zo. poohooo... mijn lichaam is dat shoppen niet gewend zeg.. .vanaf 11.00 uur en nu pas thuis. wel lekker bij de V&D gelunchd. lekker ijs gehaald.. was ook festival Dias Latinos in de stad. lekker gezellig ramba muziek enzo.. trommels.. heb echt bijna niets voormezelf gekocht.. wel gaaf paars schoenen. zal foto maken @cin.. balen zeg. had zo voor je gehoopt *knuffel*
Bowen, spannend meid en nu ook nog een weekje wachten dan..denk je dat je het volhoudt? Mamaline:leuk dat je ouders zo positief reageerden en dat je mams het al doorhad hahaha Pix:shoppen kan heel vermoeiend zin, maar wat bedoel je mt speelschoenen?
Ja, ik had ook goede dingen gelezen over tarwekiemolie en teunisbloemolie. Is idd voor een regelmatige cyclus, maar heb ook gelezen dat meiden eindelijk ongi zijn geworden door het te gaan slikken. Ik weet het ook niet....heb zelf teunisbloemolie gehaald. Ik ga morgenochtend testen, als dan weer negatief is (denk ik wel.. ) dan bel ik maandag de HA. Maar bij jou dus ook nog steeds geen ongi? Heeft de arts nog gezegd dat dat kan doordat je darmen zo vol zitten? Of had hij er geen verklaring voor? Oh ja, ik had trouwens ook altijd last van m'n darmen. Geen regelmatige stoelgang zeg maar....en vaak buikkrampen na het eten. Nu drink ik elke ochtend yakult, en dat helpt me wel heel goed. Misschien heb je er wat aan. Hoe gaat het verder met je?
Denk je dat je volgende week ook nog zo rustig afwacht, wanneer de er nog niet zijn Ik ben benieuwd of je tot volgende week zaterdag kunt wachten!
We hebben nog niet echt plannen, zijn in juni al een paar dagen weg geweest. Misschien gaan we nog een last minute`tje centerparcs ofzo of een dagje Amsterdam. We zien het wel, gewoon lekker in en om het huis vinden we ook prima.
Ik heb vandaag test besteld via internet dus ik denk als ik ze volgende week heb en ik nog niet ongesteld ben, toch maar wel een test ga doen. Ben best wel nieuwsgierig.
Hey hallo allemaal, Ben weer even bijgelezen Verder niet veel nieuws, heb een BAAL dag! Heb m`n zinnen maar even verzet op het klussen, was ik niet teveel met andere dingen bezig. Hopelijk morgen weer wat spraakzamer 8) Liefs mij
moe, moe, moe...de andere "kwaaltjes" beginnen ook steeds meer te worden, vaak plassen, misselijk, geuren zijn erg doordringend, ow vandaag in de bus :-& ik rook zoveel geurtjes door elkaar en zo vies bagh! echt zo duidelijk te ruiken, zo sterk en zo misselijkmakend, heb ook vrij weinig zin in eten op het moment en ga vandaag rond 21.15u al naaar bed, heb ik me al voorgenomen.ben even helemaal op en futloos...
oh meid wat erg voor jou en je familie. gecondoleerd. heel veel sterkte de komende tijd. veel liefs miss (jill)