Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ben helemaal met je eens. veels te vroeg nog.. waarom moeilijk maken als het nog makkelijk kan :D

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Zou idd ook nog lang niet aan "dat gedoe" mee willen doen, hoor tempen en ovutests, niks voor mij en dan ligt de druk er zo op, vind ik en het gevoel van "moeten" en daar heb ik sowieso problemen mee, dus laat staan als het gaat om samen een LIEFDESbaby te maken.

Daan:ik hoop dat je vader zich wat prettiger voelt met dat kapje GROUPHUG!

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    *GROUPHUG*

Heel erg veel sterkte Daan! Pff, wat een verhaal, moet er echt even bij slikken...

Ben het helemaal eens met jullie qua ovulatietesten en temperaturen! Ik heb er ook naar gekeken, maar het lijkt me zo ingewikkeld allemaal... Denk dat als ik daaraan zou beginnen het toch naar een obsessie gaat neigen ipv inderdaad het maken van een liefdesbabietje...
    We laten (in ieder geval voorlopig) de natuur gewoon zijn gang gaan!'

Pix, toch nog even doorklussen meid!

4. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Heej lieve meisjes,

Wat hebben jullie alweer veel gekletst... Tjongejonge, ben ik er ook ff niet! Pfff, ga niet alles bijlezen hoor. Heb globaal wel alles gelezen maar weet de helft nu al niet meer dus dat schiet lekker op. :(

Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik wel een beetje een testjunkie ben, hihi! Komt w.s. ook wel door vorige maand dat ik nu steeds bevestiging nodig heb. Maar goed, ik heb even teruggerekend wanneer ik heb getest bij mijn zwangerschap van Kyan en dat was 4 dagen na mijn NOD. De test spatte toen echt van het schermpje af. Dat is nu (en vorige maand ook) niet zo, heel stom maar ook dat maakt me onzeker. Ik weet best wel dat niet bij elke zwangerschap je evenveel hcg aanmaakt maar toch... Ik heb nu bedacht dat als ik 4 dagen na m'n NOD weer test moet ie wat mij betreft al een stuk duidelijker zijn. Als ik uitga van m'n 28 daagse cyclys, is dat dus zaterdag. Als ik uitga van een twee dagen langere cyclus (30) deze maand (omdat m'n ovu test later pas knal positief werd), is dat dus a.s. mandag. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik zaterdag en maandag dus nog een keer mag testen en daarna moet ik het gewoon maar geloven...

Liefs

5. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Daan lieve meid,

Wat zul jij op dit moment een zware periode doormaken zeg. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het vreselijk voor je vind en dat we er hier voor je zullen zijn als jij dat nodig hebt.

Natuurlijk doe ook ik mee met de GROUPHUG!!!!!!!!!!

6. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Nou Mamaline, ik geloof al wel dat je zwanger bent hoor....heb jij niks aan natuurlijk, jij moet het geloven! :)

Als jij je lekker voelt bij het nog een paar keer testen dan moet je dat zeker doen! Geef je groot gelijk! Al heb je maar de geringste twijfel en zoek je bevestiging, dan gewoon testen. Anders ga je alleen maar malen en doomdenken enzo....

Als ik ooit zwanger zal zijn denk ik ook dat ik er nog verschillende testen tegenaan zou gooien....

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mamaline wat ben je toch een lieverd *smak*

Als ik je verhaal zo lees, dan is het zwanger worden niet zo zenuwslopend als het zwanger zijn. heb een beetje vertrouwen meissie. En als jij het prettig vindt om zaterdag en maandag te testen, dan doe je dat lekker. Ik zou denk ik precies hetzelfde hebben hoor.
    Ondertussen geniet ik mee.

:D

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Zullen we zaterdag een testmarathon doen? ;)

Daan: nogmaals heel veel sterkte, is er nog kans dat je vader misschien naar huis mag? Ik weet dat de vader van een goede vriendin van mij dat wel mocht, maar dat overal en bij iedereen wel anders zijn.
    hug!

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    zullen we een topic maken. baby maken kan ook zonder ovutests en tempkaartjes :D

dan gebruiken we de gebruiksaanwijzigiing van snuffie die ze schreef :D

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hey, mamaline, kom op nou meis.Hij geeft toch posi aan en ook alweer duidelijker dan je vorige test(s)?
    Anders zou ik gewoon vragen of je bij 6 a 7 weken een echo al mag ipv met 8 weken op 9 Sept.(ongeveer, toch?).Ook tov vorige keer, zullen ze heus niet weigeren en jou gewoon een echo geven om te controleren.
    Maar meid, blijf positief, zolang je geen heftige pijnen en helder rood bloed verliest(heeel veel), dan is er niks aan de hand en ben je lekker zwanger *kus*

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dank je wel cin. Hij mag wel naar huis, maar hij wil dat zelf niet. Dan moet er 24 uur per dag verpleegkundige zorg zijn en dat wil hij mijn moeder niet aan doen. Daarnaast voelt hij zich veiliger in het ziekenhuis.

12. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ja, ik ben voor! (moeten we alleen ook even aan de buitenwereld laten zien dat we ook inderdaad zwanger kunnen worden zonder die testen....da's nog niet zo eenvoudig op dit moment :) )

13. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    dank je Sharon.. daar zal ik het dalijk wel druk mee hebben jaah hihi..
    maja vind het wel leuk;)

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik weet niet over welke gebruiksaanwijzing sniffy het had, maar ze is wel hartstikke zwanger (Gefeliciteerd nog sniffy) dus laten we dat maar doen haha.

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    is er in ieder geval wel eentje die 2 sterepen heeft ;) en hopelijk een tweede :D

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    snuffie zwnger? nee.. *zoekt snuffie op - 'neetoch..waarom zeg je niks dan haha*

nee daan sniffy? weet niet wie dat is :D

snuffie had gebruiksaanwijzigingen geschreven zal het even opzoeken weer

17. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    :(: heb ik iets gemist.....?

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    niet sniffy, maar snuffie Daan hihi

en ik ben het bewijs dat het kan zonder tempen en ovutests (heb dochterlief zonder dat alles).

20. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    @ Snuffy gefeliciteerd met je zwangerschap ;
    0

@ MienieMe hoe staat het bij jou is je menstruatie nog steeds weg gebleven ..?
    ik hoop het wel voor je:D

liefs sakina

Deel Deze Pagina