Mienimie: gefeliciteerd!!!!! Wat een goed nieuws meid! ..wat zei je vriend? hoe vond hij je verrassing? @Miss: wat vervelend van je vriendin...blah . en nu heb je haar juist nodig... Ik hoop dat het allemaal goed komt..wat er ook gebeurd mag zijn. Niet stressen he (wel makkelijker gezegt dan gedaanhoor, dat weet ik ook )
heej meiden ff nog een vraagje ... vanaf de innesteling kan je pas symptomen voelen.. maar nu is mijn vraag kan je ook de innesteling voelen.. of is het alleen 50% van de vrouwen die er bij een lichte bloeding hebben.. zo ja hoeveel dagen anar bevruchting is de innesteling? als dat 6 a7 dagen is dan moet dat bij mij het weekend zijn tog?
Hoihoi! Hier niks nieuws Heb me wel eens beter gevoeld, wat kleine mankementjes en merk dat ik stiekum weer begin te hopen en dat wil ik juist niet! Moet niet hopen, het is toch niet zo....muts die ik ben, zo is de teleurstelling alleen maar groter... Heb geen idee of je de innesteling daadwerkelijk kunt voelen...geloof wel dat je wat bruinverlies kunt hebben na de innesteling, een klein beetje. Heb zojuist de hut gepoetst hier, was weer even nodig. Ben nog niet klaar, vanavond of morgen de andere helft Welkom Iris! Succes met zwanger worden! Mienimi, enenenenenennenenenennenenenenne? Wat zei vriend-lief?!? Je houdt ons wel in spanning he... Sharon, hoe is het met jou? Cin, morgen testen? Gingen er nog meer testen? (buiten de al zwangere mamaline om )
Yep meintje, hier morgen testen. Ik merk ook dat ik stiekum toch begin te hopen hoor, vooral doordat de misselijkheid blijft We zullen het morgen wel zien hè? *gaat weer aan de schoonmaak*
Hoi allemaal, Tralala, hier nog steeds geen cyclus te bekennen. Het mag nou toch wel eens komen hoor. Heb afgelopen zaterdag voor het laatst getest, negatief. Ik durf gewoon niet te testen omdat het ws. toch negatief zal zijn. Maar dan moet die stomme ongesteldheid wel komen!
@ Meintje dat geloof ik dat je neit wil hopen maar het is moeilijk als je steeds iets anders merk aan je lichaan.. heb ik ook merk ook dat de verschijnselen (waarvan ik d8 echt dat ik zwanger was vorige maand) nu deze maand erger lijken te worden maar ik probeer er neit op te letten telkens als ik iets merk dan is het het zelfde als vorige maan dus denk gewoon dat ik ongi wordt..( wat ik neit hoop)maar goed.. ik hoop voor jou dat het raak is echt.. tot wanneer w8 je eigenlijk?
Nou...ik wil eigenlijk alleen testen als we thuis zijn (man en ik) en da's dus in het weekend. Nou wil het toeval dat we morgen het huis vol visite hebben 's middags en 's avonds vanwege verjaardag, dus dan vind ik het niet prettig om van te voren te testen. Bij blijdschap zal ik moeite hebben het te verbergen en bij dipje ook... Zondag ben ik de hele dag met de paarden weg voor demonstraties, dus dan gaat het ook niet. Ik zou maandag kunnen testen, dan zijn we allebei thuis vanwege mijn man zijn verjaardag....en anders wordt het pas volgend weekend ergens. Ik zou zo graag meer symptomen hebben..... Ik heb wel een bijkomend probleemje....mijn ouders verblijven 3 van de 4 weekenden hier in de nacht van zaterdag op zondag omdat zij helpen verbouwen....Testen met hun 1 deur verder is ook niet alles Sjezus, zelfs het moment van testen blijkt moeilijk te kiezen
Dazwa, erg he dat wachten....maar je kunt helaas niet veel anders. Miss, jammer hoor dat mensen in jullie omgeving zo vervelend reageren Hoop dat ze wat bij zullen trekken
woooow dat wordt een moeilijke keuze..dus moeten wij ook langer in spanning blijven w8en hihihi.. maja gewoon testen wanneer het voor jou en je man het beste uit komt he.. wij horen het wel en duimen heel hard voor je..
MieniMe: GEFELICITEERD Geniet ervan. Gan nu boodschappen doen en dan genieten van het weekend. groetjes
M'n moeder is jarig morgen, maar we hebben ook het vermoeden dat er morgen allemaal vrienden voor de deur staan ivm vrijgezellenfeest. Alle vrienden vertellen opeens erg overdreven dat ze morgen allemaal plannen hebben, doen ze normaal nooit. haha.
Oooh, spannend Yvo, alvast veel plezier 8) Wij krijgen dit weekend m'n zwager en schoonzusje op bezoek, mét kids. Daarom zijn we nu ook aan 't schoonmaken, hihi
Mienime: Gefeliciteerd! Super zeg Was gisterenavond na me werk niet huis en heb aardig wat gemist! Ik heb net iets heel vreemds mee gemaakt. Heb al een beetje zitten zoeken op inet maar kan er niets over vinden. Ik ging naar het toilet en zag in mijn onderbroek een 'slijmprop' zitten. Klinkt vies..vond het zelf ook heel raar. Het was ong zo groot als een knikker (normale kleine knikker ) en was doorzichtig. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?