief! De fries is 4, de shet is 3. De shet heb ik nu bijna 2 jaar en de fries heb ik in september een jaar. Ik ben heel erg trot op hem, toen ik hem net had werd hij heel erg agressief en beet continu en joeg me gewoon weg. Hij was bang voor alles en was echt een hoopje ellende. Als je nu ziet hoe hij is is het gewoon echt een ander paard, al zijn we er nog lang niet. Het is een echte uitdaging! Ik wilde eigenlijk dressuurrijden en bosritten enzo, maar heb dat allemaal aan de kant moeten zetten. het was of hem verkopen en een andere kopen waarmee het wel zou kunnen of mijn verwachtingen aanpassen.... Never nooit niet dat hij verkocht gaat worden, hij is echt mijn oogappel en zorgenkindje. Kan hem nooit meer missen!

Fjorden zijn ook zoooo leuk, daar heb ik ook veel op gereden. Heerlijk! Mooi karakter en robuust! Vind ze ook mooi.
    Ik snap helemaal wat je bedoelt met die kliekjes op de manege, ik heb veel op maneges gereden en voelde me er ook nooit echt thuis. Jammer eigenlijk, het geeft het paardrijden voor je plezier soms een naar bijsmaakje. Hoop dat je misschien een manege vindt waar je je wel lekker voelt. Als paarden en rijden in je bloed zit blijft het toch kriebelen ;)

11. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    @pixie, goed bezig met de sigaretten! Wel wat vervelend dat je mannetje het er niet makkelijker op maakt op dit moment...

Binnenkort weer een heel aantal testers! Spannend! Ben erg benieuwd en duim voor jullie allemaal!

Hier niks nieuws, nog geen ongi te bespeuren...

@sharon, jij wacht echt al lang he....ben benieuwd wat de huisarts zegt (al hoop ik dat je natuurlijk op roze kunt gewoon!)

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Thanks girls!
    Sharon, hoop dat je ook gewoon een posi test in handen krijgt en je de VK mag bellen ipv de HA!

Meintje scheetige paarden heb je zeg!erg leuk!Nu ik die foto's zie denk ik ooooow nu zie ik het hele plaatje dat fries gaat liggen om zo met de shet op niveau te knuffelen haha lieffffff

Meiden, ik ga vast afsluiten hier, dan nog bij NOD Aug en eventjes bij vriendlief zitten en naar bedje toe...doeggggg

13. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi Meintje, je hebt gelijk hoor! Het blijft kriebelen :)
    Altijd onderweg naar de paardjes in de wei kijken, hahaha! En wie weet, misschien komt het nog wel een keer weer van.
    Jij hebt dus ook wel die ervaringen bij maneges? Ligt het gelukkig niet aan mij!
    Staan je paardjes bij jullie thuis, of huur je ergens een stal met weide?
    Kan me voorstellen dat je Meindert (zo heet 'ie toch?) niet meer kunt verkopen, zou ik ook niet kunnen hoor! Met goede zorg en hééél veel geduld komt je vast ver met hem, hopelijk komen de bosritten dan ook :)
    Heerlijk in galop door het bos, zucht, brings back memories!

Groetjes Sharon

14. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Dankjewel Mienimi!
    fijne avond nog!

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Truste Mienime! Hopelijk kun jij ook snel de VK bellen!

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heey meiden,

hoe is het met jullie? Ben nog niet helemaal bijgelezen hoor, doe steeds beetje bij beetje.

Daan leuk dat je weer af en toe komt kijken. Wij zitten nu precies in hetzelfde schuitje wat vriend en forum betreft. Ik heb me ook voorgenomen om wat meer afstand te nemen. Hierdoor heb ik het wel iets beter naast me neer kunnen leggen dat vriend er nog niet voor wil gaan.
    Verder meis wat klote van je vader. Hoe gaat het nu met hem en met jou? Heeft je vader veel pijn? Heel veel sterkte meid. Dikke knuffel voor jou!

kussie

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ja klopt helemaal!
    Jij ook zie ik. Grappig, ik heb wel eens bedacht. je hebt geen idee met wie je hier allemaal zit te klessebessen, voor hetzelfde geld is het iemand bij je in de straat. Maf hoof.

Jij wacht ook al aardig lang op je ongi zie ik?

18. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Dankje Meintje! Ik hoop het zóóóó erg!
    En voor jou natuurlijk ook! Allemaal op ROZE!!

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    *fingers rossed*

dag lieve meiden.

20. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Grappig hé? Je weet inderdaad niet met wie je aan het kletsen bent, leuk is dat! Maakt me soms wel nieuwsgierig :)

Ja, ik wacht al lang..... Dit weekend misschien nog een testje, en waarschijnlijk dan maandag de huisarts bellen. Even horen wat zij ervan zegt.

Hoe gaat het met jou?

Deel Deze Pagina