@Pixie Ik ben zelf heel gevoelig voor blaasontsteking en als ik niet plas na het vrijen heb ik er meteen last van. Ik heb dus nu tijdens het klussen ok 1 keertje iet meteen geplast, hoppa mteen blaasontsteking. De grootste bron zijn nl bacterien van anus(klinkt heerlijk he ) zo zijn ook strings een verhoging op blaasontsteking..
nou dat let ik wel altijd op. ik veeg altijd richting anus. en draag nooit string.. het zou dus wel mijn eerste blaasontsteking kunnen worden? of is het dat het ook niet hoeft te zijn.. aangezien ik geen pijn bij plassen hebt.. is dat dan pijnlijke plas of pijnlijke lies bij het plassen? want de steek is ietsjes erger bij het plassen.. bepaald bij drukken.
@ yvo08: Mooi dat je hebt genoten van je vrijgezellen dag, klinkt ook erg gezellig. Ik ga aankomende zaterdag met mijn moeder, zusje en een vriendin lekker uit eten. Dat wordt mijn vrijgezellendag, vind ik net zo gezellig Mijn vriend heeft dan ook de zijne, maar wat ze gaan doen is nog een verrassing.
tamtam, wordt vast ook heel gezellig. Gisteren was het enige waar ik zelf niets over te zeggen had, maar m'n vrienden kennen me goed en hebben me niet compleet voor gek leten lopen M'n vriend zijn dag was wat zwaarder heb ik het idee. Hij ligt nu nog bewusteloos in bed. Maar dat hij een beetje te pakken zou worden genomen was wel bekend, hij vindt het ook wel leuk om anderen te grazen te nemen haha. Ach en wij zijn de eersten van de vrienden die gaan trouwen er zullen nog wel meer volgen en dan zal onze wraak zoet zijn
Mijn vriendin wilde eerst wat regelen, maar ze vond het moeilijk om wat te verzinnen zonder dat het heel veel geld kost. Daarom heeft ze mij er toch maar bij betrokken. We wilden eerst naar de zwaluwhoeve ofzo maar dat kost ook veel geld. Nu is het dit geworden Wat heeft je vriend gedaan of weet je dat nog niet? Vind ik altijd wel leuk om te horen. Wanneer gaan jullie ook alweer trouwen? (sorry als je het al gezegt hebt, maar lees zoveel hier )
Daan; gecondoleerd met het verlies van je vader, veel sterkte de komende tijd. pixie; wanneer kun je eigenljk testen? o never mind, zag het op je banner. je klacht klinkt namelijk als mijn zwangerschapskwaaltje..... heb steeds het gevoel dat ik erg nodig moet en dan plas ik maar hele kleine beetjes. en mijn liezen are killing me.. maar ik wil natuurlijk niks suggereren hier alles goed, nog steeds heeeeel erg moe. echt alles is teveel. even was opgevouwen en ik moet zitten, even stofzuigen en ik moet zitten. gistermorgen had ik enorme kramp, waar ik even bij moest gaan liggen. groei pijn denk ik kan niet wachten tot de echo dikke knuffel van mij
Daan: Heel veel sterkte meid! *hug* selle: opties? ja, wachten tot mijn ongi komt en morgen een HA bellen en direct een afspraak maken. En nog steeds geen ongi...
Nog even over die testen gisteren... Nadat de Clearblue en Predictor niet werkten zijn we naar de supermarkt gelopen, er niet bij nagedacht dat die nog dicht zou zijn. Toen om 9 uur weer terug te gaan: moesten we nog 10 minuten wachten voor ze open gingen. Test gehaald, naar huis gelopen, maak ik de verpakking open: LEEG! Serieus, ik had gewoon een lege verpakking. Hoeveel testpech kan een mens hebben? Toen zijn we maar in de auto gestapt en naar de Kruidvat gereden. Daar 3 doosjes testen meegenomen, haha. Ondertussen was het zo laat dat we boodschappen moesten doen want om 12 uur zouden zwager en schoonzus op de stoep staan. Na het shoppen moest ik gelukkig wel direct plassen (ik vertrouwde het niet om nog ochtendurine te gebruiken) Nou ja, het resultaat weten jullie, negatief... Maar als er een stresstest was geweest dan had ik daar zeker een donkere streep gehad, haha.
@ Daan, Meid wat een verschrikkelijk nieuws... Heel veel sterkte voor jou en je naasten. Dikke Knuff @ Yvo, Fijn dat je dag zo leuk was! Echt iets om lang op terug te kijken @ Pixie, Sorry kan je ook niet helpen. Nooit blaasontsteking gehad. Liefs
grouphug terug! Vandaag derde keer getest (in 3 weken tijd, vind ik nog knap van mezelf ) en natuurlijk weer negatief. Had het ook wel verwacht hoor maar dan weet ik in ieder geval zeker dat mijn ongesteldheid niet uitblijft vanwege een zwangerschap, maar dat ik nog aan het ontpillen ben. (en toch is het stiekem altijd jammer zo'n negatieve test, al wéét je het..)
Ik voel me wel goed ben alleen de laatste dagen wat moeier dan normaal. Normaal ben ik een avondmens maar nu ben ik al twee keer eerder in slaap gevallen dan mijn man. Nog niet echte ongi-verschijnselen helaas, als ik dat had geweten dat het zo lang kon duren had ik echt veel eerder met de pil gestopt. En hoe gaat het met jou? Voor jou is het ook hartstikke gek en onzeker gegaan natuurlijk..
Met mij gaat het prima, ik weet nog niet wat ik er allemaal van moet denken eigenlijk. Ik hoop dat ik snel bij een HA terecht kan. Zolang ik geen bloed zi blijf ik toch een klein beetje hoop houden, ondanks de nega testen.
Dat heb ik ook inderdaad, misschien een late eisprong , of te vroeg getest. Maar eigenlijk denk ik dat ik nog helemaal geen eisprong heb gehad ofzo vanwege die stomme pil. Nou ja we hopen er maar het beste van en uiteindelijk zal het hopelijk lukken..