Ligt echt niet aan jou! Op alle maneges gaat het zo, en geloof me, heb er heel wat meegemaakt! Blijft trekken he....als klein kind riep ik altijd dat ik een paardje van mezelf wilde, het is altijd mijn droomwens geweest. Ons huis hebben we bewust gekocht omdat er een wei bij was.....dat we het huis compleet moesten renoveren namen we op de koop toe. Ik heb de paardjes dus aan huis staan, we hebben stallen laten bouwen en ik heb een rijbak en voldoende wei voor hun twee. Voel me heel erg rijk met hun aan huis, het is zo fijn om voor ze te zorgen. Kan ze de hele dag zien en gewoon even naar ze toe om te knuffelen of een worteltje te geven. Maar had gelukkig ook een man die er achter staat ookal heeft hij niks met paarden. Hij helpt me wel met maaien/bak slepen/ poep scheppen enzo. Da's heel fijn, in je eentje is het best veel werk. Haha, als ik jou zo hoor zeggen dat je nog steeds onderweg naar paardjes kijkt enzo bedenk ik me dat ik vroeger als kind altijd uit de auto keek en alle paardjes die ik zag kregen een kusje van mij Oja, lekker galloperen in het bos of op het strand.....aaaaaahhhh....dromen we samen nog even verder en wie weet ooit!
Thanks! Snap dat je ontzettend hoopt, je kunt 100.000 keer tegen jezelf zeggen dat je aan het ontpillen bent en dat alles wat je voelt ontpillen is, maar stiekum hou je wel degelijk dat sprankje hoop dat het heel, heel misschien toch iets anders is....
Ik denk niet dat ik, zoals Lieke, m'n darmen vol heb zitten. Mijn stoelgang is nu eigenlijk beter dan ooit (goh, interessant hé?) Maar ik heb wel een opgezette buik, dus stiekem wel een klein klein beetje hoop.....je weet tenslotte maar nooit
@ meintje wat een super mooie paardjes! Vooral die foto van jouw fries met de shet dicht bij elkaar vind ik erg lief! Ik was altijd helemaal gek van lipizaners en kwpn'ers. @ pix: wat goed dat je gestopt bent met die stink sigaretten. Ik rook nog ff door... :S Behalve de gezondheid heb ik eerst toch nog geen reden om te stoppen. Komt straks wel...
Heb je nog meer aanwijzingen dat het misschien toch wel eens positief zou kunnen zijn? Dat van die stoelgang heb ik niet, maar heb ook geen opgezette buik. Ik heb eigenlijk helemaal weinig symptomen, zowel als het ongesteldheid zou gaan worden, als het ontpillen is of zwangerschap.... Voel wel af en toe kleine dingen maar niks duidelijk of langere tijd..... Zou best eens in mijn buik rond willen kijken....raar systeem daar!
Ooit komt de dag dat je lekker met je haren wapperend in de wind (of heb je kort haar? Nou ja, je moet eigenlijk ook een cap op hé ) op Meindert door het bos of langs het strand gallopeert! Echt gaaf dat je ze bij huis hebt staan! Lijkt me heerlijk om elke ochtend je paardjes te kunnen begroeten! Ik begroet elke ochtend m'n hondje, is ook héél leuk Als we in de auto zitten, wijst m'n mannetje me zelfs op de paarden. Of als ik weer eens m'n nek verdraai maakt hij wel de opmerking: Oh, staan er weer paarden in de wei? Gôh, wat kent 'ie me toch goed!
Nee, da's het rare. Verder eigenlijk geen aanwijzingen. Maar echt wel een dikkere buik, vooral 's avonds na het eten. Maar ook geen tekenen dat m'n ongi eraan komt, heel vaag allemaal. Wel soms gehad dat ik een beetje duizelig was, maar dat duurde ook niet lang. Ik heb trouwens wel minder zin om te snoepen 's avonds, dat is wel anders dan anders Maar goed, kan natuurlijk tijdelijk zijn. En je gaat natuurlijk over de gekste dingen nadenken hé? Terwijl het helemaal niets hoeft te betekenen! Ik zou ook weleens in m'n buik willen rondkijken, ja! Het zit vreemd en wonderlijk in elkaar!
Dankjewel Lexy, ben blij dat ze hier ook goed in de smaak vallen Lipizaners zijn ook schitterend, lusitano's ook...ik val echt op die wat forsere paarden, veel body. Ach joh, snap helemaal dat je nu nog even door rookt, als het straks zover is dan kun je altijd nog stoppen.
Haha, leuk van je vriend en het aanwijzen van paardjes! Weet zeker dat de paardjes bij jou dan best diep zitten en dat je daar ooit nog wel eens wat weer mee gaat doen. Straks krijg je zo'n klein meisje en kleine meisjes hebben vaak een penny-periode en dan kan mams lekker meezwijmelen Wat heb je voor hondje? Hmmm....als ik jou stukje zo lees zitten we dus behoorlijk in hetzelfde schuitje. Geen ongi, geen positieve tests, geen tekenen dat de ongi eraan komt en geen duidelijke aanhoudende symptomen van een zwangerschap. Word nu wel beetje bang dat ik misschien toch nog veel langer zal moeten gaan wachten, jij wacht al zo lang.... Hoe hou je jezelf positief? Wat vindt je mannetje er allemaal van? Dat niet snoepen is wel mooi meegenomen!
Ja verstandig om je huisarts even te bellen. Misschien kunnen ze het opwekken? Heb ik wel eens vaker gelezen hier. Met mij gaat het goed. Zit in de 1e ronde dus vind het allemaal erg spannend. Ik voel me eigenlijk heel goed en voel ook niks raars maandag is mijn NOD dus ben heel benieuwd, ik reken eigenlijk nergens op maar stiekum doe je dat toch wel een beetje.
Liefies die hier nog zijn, ik ga jullie welterusten wensen en kom morgen weer beppen en koekeloeren hier! Ga de jongens binnenhalen en nog even bankhangen Dikke knuffel!
Hopen doe je toch...ik duim voor je en hoop echt dat het zover mag zijn voor je! Tot morgen! (blijf ik stiekum toch nog plakken hier op dat verslavende forum )
Hier even een kort berichtje van mij. Net klaar met klussen, morgen nieuw dak erop. Vanavond even de was naar mijn moeder gebracht, want ja dat wil nu niet, nu de bijkeuken overhoop ligt :-s Net even lekker geshowerd! En hopelijk heeft vriendlief nog zin om vanavond ook nog even te klussen Ja we klussen wat af hier, in de breedste zin van het woord XXX
Hee Northern dan kunnen we elkaar de hand geven, wij zijn ook heel druk met klussen (verbouwen). Waar zijn jullie mee bezig? Ik lees dat je bijkeuken overhoop ligt? Bij mij staan er in de keuken 6 stempels en in de bijkeuken ook 2. 4 weken terug beton gestort en ze mogen binnenkort eronder weg. Ben er nu eigenlijk al wel aan gewend. Hihi mogen ze weg....
hey chica,s ik kan het allemaal niet meer bij houden hoor dat geklets van jullie hahaha sorry als ik dus niet op iedereen reageer! nieuwelingen: welkom! ik ga lekker naar mijn bedje slaapjes doen
Goedeavond meiden! Ik ben de motivatie voor deze ronde even kwijt, de ovutest van vanmiddag was spierwit.. dus de testen van mijn album en 1 witte test zijn dus het resultaat van deze maand.. Geloof niet meer dat er nog een eisprong aan zit te komen. Vriendjelief maakt zich erg zorgen en wil dat ik volgende week een afspraak maak bij de HA, ik zie het echter niet zitten.. want wat gaat die man doen? me bevruchten Ik weet het dus ff niet meer.. ik ga dr ook niet meer aan denken, want overmorgen heb ik een bruiloft en dan wil ik gewoon lekker feesten (alsnog zonder alcohol ). Hoe is het met jullie? Zijn er nog meiden online?
Ik zag dat er over kwaaltjes werd gesproken. Ik weet ook niet of het bij zwangerschaps kwaaltjes hoort of niet (hoop natuurlijk wel) maar ik heb erg veel last van pijn in mijn borsten en soms krampjes/steken in mijn onderbuik. Ook lust ik opeens sommige etenswaren niet meer, smaakt heel vreemd en kan ik niet goed slapen. Soms slaap ik juist heel diep (ben ik overdag heel moe en val ik opeens in slaap) en soms kom ik niet in slaap of wordt ik steeds wakker. Ik had een paar dagen geleden donkere kringen om mijn ogen (geen wallen haaha, maar echt boven mijn ogen). Weet iemand of dit zwangerschaps kwaaltjes zijn, of zou het wat anders kunnen zijn? Het is heel vervelend..Ik denk dat ik tot mijn NOD wacht en dan naar de docter ga... @Northern en Bowen: wij zijn ook aan het klussen (verbouwen). We hebben net de voortuin af en zijn nog bezig met de achtertuin (hele nieuwe indeling, bestraten, grind, gras, etc). Ook zijn we bezig met de zolder, we gaan hier een kamer van maken met een vliering erbovenop voor de troepjes. Zo klussen we nog wat af hier (op verschillende manieren haha). Wat zijn jullie allemaal aan het doen?
tummetje.. *knuffel* is je eerste ronde meis.. niet de hoop zo snel opgeven. *slaat tummetjes mannetje op de hoofd* 'niet je vriendin zo laten twijfelen over haar lijfie.. ze zit prima in elkaar...'
Ik ben ook nog geen expert op dit gebied allemaal. Is dit voor het eerst dat je ovu testen gebruikt? En hoelang ben je bezig en gestopt met de pil?