@yvo:hele leuke dag toegewenst! @mamaline:gefeliciteerd met je posi test hihi en "e fun" bij je schoonouders en laat die slab maar lekekr showen @cin:K*T K*T K*T en?is het alweer gelukt nu? @miss:Gefeliciteerd met je verjaardag! *kus**kus**kus*
ik ga zo de stad in dus ga waarschijnlijk de uitslag van cins test missen jammer.. was mijn eerste gedachten toen ik wakker werd.. kwam gelijk kijken ..booohoo.. nu ga ik de rest van de dag in spannning shoppen.. nou.. ik koop voor je alvast een cadeau cin ( ok voor mijzelf dan)
Heeeeel veel plezier pix! En de test van cin kom je vanzelf weer tegen hier Pfff, ben nog niet eens bij zwangeren gaan kijken en/of April mama's hahaa
Jeetje dat is balen zeg Hopen dat je snel ongi wordt. Misschien over een paar dagen weer testen en anders even langs de HA.
Die ga ik direct maandag al bellen, ik heb er nog geen één en half Brussel is op vakantie, dus ik kan beter direct beginnen. Mocht ik alsnog voordat ik terecht kan ongesteld worden dan heb ik in ieder geval een huisarts.
Goeiemorgen bijna middag ondertussen, Miss gefeliciteerd met je verjaardag! Cin, balen is dat zeg, maar geen bloed geeft moed!
Balen van je negatieve test Cin! Eerst in spanning met de kapotte tests, en dan nog geen goed nieuws.... Maar ja, zoals Bowen ook al zegt: geen bloed geeft moed! En inderdaad maar even achter een HA aan! Succes!
Hey Bowen, voor jou begint het ook al spannend te worden! Er vanuit gaande dat je ongi weg blijft de komende dagen, wanneer ga je dan testen? Ben benieuwd
Ha ladies! @Cin.... Hoe kan dat nou?!? Ik was er vrijwel van overtuigd dat je zwanger moest zijn. Vind het heel goed dat je maandag op zoek gaat naar een huisarts, dan heb je er in ieder geval 1 en kun je je vragen voorleggen. Knuffel meid, niet leuk dit @Yvo, heel veel plezier vandaag! Ben benieuwd wat je feestje inhoud! @Pixie, veel plezier met shoppen! @Northersn, hup klussen! Welke van de twee maakt niet uit @miss, gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke cadeautjes gehad? Fijn dat het weer goed is met je vriendin en veel plezier met het grote nieuws vertellen! @mamaline, ook jij heel veel plezier met het vertellen! Ben benieuwd naar de reacties! @daphne, heel erg veel plezier aan de waterkant! Over die stortpudding van gisteren: dat was zo'n dame blanch stortpudding. Wit spul met chocoladesaus. Lekker! Nou, hier verder geen nieuws.... Nog niet ongesteld, word het wachten langzamerhand toch wel beu, maar ja. Ik wil binnenkort nog eens testen. Ik weet de uitslag al, heb immers geen aanwijzingen dat ik zwanger zou zijn. Maar als de test weer negatief is denk ik dat ik toch de huisarts ook eens ga bellen. Heb het al druk gehad vandaag! Stallen schoongemaakt, paarden gewassen, boodschappen gehaald voor het verjaardagsfeestje van mijn man vanavond, kamer in orde gemaakt voor de visite en de keuken gepoetst...en ik ben nog lang niet klaar. Dadelijk vlaaien halen en grasbrokken voor de paarden en ik moet alle spullen nog klaarleggen voor morgen. Spannend! Kweet niet of ik nog vaak hier kan kijken van het weekend, maar wil jullie allemaal een heel fijn weekend wensen en tot gauw! KNUFFEL VOOR IEDEREEN!
@ Miss Gefeliciteerd met je verjaardag.. en mochten er meiden zijn die net weten dat ze zwanger zijn ook gefeliciteerd en geniet van juulie zwangerschap liefs sakina
He Sharon, Wanneer heb je voor het laatst getest? Dat tarwekiem olie of zo, is toch om je ongesteldheid op te wekken? Dan ga ik dat denk ik ook maar halen. Ik zit nog steeds aan mijn drankjes en activa etc etc jammer.. Hoop dat het snel een beetje door spoelt (sorry) Groetjes Lieke
Tarwekiemolie is om je cyclus wat regelmatiger en wat korter te maken. Cin echt balen van je nega test. Weet verder niet meer wat er is getikt, sorry haha Ben een beetje verstrooit...
Ja begint nu wel heel erg spannend te worden. Als mijn ongi uitblijft wil ik zaterdag testen. Ik weet niet goed wat ik moet denken. Ik heb wel ongi symptonen ben er alleen ook beetje beroerd bij. Ik wacht rustig af. Ik denk dat de in aantocht is.
Oow Cin, balen zeg. Moet echt ff flink kl*te voelen nu... Hopelijk volgende ronde meer succes (maar eerst deze ronde maar een afmaken ) Pixie, Heb je lekker geshopt vandaag? Vanmiddag dus verteld aan mijn ouders. Eerst zagen ze de hele slab niet, totdat m'n vader ineens zegt; "Klopt het wat er op die slab staat?" Erhm ja! Nou wij allemaal lachen dus... Zegt m'n moeder; "Ik wiat het donderdag al." Ze heeft toen op Kyan gepast en omdat ik volgens haar anders deed als anders en volgens haar berekening er nu zo ongeveer iets bekend zou moeten zijn, had ze 1 + 1 bij elkaar opgeteld... hihi, ik ben voor m'n moeder ook zo doorzichtig als glas... Liefs Mamaline