Ja tuurlijk komt het goed. En soms kun je dingen gewoon niet zo goed hebben. Geeft niks, hebben we allemaal wel eens last van. Voor jou:
dank je bowen & bloempje.. maakt me wel weer verder willen met het forum. maar jij heb dus ook hetzelfde krampen maar dan licht tijdens je vruchtbare dagen bowen? ik heb dit nooit gehad.. voelde wel altijd mijn ei maar dat was meer het gevoel dat ik ongi moest worden (licht)
NEEEEE pixxx niet weggaan! Die lijst is grote 'onzin'.. moet je geen waarde aanhechten en zeker niet je humeur van aflaten hangen! Dat moet iedereen zichzelf maar lekker op de lijst zetten en eraf halen of anders niet zeuren Ohhh en ik ben trouwens helemaal weg van je aapjeschilderij Echt gaaf! Net zoals de rest doe ik nog wel een bestelling bij je hahahaa 8) Ik heb trouwens nog een vraagje aan de meiden die ovutests gebruiken; ik heb hier 3 dagen hele lichte streepjes, en daarna 3 dagen wat donkere streepjes, waarvan 1 de donkerste.. De testen worden niet meer lichter maar ook niet donkerder (ze zijn niet zo donker als dat de handleiding zegt wanneer ze test posi zou zijn..) wat moet ik hier nou mee? Ik ga even proberen een foto te maken, anders maak ik er morgen eentje bij goed licht brb
@tummetje. ja ik bleef wel. heb toen ik terug las (een woord) gewoon brok in mijn keel gekregen en zag het even niet zitten.. traantje liep langs mijn gezicht want dat sloeg gewoon hard aan. Had niet verwacht. en ook nog mijn lichaampijnen waar ik mij niet lekker bij voel... ik heb ergens gelezen dat ovu tests nog een aantal dagen posi kunnen blijven. maar dat je bij eerste donker streep je ei daarna krijg.. dus klussen. ps. ja aapie heb ik vandaag gemaakt.. hij is ook mijn favorite
hahaha.. wil je niet wachten tot je weet wat je krijg? jongetje of meisje.. dan kan je een bestelling maken met de kleuren van je babykamer
ze zijn 30x24cm koop de canvas voor 2.50 per 2. verzendkosten zijn al 6,20 volgens mij.. dus voor 10 euro heb je al 2 mooie schilderijne en mag je zelf plaatje en kleuren kiezen
Klik HIER om de foto van mijn ovutests te zien, sorry voor de slechte belichting.. maar heb alleen kunstlicht hier
Zo goed koop meisie, en zulke leuke. Als ik zwanger ben weet ik waar ik ze bestel zoek maar vast leuke olifanten plaatjes uit Liefs Bloem
Ik heb niet zo veel verstand van die testen maar ik zie wel dat ie donkerder wordt. Heb je al vaker een ronde cyclus de testen gebruikt?
nee plaatjes van internet gehaald.. ik ben pas 3 dagen geleden begonnne met het schilderen ervan.. nieuwe hobby hahah