hahah nu meppen we elkaars vriend Ik weet het Had eigelijk gehoopt op duidelijkheid.. heb sinds vandaag ongikrampen.. dus dat komt er ook nog eens lekker bovenop.. kan het trouwens zijn dat je gewoon nog geen eisprong hebt voor de pilhormonen? of hebben die 2 maand later geen invloed meer? Want dan kan ik er nog wel van slapen @ Bowen: Jup, de eerste ronde ovutesten, 2de ronde sinds stoppen met de pil.. dus het zou nog steeds ontpillen kunnen zijn.. En daar wordt ik dus zo gek van.. het KAN dit zijn, het KAN dat zijn... ik wil gewoon weten wat er aan de hand is haha
Ik heb geen idee meid, het kan van alles zijn, misschien zwanger, misschien last van ontpillen? Even paar dagen wachten en dan testen. Wie weet.... Wij hebben een stuk bij de keuken aan gezet. Bouwen een verdieping boven op onze garage en die loopt door naar onze nieuwe aanbouw van de keuken waardoor onze douche ook 2x zo groot wordt, daarnaast komt er een carport en last but nog least een erker aan de voorkant. PFff ja een flinke verbouwing kun je wel zeggen. En het meeste doet mijn mannetje zelf dus het gaat niet echt supersnel maar ja je moet er wat voor over hebben.
Ik zou het je allemaal wel willen zeggen maar ik weet het ook echt niet. Sorry meis, ik ben bang dat je komt het nare woord geduld moet hebben. Maar ik denk wel dat het kan dat je nog geen eisprong hebt gehad door het ontpillen maar voor hetzelfde geld sla ik ook onzin uit hier. Ik weet het niet. solly Knuff
bedankt voor de tip kitkaty, ontbijtkoek eet ik al iedere dag, maar kiwi kan ik inderdaad ook even proberen.
Lieke is misschien wel prijzig.. maar zo een ontbijt drankje is ook goed. met vezels... vifit, optimal, activia..
nou meiden.. ik ga offline .. wordt er een beetje gek van.. spreek jullie zondag denk ik weer.. want de komende dagen heb ik een bruiloft en al het geregel eromheen... doei doei meiden.. enne.. ik wil positesten zien he
Hee lieve meisjes, Ben weer terug van m'n werk. Jullie hebben echt teveel geschreven om nu bij te lezen, dat probeer ik morgenmiddag wel te doen (heb morgenochtend vergaderin blegh). Vond het erg moeilijk om het vandaag niet te vertellen aan een collega en aan mijn buuv/poolmaatje/collega... Maar het is gelukt, heb nix verteld! Ben helemaal trots op mezelf Ga zo lekker m'n bedje in. Spreek jullie morgenmiddag! Weltrusten lieve vriendinnetjes, tot morgen...
Hallo Lieve meisjes, Vannacht heerlijk geslapen (mocht ook wel, was kapot na m'n werk)! Vanmorgen nog een test gedaan en die was alweer iets duidelijker als dinsdag. Jippie! Het lijkt nu dus de goede kant op te gaan. Over het algemeen heb ik er nu ook wel vertrouwen in, maar ik heb ook regelmatig twijfelmomenten hoor... @ Sakina, Sketige puppies hoor, zoooooo lief! @ Meintje, Wat een mooie paarden, zien er heel goed verzorgd uit! Echt mooi! @ Nieuwen, sorry, heb alweer heel wat namen voorbij zien komen maar ben nog niet helemaal bijgelezen. Dus ff op de meest onpersoonlijke manier; WELKOM! @ All, ik weet zeker dat ik dingen ben vergeten, neem het me a.u.b niet kwalijk *Kan mamaline het al gooien op zwangerschapsdementie? hihi* Heb zo vergadering, kom vanmiddag nog ff gluren. Liefs Mamaline
good mornun darm problemen zijn langzaam aan het overgaan. gelukkig maar alllen nog erg winderig gevoel..maar de druk pijn is al weg @mamaline fijn dat het testje weer lekker posi is.. ik kan voorstellen dat er misschien een beetje nog ongeloof in zit, en dat je bang was dat ie nega zou worden? gelukkig heb je lekker geslapen.. das BETER.. niks ergers als werken met moeheid. ik word verkouden gister avond keel, oren, hoofdpijn. voelde me ook beetje misselijk.. maar denk dat het te verwachten was (lage weerstand door mijn darmen) i is wel mooi blauw lucht buiten, mar ik denk dat ik maar binnen blijf.. is wel frisjes!
Goordmorning sweet girls! @tummetje, jammer dat de ovutesten je alsnog onzeker maken. Maar blijf voor de zekerheid gewoon regelmatig klussen. Ik heb geen idee wanneer er een ei van mij te bespeuren is en dus vrijen we ongeveer om de dag om in ieder geval een kans te maken als het eitje er is... Hele veel plezier op de trouwerij! Geniet ervan! @mamaline, knap dat je nog niks hebt verteld! Lijkt me best moeilijk. En heel goed dat je lekker hebt kunnen slapen, maak je verder niet teveel zorgen meid, je bent lekker zwanger! Wanneer mag je naar de verloskundige? 9sorry als je dat al hebt gezegd...) Bedankt voor je compliment over mijn paardjes! Jij lief! @Northern, Bowen en Kitkaty, ik sluit me aan bij jullie verbouwingsclubje! Wij hebben in 2005 een oud boerderijtje gekocht uit 1896. De laatste 30 jaar was er vrijwel niks meer aan gedaan en dus zijn wij al vanaf eind 2005 aan het renoveren. Ik noem het geen verbouwen meer.... Alles is gestript vanbinnen, er waren geen badkamers, niks geïsoleerd etc. Buiten moest ook alles gebeuren, tot het opnieuw voegen van het huis toe. Wij doen alles zoveel mogelijk zelf met hulp van mijn vader, daardoor duurt het allemaal best lang. We werken allemaal nog en dus is het veelal weekendwerk. Heel leuk om een keer mee te maken en heel speciaal om zo je huis eigen te maken, maar wel eenmalig! En ik zou er niet aan moeten denken om zoiets te ondernemen als er al kindjes waren geweest.... Het einde is bij ons nog niet echt in zicht, bij jullie? @pixie, fijn dat het wat beter lijkt te gaan met je darmen! Wel vervelend dat je dat nou inruilt tegen verkoudheid *beterschapsknuffel* Hier niks nieuws te melden, geen . Kan wel zeggen dat ik wat ongikrampen heb, maar da's onzin want die heb ik al 4 weken.... Even de rest lezen, tot zo!
Goedemorgen dames, Ik heb het gisteravond niet meer gered om nog te komen buurten, lekker wezen sporten, aflevering Frasier gekeken en bedje ingedoken. Ik heb geslapen als een blok en was ook helemaal niet blij toen de wekker ging. Gelukkig is morgen hier een vrije dag Verder weinig nieuws, ik las dat er bij andere meiden die op hun ongi wachten ook nog niks te bekennen is, hier dus ook niet. Ik zou bijna willen dat ik kon zeggen dat het bij mij ook ontpillen kan zijn, maar dat is dus echt niet zo. Mooie paarden en honden hebben jullie allemaal trouwens! (En heb ik nou ook katten gezien, weet het al niet meer ).
Misschien stom he, maar mijn man zou best wel weer willen testen....ikke niet. Ik voel me niet zwanger en ben gewoon zwaar aan het ontpillen en dus heb ik geen zin om te testen omdat die negatieve test me nou niet echt vrolijker maakt.... Denk dat ik het gewoon nog een tijdje uitstel. Sommige meiden zijn echt test-geil ( sorry) en testen het liefst 3 keer per dag, ik heb dat helemaal niet en test het liefst zo min mogelijk. Herkenbaar of ben ik raaaaaar....?
Hey Bowen, Wij doen alles in etapes Keuken, woonkamer etc. hebben we allemaal al klaar. Bijkeuken viel erg tegen, maar komt ook wel weer klaar. Nu nog 1 slaapkamer, en de badkamer nog even renoveren naar onze smaak en dan hebben we het hele huis gehad Maar vind het niet erg, kunnen goed samen klussen, en als je alles stap voor stap doet dan zit je niet eewig in de rommel Duurt wel wat langer maar ja!
HAhaha ja klussen op verschillende manieren Wij hebben bijna het hele huis gehad. Momenteel zijn we bezig met de bijkeuken. De tuin hebben we vorig jaar laten doen. Doen jullie ook alles zelf?
Goede morgen meiden, Hoe is het hier? @meintje, nee hoor je bent niet raar ik test ook zo min mogelijk . Als ik sochtends al negi test denk ik niet dat ik savond wel posi test hahahah. Vanmorgen werd ik wakkewr gebelt (niet erg hoor ) maar hing op na een minutje bellen en werd misselijk joh, pff ben maar eerst ff wat gaan drionken maar ben het nog steeds niet helemaal kwijt. Ik denk toch omdat ik wakker werd gebelt en gelijk uit bed ben gesprongen. Liefs bloem
Wat een mensen die allemaal aan het verbouwen zijn. Ik zou dat echt niet kunnen, zou knettergek worden van de troep. Niet dat het nu zo netjes is, maar verbouwen is niets voor ons. waarschijnlijk ook omdat we niet zo handig zijn Pixie: gelukkig gaat het weer wat beter met je darmen. Maar nu word je verkouden. Schiet lekker op zo, je rolt van het een in het ander Lieke: hoe gaat-ie. Zit er al een beetje beweging in die darmen van je? Ik hoop dat het snel een beetje op gang komt. Hier zit ik een beetje suf op m'n werk. Gisteren een verjaardag gehad en dat was iets te gezellig toch maar wat gaan doen. tot later
Nee je bent helemaal niet raar. Volgens mij heeft drie keer op een dag ook weinig zin, haha. Ik weet ook niet wat ik zou oen als ik aan het ontpillen was trouwens, waarschijnlijk ook afwachten. Ik twijfel zelf nog over testen zaterdag, maar ik zit dan al een week na de vorige test en misschien zit het toch tussen m'n oren en helpt een nega test m'n ongi 'op te roepen'. Verder ben ik waarschijnlijk bij vlagen test-geil, durf ik best toe te geven