ik ben echt geen koopmens.. ik kan me wel inhouden over dingen (heeft mijn vriend me geleerd hahaha) ik heb dan ook niet echt de centjes om rond te gooien. ik moet dan echt bij alles kijken hoe het in mijn budget past. de testjes.. ja ik denk dat ik ook bijvoorbeeld een test doe tenminste 3 dagen na mijn NOD (30 aug). en dan pas een week later weer.. want ik ook heb niet het geld om telkens een test te kopen. als je posi ben kom je UITEINDELIJK er toch achter dus.. hou mijn geduld wel in. nega test is dan ook zo een dooddoener.. geld verspilt voor niets! Marloes.. helemaal te begrepen. soms voel ik ook zo.. dat ik misschien een stapje terug moet nemen.. ben idd af en toe te veel bezig. en dat ziet mijn vriend ook wel... en denk dat hij het gevoel heeft dat ik meer bezig ben dan wat hoort (heeft ie ook gelijk in)
He Marloes! Leuk je weer even hier te zien! Ik herken dat ook wel, dat gevoel dat je er misschien wel gewoon teveel mee bezig bent en gewoon een stap terug moet doen.... Maar tegelijkertijd trekt het zo en ookal probeer je jezelf af te schermen, toch is het in je achterhoofd aanwezig. Wij vrijen gewoon regelmatig en ik doe nog geen testen of temperaturen, ook omdat we de lol in het vrijen willen houden en niet het gevoel willen hebben dat het 'moeten' is, maar toch wil je de kansen voor jezelf creeëren en merk ik zelf dat we dan toch vaker vrijen dan eerst...
Ik mag niet liegen dus ik zeg heel eerlijk ik kan over me zelf geen geheimen bewaren tegen sommige mensen, zoals me moeder en broer en vriend :O. Verteld iemand mij wat geheim kan ik dat bewaren tot me graf maar over me zelf niet helaas, me ma weet al dat ik zoveel dagen wacht op me mensruatie hahahahahahhaah. liefs
Wij hebben, toen we het huis vorig jaar kochten, de badkamer helemaal veranderd...tegels, bad, badmeubel etc. (dit deed mijn vader samen met mijn vriend). Ook hebben we toen een keukenblok extra gemaakt (dit deed ik zelf). Het hele huis is toen opnieuw in een likje verf gezet (van binnen, samen met mijn vriend gedaan). Nu hebben mijn vader, mijn vriend en ik de tuinen gedaan. Mijn vriend en zijn vader zijn nu bezig met de zolder (vliering maken, muurtjes maken en deur erin zetten en dan in de verf en laminaat leggen doen we dan weer met z'n allen en ik zet de meubels in elkaar). Het zolder raam heeft de vader van mijn vriend erin gezet met hulp van een ander. We klussen wat af . Dat in de tuin werken en meubels in elkaar zetten, vind ik erg leuk. (in de tuin werken mag alleen jammergenoeg niet als je zwanger bent, dan kan je toxoplasmose krijgen. ) Hebben jullie ook klusjes die jullie leuk vinden?
Ik wil wachten met testen maar mijn vriend wilde voige maandag al testen (tsja dan weet je zeker dat het negatief is...). toch gedaan voor hem...maar dan heeft eigenlijk geen nut. nu kon hij weer niet wachten tot dinsdag (NOD dag) en wilde weer een test doen. Nu toch maar voet bij stuk gehouden dat ik het dinsdag pas doe. Haha mannen, ze snappen er weinig van..... Tuurlijk zou ik het wel snel willen weten hoe of wat maar vroeg testen helpt daar meestal niets bij.....
kans is groot dat je het al hebt gehad (als je katten hebt / gehad) maar dat dus neet weet (het uit zich als griep) - heeft vriendin zijn huisarts verteld. (?) ik neem ook in ieder geval geen risico.. maar kitkaty tuinhandschoenen dan?
He lieve Lex, ik heb me er nog niet helemaal bij neer kunnen leggen. Ben ook bij vlagen nog best wel boos op hem. Ik respecteer zijn keuze ook wel en immers, een/ons baby'tje moet wel uit liefde geboren worden en gewenst zijn. Nou is het bij ons beiden ontzettend gewenst, maar mijn man moet blijkbaar het traject nog door, wat ik al lang geleden heb doorlopen. Je weet wel, huisje, boompje, beestje, trouwen, denken aan, hopen op en tenstlotte wachten op. Ik denk dat hij gewoon ook zover nog niet is. Hoe jammer ook. Kan jij er met je vriend goed over praten? Of is dat te pijnlijk? Heel veel lieve knuffels ook voor jou meid. Kuss Mijn vader heeft sinds gisteren een morfinepomp gekregen, dat is meer om de benauwdheid wat te verminderen dan om de pijn te verlichten. Hij kreeg al wel morfinespuiten, maar omdat zijn bloed niet meer stolt was dat een drama elke keer. Al met al gaat het er om om het zo comfortabel mogelijk voor hem te maken. Hij zou eerst ook nog naar een verpleeghuis gaan om te sterven, omdat hij uitbehandeld is in het ziekenhuis, maar daar was geen plek, dus mag hij nu in het ziekenhuis blijven. Hij mocht ook wel naar huis met terminale zorg, maar dat wilde hij zelf niet. En nu is het dus afwachten. Tja en vandaag ben ik ongesteld geworden. Enige voordeel is, is dat mijn cyclus heel netjes verloopt en daar ben ik blij om. Alleen de krampen zijn erg pijnlijk. Ik heb wel paracetamol geslikt en dat lijkt te helpen. Liefs voor iedereen
Ja ik heb vorig weekend al met tuinhandschoenen gewerkt (wel grappig, mijn vader was er natuurlijk bij en die wil ik nog niet vertellen dat we bezig zijn met kinderen proberen te krijgen..)
hier komt ze weer: ik ben aan het lekken van onder meiden (doorzichtig afscheiding) wat zou dat MOETEN betekenen... als ik een klein beetje geinteresseerd was.. oh ik kan het ook zo goed verbergen he dat ik er teveel mee bezig ben
Ik snap zelf helemaal niets van die afscheiding, dus zou het niet weten. Wat ik hier zo lees, is dat je ei dan nog moet komen. Wat geeft je temp aan? anders toch nog maar even doorklussen?
Dit heb ik gevonden: "De eerste week van de cyclus, de dagen van de menstruatie en vlak daarna, zit de baarmoedermond potdicht. Het baarmoederhalsslijm is dik, zuur, troebel en taai, en daardoor moeilijk doordringbaar voor zaadcellen. Het slijm sluit de baarmoeder af. Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te klimmen, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken. De ene vrouw merkt dit heel duidelijk, de andere nauwelijks. Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn. Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten. Daaraan herken je de vruchtbare dagen. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong. Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links of rechts onderin de buik. Dat wordt ovulatiepijn of middenpijn genoemd. Het is het gevolg van de spanning in de eierstok, en gaat aan de eisprong vooraf. Als je vrijt zodra de ovulatiepijn optreedt, ben je net op tijd. De dag van de eisprong is de eicel vruchtbaar. Als het baarmoederhalsslijm en de middenpijn weer verdwenen zijn, is de eisprong achter de rug. Dan is het voor die maand te laat om nog te vrijen voor een baby. Neem in de week voor de eisprong bij de meeste vrouwen de tweede week van de cyclus regelmatig een beetje slijm uit de vagina tussen duim en wijsvinger. Beweeg je vingers uit elkaar. Als er tussen de vingers een elastisch slijmdraadje ontstaat, weet je dat je vruchtbaar bent. Nu ga ik echt...doeiiii
dank je kitkaty ... tja.. gewoon goed met de man bezig zijn dan komt het wel goed hahaha.. dacht eigenlijk dus al ei te hebben gehad.. maar ok.. we gaan er mee verder dan (ik laat de ovutest maar liggen)
niks ik kap ermee met ovutests en temp (zou toch niet weten wat het moet voor staan - en ben toch verkouden aan het worden dus zou toch niks van kloppen) maar ik ga niet meer met ovutests en temp werken.. vind het onprettig en maakt me alleen nog meer onzeker ..je word daarvan niet zwanger.. allen van de klus doen. mijn lichaam geeft het dus aan wanneer mijn ei er is dus ik ga gewoon goed gebruik van maken vanaf dag 10 - 16
hahaha is allemaal toch de hype van op forum zijn geweest. voor het forum had ik daaraan echt niet gedacht..
Oh dat begrijp ik heel goed meid. En er is ook niets mis mee, maar zeker zoals wij die nog maar zo kort bezig zijn is het misschien ook nog een beetje te vroeg. Het moet wel leuk blijven he.