Vervelend meiden dat de ongi niet opgang wil komen maar ook de posi testen uitblijven Hopelijk is alles gauw op regel
Daan, Gecondoleerd met het verlies van je vader.. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.. Ik denk aan je! Knuffel..
@ Miss: fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad! Nog gefeliciteerd! Leuk dat iedereen zo positief reageerde! @ Mamaline: mama's zijn vaak zo slim he Grappig dat ze t eerst niet gezien hadden! @ Cin: meis toch... wat kl*te.. Ik had zo gehoopt dat t raak zou zijn! @ Pixie: ik heb een jaartje geleden 1x blaasontsteking gehad.. Als ik het zo lees, dan zouden je kwaaltjes een beginnende blaasontsteking kunnen zijn.. Maar dan zul je op korte termijn pijn bij t plassen krijgen.. Denk ik.. Even met een potje plas naar de HA, die kunnen t zo checken! Maare, die schoenen! Geweldig! @ MieniMe: hm.. de kwaaltjes zijn in aantocht.. Vervelend! Dat ruiken lijkt me erg vervelend! Knuffel voor jullie allemaal!
hai allemaal! Heb weer aardig wat gemist, wordt veel geschreven hier...Gezellig! Hier gaat alles goed, gisterenavond kreeg ik ineens heel erg last van mn onderrug. Heel irritant gevoel..ben lekker in bed gekropen en daar kreeg ik hele vervelende krampen vooral rechts en een beetje links..heel laag in m'n buik. Dit trok na 10 min weg en nu heb ik weer nergens last van. Vreemd..ik voel ineens vanalles wat ik met de pil nooit heb gevoeld.. Eisprong?
hehe, ben ik eindelijk eens op tijd... GROUPHUG verder niets te melden. Zometeen Synchroonzwemmen kijken op internet. Ben er gewoon voor opgestaan! verder nog iemand iets te melden vandaag?
Goedemorgen, Iedereen lekker geslapen? Wat een weer zeg echt weer om in bed te blijven of lekker binnen in ieder geval Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis met mijn pols Zie er best wel tegen op, hou niet zo van ziekenhuizen de geur etc. het moet maar, hoop in ieder geval dat ze iets kunnen vinden.
Ik geloof dat de dag van mij wel meeviel, maar een van de meiden is ook een ster in lowbudget feestjes organiseren. En het maakte het alleen maar gezelliger. High tea was bij een vriendin thuis, lekker in de tuin zonder andere mensen in de buurt dus niemand had ook last van ons. We waren niet erg rustig. Mijn vriend is iets meer te pakken genomen Zij gingen eerst paintballen, vervolgens kreeg hij een blouse van de scouting aan. Zijn ze met de trein van assen naar Groningen gegaan. In groningen moest hij een oud vrouwtje helpen oversteken Toen zijn ze naar een bierproeverij gegaan en daar hadden ze ook een bbq. daarna terug naar Assen en daar flink op stap. Hij was erg kapot gisteren, maar wel een een grote grijns op z'n gezicht. Als het vrijdag ook allemaal zo gezellig wordt krijgen we een geweldige dag