klinkt toch wel hoopvol meis, ow ik hoop het zoooooo [-o< weet je dat ik 1 week voor NOD echt de meest vreselijke ongipijnen had ow man o man, niet normaal...dat was ook echt de reden dat ik ook dacht van nou, die moeten echt komen, hoor...en aan de andere kant vond ik het daardoor juist ook wel erg raar dat mn ongi toch wegbleef.
Die heb ik ook gehad laatst toen ik in bed lag. Echt de pijnen die normaal bij het begin van m'n echte ongi horen, maar ook toen was er nog geen bruin/roze/rood te zien. En vóór m'n ongi heb ik (bijna) altijd ook nog een dag of 2-3 roze of bruin... Nou ja, of ik morgen nou posi of nega test, ik ga in ieder geval maandag op zoek naar een huisarts hier.
ow echt ik kan niet blijven zeggen echt hoe zeer ik het iedereen gun en hoop zo ontzettend dat je gewoon posi test en anders dat de HA je snel zekerheid kan geven *hug*
@MieniMe: echt goed idee om het zo te vertellen met die broek! Geweldig! Heb je het je dochtertje ook al gezegd (voor zover ze dat kunnen begrijpen)? @Cin: heeel veel succes met testen morgen! Ik duim voor je. @Pixie: ik hoop voor je dat het raak is. Nog ff afwachten! Spannend.
Het schijnt trouwens dat er hier (België, moet dat toch eens aanpassen in m'n profiel) veel sneller naar de huisarts gegaan wordt, vaak al voordat je begint met proberen. Dat lees ik in ieder geval op de (saaie) Belgische baby-fora. Gelukkig heb ik van een vriendin al de naam van een gyne, dat scheelt toch wel.
Dank je, was een idee van vriendlief Mijn vader was er uiteraard ook bij, meiden en die snapte het ook meteen hihi Dochterlief wist het eerder dan papa, want ik haalde haar vlak na de test uit bed en heb het haar ingefluisterd, maarja, ze snapt er natuurlijk geen hol van Maar meiden, ik ga weer bij mn ouders zitten, anders is het ook niet gezellig he doeiiiiiiiiiiiiiiii
Net ff ovutestje gedaan.. Gister geen 2e streepje, nu een 2e streepje dat bijna niet zichtbaar is.. Beeeeeeetje zichtbaar.. haha.. Nog lang niet positief, maar dat geeft niks, we gaan gewoon door deze maand.. Ik ben gruwelijk moe op het moment (lees: heb weinig klus-zin) en wil niet mijn vruchtbare periode mislopen door mijn lijf dat zo van slag is Dus dan maar zo! Hebben jullie nog leuke plannen voor t weekend?
Kan ik mee voorstellen. Het werkt over weer anders. Hoe kom je zo in België terecht dan, als ik vragen mag?
Morgen hebben we verjaardag van het zoontje van m'n vriendin. Hij wordt morgen alweer 1! Gaat echt snel zo'n jaar. Verder lekker rustig. Mijn mannetje gaat morgenochtend bij m'n ouders in de tuin aan het werk, daar wordt namelijk alles verbouwd en opnieuw aangelegd enz. En jij?
Thanks! Begin wel al wat zenuwachtig te worden, zul je zien dat ie alleen maar naar de toeschouwers gaat staan te geiten en snurken Snap helemaal dat je test als je maandag de huisarts gaat bellen, dan moet je ook wel zeker weten dat er geen baby-in-wording zit daarbinnen! Leuk Mienimi, zit helemaal mee te genieten met wat je schrijft! Bedankt Selle, lief! Succes met klussen! He Cin, als je negatief test ga je dan maandag de huisarts bellen ivm uitblijvende ongesteldheid? Ik weet gewoon niet wat ik doen moet, ik denk dat mijn huisarts gewoon zal zeggen dat ik nog maar een tijdje af moet wachten.... Heb ook geen idee wat verantwoord is qua wachten op je ongi Met andere woorden, hoe lang wacht je af voordat je de huisarts moet bellen? ben daarom ook heel benieuwd wat er bij anderen gezegd wordt die de huisarts bellen. Maarre, jij bent gewoon lekker zwanger, duimduimduim
Ik ben er weer vandoor, paarden moeten naar binnen en er wacht een ongezonde stortpudding op mij! Truste meiden en tot gauw!
wow. pas ik even de lijst in maansteen topic aan kom terug en is er gelijk 2 paginas hier volgekletst weer. haha en heb ik dus iedereen gemist..