Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Merk al dat ik zaterdag niet mag overslaan en zeker even moet loeren hier, al die testers! Duimduimduim!

@bloem, jammer van je ongi, maar gelukkig kun je nu wel door naar de volgende ronde en weet je wat meer. knuffel!

@mienimi, wij moeten zelfs nog eten. Ook iets makkelijks denk ik. Mijn man warm eten en ik pak broodjes ofzo...ben een echte broodeter.....
    Moest nog paardje trainen, vandaar dat we wat later zijn vandaag ;)

Jongens, ik heb de lijst nog eens goed bekeken, maar ik vind echt dat er veel te weinig roze is! Daar moeten we echt wat aan doen :)
    Dusssss.....testers.....je weet wat je te doen staat!

2. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    even eten, misschien nog tot straks!

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Eetse meintje en dat kan he, dat je nog moet eten, doen wij ook wel eens, hoor..Maar meestal eten we wel rond 18.00uur, want dan eet ons meisje mee :) (en die moet wel optijd eten, he) ;)

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Wij hebben trouwens zalm gegeten met doppers en aardappelbolletjes. De zalm was pas klaar toen we alles al ophadden, maar goed.

En ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een beetje moeite met eten... Vanmiddag al de salade weggemikt die ik voor de lunch had gemaakt, die kreeg ik echt niet weg. In plaats daarvan een broodje gehaald, dat smaakte prima. Nu ook weer misselijk.
    Maar goed, ik hou mezelf maar voor dat ik een beetje grieperig ben, ik voel mijn keel ook een beetje. :rolleyes:

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik heb bbq worstjes en lekker sla gemaakt.. gezond :D
    maar dat kaasfondu klonk wel lekker :D weet je wat is lekker bij kaas fondu? knakworstjes.. heerlijk

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ben erg benieuwd wat de HA zegt, misschien moet ik nog wel langer wachten :( wie weet....maar ik hoop dat ik in ieder geval even kan langskomen.

Jij héél veel succes met testen! Hoop dat het raak is :)

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    hey cin, dat heb ik ook met eten, maar ik probeer het wel, dus neem wat minder expres...net minder opgeschept met avondeten en met ontbijt en lunch een boterham minder..vanmorgen heb ik wel die ene boterham met moeite naar binnen gekregen, maar hij zit ;)

Sharon:ja ben ook benieuwd wat de HA zegt, denk wel dat je even langs mag komen, hoor en ik denk dat je die bloedtest ook wel krijgt.

en thanks, hoop het natuurlijk ook, maar jullie weten hoe ik erover denk en voel ;)

8. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Mijn man wil wel graag dat ik de HA bel, maar hij is gelukkig niet overbezorgd ofzo. We zijn allebei wel vrij nuchter. Ben verder ook wel goed te pas, dus het zal wel niet zo erg zijn. Maar ja, soms flitst de gedacht wel door m'n hoofd dat ik misschien wel onvruchtbaar ben ofzo....dat ik geen eisprong heb van mezelf..... :cry: Probeer ik niet te veel aan te denken want dan maak je jezelf gek!

We hebben een Cairn Terriër van bijna 1 jaar en bijna 4 maand. Een blonde. Echt een schat, superslim en lekker ondeugend.
    Hiervoor hebben we ook een Cairn gehad (zwart teefje), maar zij werd ziek (bleken de nieren te zijn) en is helaas overleden op 8-jarige leeftijd. Oooh, wat heb ik het daar moeilijk mee gehad :cry: ! Maar nu gelukkig weer een lief hondje gekregen :D .

Ga jij misschien binnenkort ook nog weer testen, of toch nog even wachten?

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    We zullen snel zien wie er gelijk krijgt MieniMe! :)

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    IKKUH! hahahha

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ach ja, is in ieder geval goed voor de lijn. Ik weet ook niet of er iets heerst hier, ik heb er in ieder geval nog niets van gehoord.

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Heb wel gehoord dat er wat buikgriepachtige kwaaltjes de ronde gaan, maar bij mij voelt het niet zo, maar het voelt ook niet zoals het hoort waar we allemaal op hopen ;) haha

Niet dat wij superongezond aten, maar de laatste 2 en halve week zijn vriendlief en ik, alleen maar gezonde dingen aan het eten, want we waren toch wat aan het uitdijen op de 1 of andere manier :(

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ik ben al uitgedijt (of moet dit nou toch met een d?). Maar daar wordt al aan gewerkt, vandaar ook de salade.
    Ik bedenk me trouwens net dat een collegaatje van me wel ziek was aan het begin van de week, darmvirusje :(

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    was mn zwangerschapskilootjes nog niet helemaal kwijt, maar het werden er nu weer wat meer er nog eens bovenop..met mn 152cm weeg ik nu 60kg!neigt toch naar wat overgewicht volgensmij :( achja, paar killotjes minder zouden we iig prettig vinden, dus eten we ook regelmatig salade en andere gezonde maaltijden.

hm, ik hoop niet dat je collega je aangestoken heeft :(

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Iemand een idee hoe ik een plaatje klein genoeg maak om als avatar te gebruiken?

edit: ik ben wel aan het zoeken hier en op google, maar kan het niet zo snel vinden en m'n geduld heb ik al nodig voor andere dingen

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    links in het menu (5e van onderen) kan je "foto verkleinen" kiezen :) hier op deze pagina.

17. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    :oops: Niet gezien. Toch gelukt, haha :D

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Liefff plaatje :D goedzo :thumup:

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ik vond het een beetje sneu, zo zonder plaatje.

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    en ik ben weer gestopt met veel bloeden :O hahahah, pff die lichaam van mij bah geen touw aan vast te knopen ;) wilt er iemand zo lichaam hebben? bied maar :p:p:p...

Wij hebben nog steeds niks gegeten :O had geen honger ahahaha en we moest ff snel naar de bouwmarkt voor laminaat hadden ze het niet meer :(.

En me nieuwe NOD dag is 17 aug :( net de 2de vakantie :S ik zei al tegen me vriend of me ongi moet later komen zodat ik het niet in de bus heb of je moet beter mikken deze ronde :O

liefs bloem

Deel Deze Pagina