Zou best kunnen dat je door het opspringen je evenniet goed voelde. Ook de schrik dat je ineens uit je slaap wordt gehaald zorgt voor een raar gevoel vanbinnen. Wel vreemd dat het ondertussen nog niet gezakt is... Fijn te horen dat ik niet zo raar ben Er is ook zo'n onderwerp nu over het uitgeven van honderden euro's aan testen...toch zonde van het geld. Net als jij zegt, als je 's ochtends negatief test zal dat 's avonds niet veranderd zijn ieder zijn ding hoor, maar ik word niet vrolijker van 1 negatieve test, laat staan 20 negatieve testen
bedenk me net dat als ik een positieve test zou hebben ik waarschijnlijk wel omsla in test-geil! Gewoon blijven checken en het tweede streepje zien verschijnen puur voor de fun
honderden euro's? Tja, als je lang bezig bent kan ik me daar wat bij voorstellen. Ik heb me echt wel in moeten houden hoor, deze week, maar dat is goed gelukt. Koop voor het geld liever iets als ik wél zwanger ben, hihi.
Nou dat vind ik ook zonde 100derde euros uit geven ik bedoel ben wel koopziek maar niet voro testen hahah geef mij dan maar schoenen of kleding voor het geld :O hahahaha. Maar owke als je positief test zou ik ook 3 dagen (mischien wel langer) lang achter elkaar testen haha gewoon dat gevoel denk ik haha. Misselijkheid is nog niet gezakt ik gaat ff maar wat brood eten, denk idd geschrokken wakker geworden gelijk op staan . ach heb ik wel vaker als ik zo wakker word . (ik ben het wel afgeleert om steeds er wat achter te zoeken of ik mischien wel zwanger zou kunnen zijn haha)
Weet je al wat je gaat kopen dan? ben nieuwsgierig.... De dag dat we zwanger blijken te zijn wordt echt een feestdagje! Ik moet sowieso iets kopen die dag voor de kleine en heerlijk uit eten samen en zwijmelen....hmmmmm.... Kleine dingen lijken me zo fijn aan het zwanger zijn, het gewoon op bed liggen en wegdromen en maar aaien over je buik...en dan opvliegen om te gaan kotsen kan het leven mooier?
Ik zou als ik positief test een boekje kopen met "ik word papa" en die hebm geven ana me vriend bij het eten ofzo, kleine verassing en kijken of die het snapt. Voor me ouders zou ik het zelfde doen maar dan met een boekej "ik word oma en opa". En voor de "kleine" zal ik zo lief rommepertje kopen of zo haha gewoon voor je gevoel
Bloempje, qua koopziek-zijn ben je niet de enige 8) Mijn man zegt dat heel vaak, ik kocht eerst veel schoenen en kleren en tassen. Toen kwam het huis en heb ik me groen gekocht aan spullen voor het huis. Toen kwamen de paarden en heb ik heel veel voor hun gekocht (en nog). Hij houdt zijn hart al vast als we dadelijk zwanger zijn Nee...eigenlijk nu al, heb al wat kleertjes gekocht (moest gewoon) en hij kan dan alleen grinniken en hoofdschudden...en dan ben ik nog niet eens zwanger! Maar kopen is ook zo leuk! Ben koop-geil...kweet het... Kan ook extreem genieten van superaankopen, veel voor weinig. Koopjesjager bij uitstek!
Pas ik ik zwanger blijk te zijn ga ik kinder spulletjes halen eerder niet, dat geeft me zo deprimerend gevoel (mijn mening he ). Maar ja ik ben ook koopgeil, zal ik je wat zeggen ik ga zo weer ff de stad in met me broer :O hahaha. Maar dit keer niet voor kelding (nee die heb ik gister avond bestelt op Wehkamp :O zo onwijs leuk jurkje :O hahaha).
Mijn man heeft zelf vorige maand het boekje van Kluun voor zichzelf gekocht. Ik heb als cadeautje (voor als het echt raak is) ook nog een praktisch boek voor aanstaande papa's gekocht en een slabje met daarop "ik hou van mijn papa". Als we het de ouders gaan vertellen dan geven we ze een doosje met een roze en een blauw sokje met daarbij een afdruk van de eerste echo (we wachten dus een tijdje voordat we het vertellen) en een gedichtje geschreven vanuit het kindje richting de aanstaande opa's en oma's. Dat wordt janken joh....mijn moeder in ieder geval!
Kan je het zo lang verborgen houden? Ik heb ook altidj gezegt met een echo wil ik het zeggen, maar ben bang dat ik me al veel eerder verlul hahahah Owja na een overheerlijk broodje osseworst gaat het weer beter, nu ga ik ff snel me haar in zewtten in het verf tot zo
Geen idee, in ieder geval één (en waarschijnlijk meer) boek over zwanger zijn. Misschien een rompertje ofzo, en dan direct naar een babyzaak natuurlijk, om te pre-shoppen voor babykamer, kinderwagen, etc. Ik denk dat hubbie knettergek van me gaat worden, haha.
Zo...leuk dat jij kunt shoppen met je broer! Ik heb daar de broer niet voor, 5 jaar leeftijdsverschil tussen ons en we zijn helaas te anders. Kopen via Wehkamp, Neckermann en Otto kan inderdaad heel leuk zijn, doe het niet veel want ik koop dan toch teveel weer.... Veel plezier met shoppen!
Da's gewoon heel gezonde voorpret! Bij commentaar van partner gewoon zeggen dat je er niks aan kunt doen...zijn de hormonen! Je moet je 'honger' stillen
Ik kopp ook haast nooi daaro, maar nu had iki m2 jurkjes een legging voor daaronder en een shirtje nog geen 60 uero . Maar met me broer shoppen doen we vaker, laast zijn we met ze 3e naar Utrecht toe gegaan . Hij is 3 jaar jonger dan mij, maar het bots niet meer tussen ons. We hadden eerst een slechte band, bijna een haat band. maar sinds een jaartje zijn we naar elkaar toe gegroeit. En nu die het heeft uit gemaakt mijn zijn vriendin zijn we helemaal beste maatjes, ook met mijn vriend is die goed mee gelukkig . Ik ben vandaag lekekr vrij dus geen werk voor mij . Morgen en zaterdag weer :O. Morgen lekker van 7 tot 1 . liefs bloem
Hey lieve meiden! Zoals jullie al gemerkt hebben ben ik er nog maar heel af en toe even... Heb momentheel niet zo heel veel tijd om iedere dag achter de laptop te gaan zitten... En heb er momentheel ook niet zo heel veel behoefte aan! Merk toch dat ik hier teveel zit en te veel ga hopen... ik wil niet iedere keer weer als mijn nod eraan komt gaan zitten hopen... De dagen duren dan zo lang... En de vorige keer toen we zwanger probeerde te worden en ik er minder mee bezig was ging het allemaal veel beter en sneller! Was er toen ook echt niet mee bezig... Echt zo van we zien wel! Het was ook geen klussen want dat woord doet me eerder denken aan moeten sexen dan genieten van het sexen en ook echt zin der in hebben! Een beetje spanning is er natuurlijk altijd maar wil niet de dagen af gaan tellen enz enz.... Ben toch van mening dat het komt als je er het minst mee bezig bent! Lees hier wel zo nu en dan ene keer en al sik er ben wil ik voroal heel veel posi berichten lezen en veel mensen op roze zien Sucses meiden!
het word bij mij wel wat. ik ben heel erg met geheimen houden over mezelf aan mensen die ik altijd alles vertel hahaha dus.. word wel wat!
Ey, marloesje! Groot gelijk, hoor meid..Je moet doen waar jij je goed bij voelt en ik hoop dat het snel zijn vruchten zal afwerpen Heel veel succes en tot de volgende keer! *kus*