Ik versta het, meestal. Maar praten is echt moeilijk, ik kan dan ook niet wachten tot die cursus begint. Het zit allemaal wel ergens, het moet alleen even opgefrist (en uitgebreid) worden.
Ik wacht nog op mn eerste cyclus want ben na de pilbloeding nog niet ongesteld geweest. Maar heb al gelezen dat het nog wel eens lang kan duren.. hoop het niet en hoop dat de maansteen zn werk gaat doen
Dat hoop ik ook Dazwa! Meiden, ik ga nog even tv kijken, ik zie jullie morgen, al zal het alleen zijn om te vertellen hoe ik getest heb Welterusten alvast!
Nog niet echt lang hoor, 35, dus ik weet dat ik niet moet zeuren. Maar heb wel van die vage dingen, maar dat komt weer door het ontpillen denk ik.
Ik ga ook. Kom morgen wel even kijken hoe het met Cin gegaan is verder ben ik er niet veel. Zondag wel weer. Knuffel voor iedereen
@yvo: hopelijk morgen dus een leuk feestje bouwen! @cin: ben erg benieuwd naar morgen, grappig dat je zo met iemand kunt mee leven die je helemaal niet kent @pix: ik ga morgen ook nog ff winkelen, nog wat inkopen doen voor de vakantie..eindelijk!
@yvo 08: Veel plezier op je vrijgezellenfeest. Vertel je wel wat je gedaan hebt @cin1979: Veel succes met testen morgen. @ All: Slaap lekker allemaal
He lieve meisjes, Morgen dus nog een keer testen samen met Cin... Meid, het kan haast niet anders dan posi zijn als ik je berichtjes zo lees! Kom je morgenvroeg gauw online? Heb (nog) niet teruggelezen, ben net terug van werk en heb ff een bestelling voor positiebroeken de deur uit gedaan . Ja, het gaat echt niet lang duren voor ik die weer aan moet. De broeken van m'n vorige zwangerschap zijn allemaal wat groot nu, dus dat gaat 'm (voorlopig) niet worden. Wij gaan het morgen aan mijn ouders vertellen (met de slab, hihi), weet zeker dat ze al wel wat verwachten. Heb m'n moeder nl wel van vorige maand verteld... Slaap lekker lieve vriendinnetjes! Liefs Mamaline
hoi meiden ben ik weer. er is eigenlijk niks gebeurt ik had niks verkeerd gedaan maar wilde ook geen discussie aangaan in verband met stress enzo. maar het is alweer goed. ik werk met haar schoonzusje en die heeft haar alles uitgelegd en dat het niet aan mij lag maar aan haar. vond ik heel lief van dr. dus ze komt straks gewoon naar me verjaardag! ben jarig vandaag! en vandaag vertellen we het aan mijn familie!
ik kom even 2 dingen doen... MISS GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! mag je een hele fijne dag hebben, met weinig stress. laat je vriend even voor jou en je gasten zorgen vandaag! veel plezier.. en ...*kijkt rond* tja ik wou nog een felicitatie uitbrengen, maar weet nog niet of dat mag. ..nou goed. even afwachten dan maar.. even douchen, dan weer kijken
Goedemorreguh! Vanmorgen dus weer een test gedaan en positiver krijg je ze niet... Yeah! Cin... laat ons niet in spanning meid, heb jij al getest? Miss, GEFELI meid, fijne verjaardag! En veel plezier met het vertellen... Mannetje is nu even schapjes doen en daarna gaan wij naar m'n schoonouders *blegh, zooooo geen zin in*. Vanmiddag dus naar m'n ouders. Liefs
Damens, ik heb nog niks teruggelezen maar ik wilde even een korte testupdate geven. De clearblue die ik had liggen is kapot, twee keer getest, twee keer foutmelding. De Predictor deed het ook niet: geen controlestreepje... Als ik niet zo enorm gefrustreerd was zou het bijn grappig zijn... Om 9 uur (pas!) gaan hier de winkels open, ik ga dus zo wat nieuwe testen halen.
aAAAAAAAAAHHHH wat frustrerend moet dat zijn geweest... en nog.. bleh.. *knuffel* Als je nu maar posi test straks dan is het grappig weer (helaas van je ochtend urine.. of heb je die bewaard?)
Miss GEFELICITEERD Veel plezier vandaag. Cin: Dat is mooi balen dat je nog tot 9 uur moet wachten. Hier nog last van steken in mijn buik en misselijk Vandaag krijgen we visite en mijn aanstaande gaat de schuur opruimen, is ook echt nodig haha. Jullie nog leuke vooruitzichten?