Hoeveel kinderen wil iedereen hier eigenlijk? Zelf weet ik het niet, ik heb ooit tarotkaarten laten leggen (meer als 10 jaar geleden) en die vrouw zei dat ik één kind zou krijgen, een meisje. En dat ik er niet meer wilde dan dat. Dat laatste is alvast niet waar, maar weet natuurlijk niet hoe ik er na de eerste over denk.
@Lieke: Héél veel succes morgen! Ik duim voor je @Sushi & Selle: Welkom, hopelijk snel op roze! @Mamaline: Succes met de test morgen, hopelijk positief @Iedereen: verder nog iets bijzonders gebeurt? Volgens mij niet, toch? Heb namelijk de laatste pagina's niet kunnen lezen omdat het topic opnieuw gestart is... Ga zo effe met het hondje lopen. Groetjes Sharon
Ok, tijd voor de sportschool. Ik kom misschien daarna nog wel even kijken, anders morgen weer. Fijne avond allemaal!
Ik zei altijd 2, maar na de super ervaring zwangerschap ben ik bereidt iets meer naar de wens van vriendlief te gaan, dus misschien 3 kids...hij zou er wel nog meer willen.Hij is ook degene die me 2 mnd geleden over de streep heeft gehaald om voor de 2e te gaan
Het liefst in ieder geval 2, dat zou al geweldig zijn! Maar ja, heb je natuurlijk niet voor het zeggen.... Ik heb zelf 2 zusjes, en dat is heel gezellig. Misschien dus wel 3 En jij?
Sportse Cin en niet elke keer naar de plee rennen he. Heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Eerst maar eens zien zwanger te worden
zomaar een gedag... *gaat op fatboy zitten en zet tv aan, roept masseur en bediende voor koud drankje*
hoi hoi meiden, hoe is het hier? Ik zit nog steeds in de hangmat te wachten (kreeg een houten reet op het wachtbankje ). Voor de vraag hoeveel kinderen zijn wij er nog niet over uit, ik wou er altijd 2 en me vriend 3. ik denk maar zo laat eerst maar ff de 1ste komen haha dan zien we wel verder. Gister ging er weer zo gedachten van starx kunnen we geen kinderen ktijgen (omdat je zo veel ziet die in de 1ste ronden al zwanger rtaken ) Voor de rest gewerkt vandaag niks bijzonders hahahaha. Wat doen jullie eigenlijk voor werk? Liefs Bloem
*voelt zich ellendig* denk dat ik met dit forum gedoe kap.. want ik bleef mensen kwetsen terwijl dat niet mijn bedoeling is
hoi meiden, heb ff met vriendlief overlegt en gezegt dat ik het echt niet stil kan houden. heb verteld dat de buren eht weten en hebben net een heel lief kaartje van de buurvrouw gekregen echt lief. zaterdag ben ik jarig en dan mag ik het bekend maken, zijn ouders komen van de week dus die vertellen we het eerder, mijn vader weet het al maar dat weet mijn vriend niet dus die doen dan net of ze het nog niet weten. dan is het ook goed. dus ik ben nu wel blij valt een last van me schouder zo. misschien slaap ik nu wel beter.
whats the matter pixie? Iedereen die je een beetje kent hier weet dat je zo niet in elkaar steekt. Knuff
voel gewoon een beetje uitgekotst over de aanpassingen die ik op de lijst maakte. heb ook al de hele middag erg krampen die ik niet kan herkennen.. heb nooit tijdens vruchtbare dagen kramp, winderigheid en gerommel dus tja.. voel me ook gelijk niet lekker en komt dingen gewoon harder aan bij mij op zo een moment. i'll be fine.