Toch kom ik even om Daan te laten weten dat ook ik aan haar en haar familie denk! Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke en zware dagen... Voor altijd herinnerd in liefde en vriendschap.Voor altijd aanwezig in woord en in geest. Voor altijd verbonden door onzichtbare banden. Gekoesterd door velen. Gemist,nog het meest. *knuff*
@Daan:Meid wat verschrikkelijk!Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie. Ik hoop dat hij niet veel pijn heeft gehad en rustig een vredige plek heeft gevonden. Dikke knuffel
@ Daan,gecondoleert met het verlies van je vader @ Miss, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe reageerde je vrienden enz op je leuke nieuws? @ Cin, Balen, balen..wat ga je nu doen? Nog langer wachten of heb je andere opties? Liefs
Lieve Daan Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. een dikke knuffel voor jou en je familie.
Miss: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe is het nieuws verder ontvangen? Ik heb gisteren een te gekke dag gehad. Mijn vriendinnen kwamen me rond half 1 ophalen. Foto's maken en ik moest twee van die Bunny-oortjes op. Verder geen verkleedpartij gelukkig Daarna vertrokken we naar Groningen en gingen we aan de High tea. Zo gezellig. Echt lekker met iedereen kletsen. Vervolgens gingen we Pitch en putten. Ook zo leuk, en het was heerlijk weer. Daarna eten en tijdens het eten een spelletje met rare opdrachten en vragen. Zo gelachen met z'n allen. Echt een heerlijke dag gehad. En de dag natuurlijk afgesloten in de kroeg. Het is wel grappig om te zien hoe iedereen reageert als ze weten dat het je vrijgezellendag is. niets is raar. En bijna alles mag. Super.
Had je dus aardig goed door dat ze je kwamen halen gister. Klinkt allemaal erg leuk. Pitch en putten hebben we ook een keer gedaan, erg grappig.
Als ik de foto's binnen heb zal ik er 1 in m'n album zetten. Staan allemaal bij me vriendinnen op de camera's.
beetje laat maar: DAAN gecondoleerd met je vader. Ons medeleven zo groot, onze woorden zo klein; sterkte...
hoi allemaal, ja het was erg leuk gister. iedereen was hartstikke blij! alleenmaar leuke reacties gehad.
even een vraagje.. misschien iemand die mij antwoord kan geven.. Ik heb ALTIJD na het klussen het drang om te plasen.. heb ik ALTIJD ook gedaan.. maar sinds we nu proberen zwanger te worden ga ik dus niet gelijk.. al moet ik echt nodig dan en is het inhouden moeilijk... ook namelijk inhouden voor ovutests meetellen met mijn vraag... ik heb het gevoel dat ik blaasontsteking hebt (maar dan zonder de pijn bij plassen). mijn onderbuik is stekerig en heb wel het gevoel dat ik constant moet plassen. heel af en toe is het dan idd een klein beetje, maar hou nog het gevoel over daarna.. Is dit een beginnend blaasontsteking die opkomt door dat ophouden? Ik heb nooit blaasontsteking gehad dus heb geen flauw idee wat ik hiervan moet denken en doen? zal dit vanzelf over gaan? enig idee?