Hiya girls, ben met mijn meisje bij mijn ouders...Heb een oude zw.broek meegenomen waarbij het elastiek kapot is en ook de rand waarbij het elastiek zit, omhoog gehouden en gezegd:Mam, kan je die (laten) maken?Mn ma:NU? Ik zo:nou, straks heb ik hem weer nodig, maar hoeft niet meteen...Het kwartje viel hihi Vriendlief was/IS ontzettend blij en we zijn vol ongeloof dat het alweer zo snel is gelukt (1 ronde sneller dan bij ons meis).Hoorde datie naar de wc was geweest, toen ik nog achter de pc zat, dus toen ben ik nar hem toe gelopen naar de slaapkamer en toen hadie m dus al uitgepakt Dat koppie super!Ik zo:licht aan?hij: NEUH!ZIE TOCH ECHT 2 STREEPJES! Toen hebben we samen de andere test gedaan en jahoor, heel snel kwam weer dat 2e streepje Ik vroeg offie het nog geheim wilde houden hij zei eigenlijk van wel, dus wij ene beetje dollen en geinen en ik zei nog dat ik het beter voor me kan houden dan hij...Staatie later met zn broer buiten, komen ze binnen zegtie|:waar ligt dat van vanmorgen? Heeftie meteen de test laten zien hahahahaaha Meiden die nog in onzekerheid zitten kl*te! En cin, ik duim voor je morgenochtend!
Ik heb wel eens gelezen dat vruchtbaar slijm eruit ziet als rauw eiwit? Misschien dat het dat was? Ik zou zeggen veel plezier met klussen....
Jij bent gewoon zwanger....zou er bijna geld op in gaan zetten! Duim me blauw voor jou, dus moet goedkomen!
Gaaf Mienimi! Lijkt me een moment om nooit te vergeten! Ook leuk zoals je het bij je moeder hebt laten weten! Wat moet je je lekker voelen op die mooie wolk! Geniet ervan, het is je gegund!
Vruchtbaar slijm is idd helemaal doorzichtig en zeer rekbaar, je kan er draadjes mee trekken tussen je vingers of ene wc papiertje. en iedereen die me heeft gefeliciteerd, echt super bedankt, dat tovert echt een bigsmile op mn gezicht, echt bedankt
Oh Cin! Spannend.. Heb je t gevoel dat t raak is? Kl*te is dat he.. Je wilt zo graag, en dan is niet teveel hopen zo moeilijk! Vond ik in ieder geval.. Ik hoop voor je dat er een klein wondertje in je buik groeit!
dank je wel lieverd het voelt echt super...het blijft aan de ene kant nog onwerkelijk, maar aan de andere kant ben ik zo superblij en voelt het zo goed en zijn we zeker aan het genieten en zijn inmiddels de VK, HA en moeders voor moeders al ingelicht 18 Spetember heb ik de intake bij de VK en ik mag maandag al bellen om voor tussen week 10/14 een termijnecho te laten maken
Ik heb geen flauw idee of mijn kwaaltjes echt of nep zijn Misschien wil ik het wel te graag en voel ik daarom vanalles...
dank je voor de reactie's Ik heb nu ook een beetje krampjes..maar goed ik weet ook niet of ik me nu van alles ga verbeelden. Dacht zelf ook al aan vruchtbaarslijm, t is wel meer een prop maar goed. Miss. ben ik nu wel extreem vruchtbaar, toch maar ff klussen dan Alle meiden die nog STEEDS afwachten, Ik hoop dat jullie gewoon zwanger zijn! Liefs
hihi, ja dank je...was ene idee van vriendlief we hadden het dus mijn zwager al verteld en tsjah ik zat ineens zo te denken, ik ga vandaag naar mn ouders, want die spreek ik zo regelmatig aan de telefoon en dochterlief is over 2 weken 1 jaar en dan komen ze ook wel en niet dat ik het aan de telefoon zou vertellen, maar probeer toch je mond maar te houden!Dus toen zat ik hardop te denken met vriendlief, zo van...hmmm wat kan ik geven om de hint te laten snappen, wilde het nl niet prompverloren zeggen:zo van we zijn zwanger en de test wilde ik ook niet laten zien ofzo, dus toen zei hij hm je hebt toch nog zo'n broek die ene beetje kapot is? hihih
@ MinieMe: hihi, slimme mama heb je! Leuk zeg, dat iedereen zo enthousiast is! Ik heb geen idee hoe je mannetje eruit ziet, maar ik kan me zijn gezicht voorstellen Denk dat alle andere meiden, inclusief ikzelf, niet kunnen wachten om die uitdrukking en die blijheid op de gezichten van onze mannetjes te zien! En het lijkt me zoooooooo super, om samen te testen en twee strepen te zien verschijnen! Dat vooruitzicht maakt mijn dag goed haha.. Dank MinieMe Ik gun het IEDEREEN zo! Inclusief mezelf
cin, wat voel je allemaal? en de kleine hintjes (achteraf) die ik had/heb, daar had ik elke keer wel een verklaring voor, dacht ik, maar blijk toch zwanger te zijn
Ja, daffie echt ik gun het jullie allemaal ook heel erg, hoor En dat testen ow dat is zo iets aparts, moois en bijzonders We hebben veel geknuffeld en gekust en elke keer naar die 2 strepen kijken samen en vooral bij die ene die we samen deden, van tsjah ze staan er echt he? hihi Ookal gedacht over de kamers...als het goed is krijgenw e een dakkapel, dus gaat de pc naar zolder en dan het kamertje waar nu de pc staat, wordt de babykamer
Ik heb de dipstick-testen besteld. Daarmee kun je testen met opgevangen urine, vind ik handiger dan erover heen plassen Ik heb ze nog niet eerder gebruikt, dus heb er nog een mening over. Hiervoor getest met Predictor en Kruidvat. Sensitest is veel goedkoper, dus da's wel een voordeel. Ik zie er ook wel een beetje tegenop hoor, vooral omdat ik er niet zoveel vertrouwen in heb....je hoort het wel! Als je er nog niet aan toe bent om te testen, dan wacht je toch gewoon? Ik doe het vooral omdat ik dus maandag de HA wil bellen. Morgen dus al druk met de paardjes! Ik heb nog nooit gehoord van Natural Horsemanship. Wel erg knap dat je dat kunt met je paard, lijkt me idd heel mooi om te doen. Dat je paard precies begrijpt wat je van hem wilt. Alvast heel veel succes zondag!
Veel succes daarmee! Hopelijk werkt het voor je. Ik begin er (nog) niet aan, helemaal niet in deze situatie hihi! Volgens mij zitten mijn eieren héél erg goed verstopt!
Misschien wel.. Misschien niet.. Da's het vervelende.. Het kan allebei.. Irri! Ik hoop echt voor je dat t raak is en dat je lichaam je niet besodemieterd! x