Thanks girls, en Sakina misschien heb je wel gelijk, om teleurstellingen te voorkomen, maar ben echt kalm, rustig en eigenlijk nog geen behoefte aan testen, dus tsjah, achja...kan blijven zeggen, dat we zullen zien
ff jullie hadden het over groephug nou die heb ik nu wel ff nodig Ben vanmiddag spontaan gaan bloeden toch ongesteld geworden :S. Achja wat doe je er aan je kan moeilijk zeggen "foei lichaam dat mag niet" :S haha. Dus bloem mag in het rood (ach rood vond ik toch al een mooie kleur ) liefs bloem
Nou zo`n oud huis hebben we niet, maar was wel blijven steken in de tijd toen we er in kwamen. Doen ook alles zelf, daarom ook stap voor stap en niet alles tegelijk. Wij zijn bijna klaar, hebben nu ook alles wel gehad zo onderhand
Wij krijgen ook meestal hulp van m`n schoonvader, die is ook heel handig. En als het echt te moeilijk wordt, of m`n vriend en ik hebben er geen zin in, dan zoeken we iemand die het wel kan en dan het liefst even zwart
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 2 - mamaline ronde 3 - miss NOD lijst 1 in ronde 0, 8 in ronde 1, 8 in ronde 2, 5 in ronde 3 dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) bloempje55 (ronde 3) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 25-08 Selle (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen
je woord selecteren en dan bij letter grootte de grootte selecteren.. of gebruik je snel antwoord onderin de topic?
GROUPHUG! Ja ik meld me ook even weer. Ze zijn nu druk bezig met een nieuw dak op de bijkeuken aan het plaatsen, dus heb ik even de tijd om op internet de neuzen XXX
Hallo, meiden wat hebben jullie gegeten? wij lekker makkelijk en gezond, maar erg saai:aardappelen, haaskarbonaatje en doperwtjes met worteltjes.
jaah normaal wel jaah gebruik ik onder in maar net als nu al ik Qoute doe dan zie ik dat ik het wel kan met grote letters.. hihih maja gaat me wel lukken thnxx voor je antwoord..
je kan ook op "nieuw antwoord" klikken, daar kan je je berichten "uitbreiden" met bv andere smileys, lettergrote, kleur etc.
Deal! Hubbie vroeg me net al of ik nog wel kon wachten tot zaterdag. Hij blijkbaar niet. Bloem: Shit- En we deden hier toch niet aan rood? Hop hop, snel je nieuwe nod uitrekenen
Hoi Meintje, ik test ook echt niet vaak hoor! Alhoewel, is 3x vaak met zo'n lange cyclus? Volgens mij niet, ik er één keer 2 weken tussen gelaten, daarna 1 week. Dit weekend ga ik denk ik wel testen omdat ik maandag de huisarts wil bellen. Dan weet ik in ieder geval zeker of ik wel (hoop ik natuurlijk! ) of niet zwanger ben ( ).
Getsie Maar ik heb gehoord dat het heel lekker is als je ervan houdt, dus eet smakelijk! Maak je dat zelf?
Sharon, vind niet dat je veel hebt getest voor iemand die idd zo lang overtijd is!Menigeen had er al minstens 4 meer gedaan, denk ik hahaha Goed van je, hoor dat je gaat testen en dan naar de HA, het is zo wel welletjes geweest! Esmee, lekker zeg, kaasfonduen eet smakelijk!