@Yvo: Klinkt allemaal erg gezellig! Ik ga vandaag op vakantie dus wens je een hele mooie bruiloft toe! @Tamtam: Succes in het ziekenhuis, hopelijk wordt je er iets wijzr van! Liefs
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss NOD lijst 1 in ronde 0, 7 in ronde 1, 7 in ronde 2, 4 in ronde 3 1 in ronde 4 dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) sakina ? 25-08 Selle (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen even lijst naar voren halen.. sakina klopt je nod ?ronde 1?
@tamtam: We gaan naar Portugal, lekker vd zon genieten! Wat gaan ze doen in het ziekenhuis vandaag, foto's?
@tamtam suces straks in het zkh ..hoop dat ze wat goeds kunnen uithalen @selle fijne vakantie.. hoe lang ga je?
oh maar volgens mij kan je al in je vakantie testen.. of ga jullie dat niet doen? ik ga de 30e testen.. dus de dag je terug komt haha.. (toch?)
hey Pix, ik denk dat ik ook de 30ste ga testen, dan zit ik iig een aantal dagen na NOD maar ik denk niet dat het raak is deze keer want we hebben ons niet tot elkaar gewend op de cruciale momenten (om het maar even netjes te houden ) maar zeg nooit nooit natuurlijk! heb overigens wel een beetje last van zo'n hol/drukkerig gevoel rechts in onderbuik... maar gelukkig heb ik altijd al een week van te voren last van vanalles (.)(.) wat dus deze weer zou moeten komen.. pfff ik zie er alweer tegen op..
Goedemorgemn! tamtam, succes in het ziekenhuis!dus jij zou een thuisbvalling willen , als het zover is? hihi Yvo, klinkt leuk alllemaal selle, fijne vakantie!
Heerlijk hoor portugal, geniet er maar lekker van Ik denk dat ze foto's gaan nemen ik heb geen idee, we wachten af
Haha, je zou het wel denken, maar eigenlijk weet ik het nog niet, als je in het ziekenhuis bevalt dan is er wel meteen een dokter bij, maar ik denk als het thuis kan ik het wel thuis doe Eerst maar is zwanger worden
@pixie: het idee is idd om pas te testen als we thuis zijn, als ik dan tenminste nog niet ongi ben geworden. Het is nl mis gegaan met mn pakketje van sensitest, had de verkeerde postcode ingevuld, typfoutje, domdom. Als 't vandaag alsnog aankomt neem ik miss stiekem toch een test mee
hallo ik ben tijdje niet geweest druk druk met werken enz... maar ben nu druk bezig voor de 2e ronde dus afwachten maar weer wat deze maand gebeurd. liefs
He lieve meiden! Hoop geschreven hier, ga proberen even uitgebreid te reageren. @ Daan....woorden schieten te kort, wil je heel erg veel sterkte wensen met dit zware verlies! @ Pixie, toffe schoenen! @ Bowen, spannend binnenkort testen, hoop het voor je meid! @ mienimi, daar zijn de eerste kwaaltjes dan! Sterkte meid, rust goed uit en blijf maar uit de bus voorlopig @ Yvo, klinkt als een erg geslaagd vrijgezellenfeest! Leuk dat jullie hebben genotenen vrijdag wordt sowieso een top dag! @ miss, leuk dat je zo'n leuke reacties hebt gehad! @ jantsjuh, fijn te horen dat het best goed met je gaat, die steken mogen wegblijven. Heb jij het al veel mensen verteld? @ dazwa, jammer dat je negatief hebt getest...nu maar wachten en over even weer testen of misschien ongi. Niet leuk dat wachten... @ tamtam, veel succes vandaag in het ziekenhuis met je pols! Hoop dat je wijzer van ze wordt. @ selle, heel fijne vakantie, heerlijk Portugal! @ cin, heb je al een huisarts kunnen bereiken? @ sharon, nog geen veranderingen bij jou? Heb je de huisarts al gebeld?
Heb helaas geen tijd om alles bij te lezen en persoonlijk te reageren.. Ik duim voor iedereen! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< vanmorgen dr een testje tegen aangegooit...NOG NIX TE ZIEN... maar is er is nog hoop zolang ik geen zie Fijne dag allemaal!
Vergeet ik te updaten over de situatie hier... Druk weekend gehad. Zaterdag de paarden gewassen en de stallen uitgebreid schoongemaakt. Veel boodschappen gehaald en 's avonds feestje gehad vanwege de verjaardag van mijn man. Er waren niet veel mensen omdat er nog veel op vakantie waren. Duurde toch nog tot 2 uur, was blij dat ik naar bed kon, moest immers zondag er weer flink tegenaan. Zondag dus met de paarden op pad, naar de demonstratiedag (opendag) van mijn instructrices paardenschool. Wij mochten als eerste en het ging erg goed! Later op de dag nog een keer en wederom ging het heel goed. Ook mijn pony heeft nog even mogen werken en deed het boven verwachting! Ben zo ontzettend trots op ze en heb echt heel erg genoten! Het weer was goed, veel bezoekers en mijn paarden hebben het heel fijn gehad, veel aandacht! Mijn fries was ook het grootste paard en mijn pony was het kleinste en die twee bij elkaar trokken erg veel bekijks van de bezoekers. Kei leuk! Nou...dan ook maar het mindere nieuws vertellen. Ik heb vanmorgen weer getest en ben niet zwanger, negatieve test dus.... Ik wist het al, was geen verrassing maar stiekum heb je een klein beetje hoop. Ik weet nu niet goed meer wat ik moet doen, afwachten of naar de huisarts of tarwekiemolie/teunisbloemolie gaan gebruiken of.... Geen idee... Kus voor jullie!
oh meintje... wat balen zeg.. denk dat je maar eerst met die tarwekiemoliecapsules moet beginnen.. HA gaat niets doen helaas.