Selle: ik heb geen idee, sorry meid.. Kan het zijn dat je je ei later hebt dan je banner aangeeft en dat t 'vruchtbaar slijm' is? Da's het enige wat ik kan bedenken, maar dan klopt je banner niet..
Hey Meintje! Hier alles goed hoor. Nog steeds geen enkel teken dat de op komst zijn....bij jou ook niet hé? Maandag gewoon testen hoor! Wie weet.... En anders moet je waarschijnlijk zo lang wachten Ik zou het ook geen prettig idee vinden om te testen terwijl je ouders (of schoonouders?) bij jullie thuis zijn. Ik heb vandaag m'n testen gekregen (besteld via Sensitest.nl), ga zondag testen. Maar verwacht er eigenlijk niets van Zondag dus demonstratie met je paardjes? Heb je er al zin in! Waar is het precies voor? Groetjes Sharon
Hey Pix, alles goed hoor! Nog een week werken en dan vakantie Eindelijk! Hoe is het met jou? Gestopt met ovutesten zag ik? x
@Miss: ik las net over de reactie van je schoonfamilie. Echt niet leuk voor jullie! Gelukkig is het uitgepraat, en ik hoop dat ze nu blij voor jullie kunnen zijn. In ieder geval heel veel sterkte en probeer er niet al te veel aan te denken (natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). *Knuffel* Groetjes Sharon
Meintje, Dazwa, Sharon en alle andere meiden die niet ongi zijn en ook geen posi testen krijgen.. Klote, ik weet precies hoe jullie je voelen.. Het wachten is echt irritant, je gaat vanalles denken etc.. Ik hoop echt dat jullie snel duidelijkheid krijgen! Die komt er vanzelf! Al duurt dat wachten natuurlijk veelste lang.. Ik denk aan jullie! *knuff* Ik denk dat als we dit allemaal hadden geweten voor we aan de pil begonnen... We allemaal een spiraaltje hadden gekozen.. Ikke wel in ieder geval! En dan de paniek als je de pil een keer vergat! Pff...
Dankjewel Daphne! Lief Ik hoop ook dat er snel duidelijkheid komt.... En inderdaad, zó druk bezig met die pil want stel je voor dat je per ongeluk zwanger wordt! En nu wil je het graag en weet je niet meer wat je met je lichaam aan moet hahaha!
klopt daphne niks moeilijk doen meer. maar hopelijk hoef ik 'toch'niet meer daarover te denken en dat het deze ronde raak mag zijn
Inderdaad, hadden ze dat er ff bij vermeldt.. Dan was ik dus niet aan de pil gegaan.. En had ik al helemaal nooooooooit de morning after pil gehaald als ik in een risicovolle periode de pil vergeten was (toen we nog geen beebje wilden)! Twee keer gebeurd, maar goed.. Het idee.. Kvind het gewoon raar... Ook nu ik in eens van de pil af ben doet mijn lijf zo moeilijk... Cyclus van 19 dagen en nu een cyclus van 45 dagen.. Wachten op de volgende verrassing.. Vandaar dat ik niet mee zal doen aan het topic 'zwanger worden kan ook zonder ovutesten en tempen' Ik wil gewoon weten of ik n eisprong heb.. Haha.. Dus ga ik ovutesten doen..
He Sharon, was al bang dat er bij jou ook niets gebeurd was....verdorie, wat duurt het allemaal lang zo he. Iedere keer al sik naar de wc moet ben ik opnieuw gespannen of ik misschien eerste tekenen van zie...maar niks hoor! Ben heel erg benieuwd wat er zondag uit je test gaat komen! Ik duim voor je in ieder geval! Net zoals ik al druk voor Cin duim Komop he meiden, nog meer roze! Misschien test ik maandag.....zie er nu al tegenop.... De demonstraties zondag met de paarden doe ik bij mijn instructrice thuis. Zij geeft lessen in Natural Horsemanship en zij heeft mij heel erg geholpen (en nog) om een band te krijgen met mijn paard. Zondag heeft zij Open Dag en heeft ze mij gevraagd om in ieder geval 2 demonstraties te geven, 1 loswerken waarbij ik hem longeer zonder touw, alleen met lichaamshouding en mondelinge stimulatie laat ik heb stappen, draven, galloperen, van hand evranderen, halthouden etc. De tweede is het werken aan 1 lange lijn, ook met lichaamshouding en al. Heel mooie manier om met je paard te werken, er is voor mij in ieder geval echt een wereld open gegaan hiermee. Morgen moeten de beide paarden gewassen worden en een beetje netjes gemaakt worden (wat oorhaar verwijdereb enzo). Ben heel benieuwd hoe alles zal gaan. Ik laat zondag of maandag zeker even weten of het is gelukt Welke testen heb je nu van Sensitest? Zo'n midstream of toch andere? Ik ken ze niet, maar ze schijnen wel goed te zijn.
selle: ik heb geen idee wat dat zou kunnen zijn. Vraag het anders even aan één van de verloskundigen hier?
Cin, hoe is het met jou? Kheb niet alles terug gelezen, liep ff te ver achter dus sorry als je dingen moet herhalen..
hahaha... ja... nou ja.. je weet het nooit he.. maar goed.. kan wel gwoon op mijn posi wolk staan nwahahah.. al is het even.... tot de ongi me verbazen
Geeft niks. Met mij is het goed, nog steeds geen ongi. De afgelopen dagen heb ik wel krampjes gehad die normaal bij m'n ongi horen, maar geen bloed, erg vreemd. Verder af en toe wat misselijk. Ik probeer niet te hard te hopen, morgenvroeg testen
nee dat zou wel gek zijn. vruchtbaar dagen zijn net over.. had wel steken in mijn zij vandaag maar goed. ik heb pds dus..
Lief Daphne, dankjewel Kan me voorstellen dat je met ovu-testen gaat beginnen. Ik ben bang dat ik met die dingen misschien zelfs nog onzekerder zou worden...Ik heb ook geen enkel idee wanneer ik die testen zou moeten doen. Normaal test je rondom je ei, maar als je geen idee hebt wanneer je een ei hebt loop je het risico om in een lange cyclus 20 of 30 testen te moeten doen. Leuk voor een maand, maar wel een dure hobby! Hoop dat jij er wel meer duidelijkheid van krijgt! Ben het helemaal met jou en Sharon eens...als ik had geweten dat het zo ging verlopen dan had ik een ander voorbehoedsmiddel gekozen. Ook ik heb 1 keer de morning after pil gehaald en als je dan daar nu aan terugdenkt...toch raar. Mijn man en ik zijn 6.5 jaar samen nu en ik heb meer dan eens gerommel gehad met de pil door antibiotica of ziek geweest zijn en dan was je zo extreem voorzichtig en angstig dat je hopelijk toch maar niet zwanger zou zijn geworden (konden geen condoom gebruiken ivm mijn rubberallergie)... Nu ben je er helemaal klaar voor en blijkt dat je die stress toen niet had hoeven hebben Ach ja. Moet ook zeggen dat ik me met vlagen best k*t voel, beetje zelfmedelijden. Ben heel blij voor de zwangeren en ook blij voor mensen bij wie de cyclus op gang komt. Voordat we de pil eruit gooiden heb ik nog tegen mijn man gezegd dat het enige wat ik hoopte zou zijn dat ik niet bij het groepje zou horen bij wie er en geen posi-test is en geen ongi....Voila! Helaas Pindakaas! Ach ja, des te groter de vreugde straks.... @Selle, ik heb eigenlijk ook geen idee wat dat is...was het kleurloos?
En ik zou dan weer bijna willen dat ik ook kon zeggen dat het ontpillen was, dan zou ik mezelf niet zo gek zitten maken. Aan de andere kant ben ik érg blij dat ik vier jaar geleden gestopt ben omdat ik er zat van was. Is dat gehannes met die condooms toch nog ergens goed voor geweest. En volgens mij hebben we vandaag ook nog geen *GROUPHUG* gehad.