Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    beter dat de :evil: bijna weg zijn toch? ;)

jammer van de laminaat!

huh?bedoel je niet 17 Sept. ?anders wel weer heel snel ongi haha

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nou om heel eerlijk te zijn heb ik hem liever een volle week (wat ik normaal heb) dan weet ik dat het gewoon de menstruatie is, maar nu snap ik het ff niet, maara ch morgen komt het gewoon vol op let maar op ;) hahahaha. Me lichaam heeft me vaker in de steek gelaten hoor ;).

En idd ik bedoel 17 sept ;) sorry verkeerde maand hahaha

Ach en dat laminaat kotm wel had geen haast hoor ;)

liefs

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik ga me lekker beneden in de bank bij vriendlief nestelen...over een half uurtje komt Lisa Williams weer ;)
    doeiiiii, tot morgen

GROUPHUG!

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    kan idd ineens weer in alle hevigheid terugkomen...tsjah vrouwenlijven he ;)

ben er vandoor fijne avond allemaal!

5. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
  6. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    nou dames, ik heb de fatboy opgeschud voor de nachtbrakers onder ons... ik ben nog even bij NOD Augustus maar dan kruip ik nog even bij m'n hubbie op de bank.

7. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Nee hoor, 3 testen is echt niet veel als je al zo lang niet ongesteld bent geworden!
    Vind het goed van je dat je bij een negatieve test in het weekend de huisarts gaat bellen, moet eerlijk bekennen dat ik heel erg benieuwd ben naar wat ze eventueel voor je kunnen betekenen (aangezien ik zelf ook een flinke dikke cyclus lijk te gaan krijgen... :( ). Hou ons op de hoogte! Al hoop ik natuurlijk gewoon dat je dik positief test!

Leuke honden, veel energie of niet? Sneu van je vorige hondje...een dier verliezen doet echt zeer. Maar: achter de traan van verdriet schuilt de glimlach van de herinnering! En je hebt natuurlijk een leuk hondje nu waar je je liefde aan kwijt kunt. Zou best een hondje willen, maar mijn man wil niet....ik heb mijn hele leven honden gehad tot ik ging samenwonen, ben dol op honden. Maar ja...

Ik voel me vandaag niet denderend, heb veel last van mijn buik, mijn buik is ook wat opgezet (zoals ikaltijd had als ik ongi moest worden...) en met vlagen weer wat gammel of misselijk....Maar maak me geen illusies, mijn ongi staat voor de deur. Als de ongi toch uitblijft wil ik wel weer testen, maar nu nog niet. Ik denk dat ik dan nog een week wacht ongeveer, dan heb ik ongeveer 50 dagen geen ongi gehad en wil ik toch wel ook een telefoontje plegen richting de huisarts ofzo. Hoop wel gewoon al voor die tijd duidelijkheid te hebben, dit is echt shitzooi zo...

@cin, leuke avatar! Toch misselijk enzo? Wie weet, wie weet? Ben benieuwd naar je test meid!

@mienimie, ben ook benieuwd naar de jouwe!

8. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Bloempje, toch ongesteld geworden? Shit zeg! Maar het zet nog niet door of wel?

9. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Niemand meer hier? :( :)

Liefies, welterusten en tot morgen!

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik kom iedereen nog een fijne nachtrust toewensen.

kus knuff

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey meiden!
    Ik ben sinds begin juni gestopt met de pil, zit nu op dag 77 en dreig zot te worden, heb gelukkig gedurende 8 weken met condoom "geklust" want anders zou ik al een hele resem zw-testen opgebruikt hebben...
    Is zo enorm lastig,
    wachten op maandstonden/zwangerschap
    Begin me af te vragen of ik ook niet eens bij een dokter moet gaan....

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh jeetje 77e dag al.. nou er zijn hier meiden die door hetzelfde gaat als jij dus je zit hier wel goed calani..
    vind dat je wel verstandig was om veilig te klussen.. had je al een beetje verwacht dat het zo lang zou duren dan?

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België

Hey Pixie,
    neen, had dat niet echt verwacht, enorm schrikken eigenlijk, maar toen heb ik deze site gevonden en dat helpt wel...
    heb gedurende 7 tal jaar de pil genomen en had daarvoor een regelmatige cyclus (29-31dagn) dus effe schrikken nu...
    heb die 2 maand gewacht, eerst zelf met temperatuur-bepalingen, om mijn cyclus te leren kennen haha wat een ironie, heb het al opgegeven, de temp ed...
    heb 7 dagen geleden laatste keer getest (sensitest trouwens, dankzij dit forum gevonden, is een stuk goedkoper dan in de winkel)
    en zit nu weer vol spanning te wachten, maar eigenlijk komt er niets door, geen zw maar ook geen maandstonden...
    snif

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja ik kan mij alleen wat bij voorstellen hoe dat zou kunnen zijn.. *knuffel*
    ik ben ook op de pil geweest voor 10 jaar en nu voor het eerst eraf en gelijk prima cyclus. maar ik heb mijn eigen verklaring voor waarom mijn cyclus gewoon normaal is.. werking van de pil was al die jaren niet sterk genoeg.
    welke pil had jij?

15. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Eerst jaren Harmonet, toen jaren Diane tegen de pukkels, toen weer Harmonet, en dan opt einde nog 2maand Yasmin...

ja ik lijk er wel een soepje van gemaakt te hebben als ik het zo opschrijf...

vindt het echt fantastisch voor jou en de meeste anderen dat jullie een cyclus hebben, dan is het immers een kwestie van afwachten EN ben je toch wel wat gerustgesteld dat alles aan jouw kant werkt...

Kverlang ENORM naar maandstonden, denk dat dit gevoel geleden is van toen ik 11 was en graag maandstonden wou ...

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    haha oh ik kan dat goed voorstellen. nou ik hoop dat ze dan echt snel komen.. en daarbij dat je dan gewoon heerlijk bewust kunnen gaan proberen zwanger worden

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Calani, welkom en wat een onzekerheid, heel veel sterkte en moed om vol te houden.

Meiden...goedemorgen trouwens allemaal...today was the day...vanmorgen een test en....positief?ik ben zwanger!! kan het nog niet bevatten, erg onwerkelijk...moest echt bijkomen en zat nog een tijdje te shaken whaha, ow meiden...kan het niet geloven WOW :D

18. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Mamaline zingt: MINIME IS ZWANGER, MINIME IS ZWANGER!

Jeej meis, ik las het net al in NOD Augustus, ben echt superblij voor je! Kan me voorstellen dat het ff onwerkelijk is!

Ga lekker genieten meis! Dikke knuff

GEFELICITEERD!!!!!!!!!

19. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Mienieme GEFELICITEERD fotootje ;)

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hhaha dank je mamaline en Northern :D
    Heb helaas geen foto, wordt elke keer zo vaag :( Maar ik verbeeld het me niet...denk ik hihi :p

Deel Deze Pagina