Fijne avond MinieMe! Voor vanavond heb ik geen plannen Lekker lui niks doen! Morgenochtend de weekboodschappen doen en morgenmiddag gaan mijn mannetje en ik met mijn zusje en haar vriend vissen! Gezellig bbq-en aan het water.. Lekker kletsen etc.. Heerlijk! Daar zetten we dan twee tenten op en dan slapen we daar.. Zondag in de middag weer naar huis toe. Dan nog ff rusten, want ik slaap nooit zo best aan t water.. En dan vanaf maandag stressen in mijn laatste week voor ik vakantie heb.. Moet voor mijn gevoel nog zoveel doen!
ik ga morgen winkelen met een vriendin.. niet dat ik veel geld kan uitgeven maar ik mag haar helpen haar geld uitgeven hahahaha.. leuk is dat
Leuke plannen allemaal Ik ga flink feesten op m'n vrijgezellenfeest. Ben benieuwd wat ze voor me bedacht hebben. Als het goed is komt ook een vriendin uit Duitsland over, die heb ik al heel lang niet meer gezien.
Okay, zoiets dacht ik al! Bevalt het goed daar? Lijkt me erg spannend, je weet niet echt wat je te wachten staat lijkt me! Zit je nu ver van je familie af?
Yvo, leuk! Klinkt errug gezellig en dat zal t ook wel worden! Pix, winkelen is altijd leuk! Je hebt niet veel om uit te geven schrijf je, maar heb je nog wel iets op je eigen shoplijstje staan voor morgen?
Niet veel verder dan eerst. Nu is het ongeveer 2,5 tot 3 uur rijden. En het bevalt erg goed. Gelukkig begin ik in september met een cursus Frans, wat dat is wel nodig (we wonen in Brussel)
Hey, Wat wordt er weer gezellig gekletst Hier verders weinig nieuws, de klustijden zijn weer aangebroken wat betreft beeb Verder klussen we verder aan ons huis in de vakantie, dus we klussen wat af 8) Maar er is alweer 1 week vakantie om wat gaat dat toch snel XXX
Oooh, krijgen we ook foto's te zien? Wij zijn nu bijna een jaar getrouwd en hebben een ge-wel-dige dag gehad. Wel erg lang, van 9 ('s ochtends) tot 1... Maar zelfs toen vonden we het jammer dat het afgelopen was.
nou nee..(broek, shirts) ik moet echt tot volgend maand wachten heb al een nieuwe mobiel gekocht deze maand en had een flinke rekening moeten betalen ..gat in mijn portemonee... (misschien ook goed dat ik nu geen kleding ga kopen.. wie weet kan ik beter wachten )
Tuurlijk laat ik foto´s zien als ze er zijn. Bij ons wordt het ook een lange dag, maar krijg er ontzettend veel zin in. Alles is geregeld en laat verder alles maar op me afkomen.
Cin, kun je op t moment een beetje uit de voeten met de franse taal? Dat was toch wel mijn nachtmerrie op de middelbare school! Northern... ja, gaat altijd veelste snel weer voorbij he! Nog leuke plannen, behalve het klussen?