Ha!! Zie je wel!! Van harte MieniMe! ZWANGER Was zo benieuwd dat ik even snel kwam kijken, maar moet nu echt naar m'n werk! Geweldig meid!
Mienimi!!!!! GEFELICITEERD! Owh, meid....je weet niet half hoe blij ik voor je ben! Wist je het stiekum al door kwaaltjes die die kant opwezen of is het echt een complete verrassing? Hoe vindt je mannetje het? Wauw meid, geniet ervan!
Hoi Calani, welkom hier! Denk net als Pixie dat je hier goed zit, er zijn hier inderdaad een paar meiden (waaronder ikke zelf helaas...) waarbij de ongesteldheid niet door wil zetten en we hebben ook geen positieve test. Inderdaad om compleet gek van te worden, erg frustrerend om zolang te moeten wachten. maar het is wel fijn om er hier over te kunnen praten en dan voelt het wat minder erg omdat je niet de enige bent waarvan het lichaam niet wil doen wat je wil Lijkt me inderdaad best een goed plan om de dokter eens te bellen...geen idee wat ze voor je kunnen doen, maar joiuw ongi blijft wel heel lang uit nu! Bij mij dus nog steeds niks nieuws te melden, we zijn vrij nuchter en wachten nog een tijdje af al beginnen we wel allebei wat sipjes te worden van de hele situatie. 1 voordeel heeft het, ik weet hierdoor des te beter hoe graag ik een kleintje wil en ook hoe graag mijn man het wil. Nu nog voor elkaar krijgen
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 2 - Mamaline ronde 2 - MiniMe ronde 3 - miss NOD lijst 1 in ronde 0, 8 in ronde 1, 7 in ronde 2, 4 in ronde 3 1 in ronde 4 dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 25-08 Selle (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen @ MiniMe, je staat op ROZE @ Bloempje, ik heb je van rood afgehaald en je NOD verplaatst naar 17-09 @ Calani, Welkom! Ik wist nog niet zo goed waar ik jou neer moest zetten... sorry @ Sannie82 en Lies, geef ook jullie nieuwe NOD ff door, dan kunnen jullie ook van dat vervelende rood af... Liefs P.S. Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan! 8)
Dank je wel allemaal zeg en heb nu toch geprobeerd een foto te plaatsen, hopelijk duidelijk genoeg Voor mij is het toch echt compleet een verrassing, hoor en mn mannetje slaapt nog
ja, op de echte foto isiie wat duidelijker en met het blote oog natuurlijk helemaal, maar moest hem voor mn album toch nog verkleinen ook...Heb mn best gedaan
Mienimi, als je niks te doen hebt vandaag kun je mooi op zoek naar een nieuwe banner die je nou hebt is niet leuk!
Mienime GEFELICITEERD Kan me goed voorstellen dat je het niet gelooft, geniet er van. Ik voel me ook echt heel anders. Vorige maand had ik ook last van mijn borsten, steken etc en toen dacht ik ook dat ik misschien wel zwanger kon zijn. Was niet zo. Nu voel ik me heel anders. Steken in mijn onderbuik, misselijk en moet vaak plassen, vooral 's nachts. Ik moet toch echt tot volgende week wachten pff wat duurt wachten lang.
JUPPIE MIENIME!!!! GEFELICIFLAPSTAART! en de foto is idd klein maar je ziet idd twee strepen! *doet vreugdedansje voor mienime in het roze springkasteel* ff onbelangrijk maar de kaasfondue was HEERLIJK.. tuurlijk weer teveel gevreten, maar van die vette kaas werken de darmen wel goed
hey geen probleem, weet zelf ook niet waar ik hoor mss in juni? 1e ronde en int blauw uiteraard.... och kan ook wel gewoon uit de lijst blijven, lijkt me wat deprimerend... Proficiat Mienime! Mooi nieuws! Geniet ervan!
Meiden allemaal superbedankt, jullie maken me erg blij haha Vriendlief slaapt nog steeds (gaat altijd erg laat naar bed ) dus heb even het doosje gepakt van de temp, daar de test in gedaan en een roze briefje met: Papa, geef mama en mij maar een dikke kus, want ik wordt GROTE ZUS! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Ben bezig met een banner...wilde al in ronde 1 de banner die mamaline ook heeft, maar hij geeft 1 dag te ver aan, hij zegt 5wk en 1 dag, maar ben gewoon 5 weken...