Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Nee, daar ben ik inderdaad ook bang voor...
    Denk dat ik maar capsules ga halen dadelijk, toch maar tarwekiem gaan proberen.

Ik wil sowieso iets doen, nu voelt het net alsof ik me er maar bij neerleg en dat wil ik niet.

Dadelijk winkelen in Nijmegen met mijn mannetje, dan kan ik ze meteen halen.

Het ergste is dat ik nu al meer dan 5 weken buikpijn heb en met vlagen misselijk ben....begin het goed zat te worden.

2. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Klopt en bij mijn vorige zs teste ik pas 5 dagen NA mijn nod :confused:
    Dus ik wacht het wel af..! 8)

3. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    ooh Kimmiej wat is wachten toch moeilijk

Ik ben eigenlijk wel blij dat ik heel andere dingen bezig ben. Gaat de tijd veel sneller nu.

4. Aidualc

Aidualc Lid

23 jul 2008
    41
    0
    0
    Hi,

Nog 7 dagen! En dan mag ik eindelijk voor de eerste keer testen!

Ik vind het zo spannend! Ik had gedacht een cyclus te hebben van ongeveer 28 dagen maar dat was 'helaas' niet zo. Door ovu-testjes nog m'n eisprong kunnen vinden alleen door omstandigheden maar 2 keer kunnen klussen...

Ik ben erg benieuwd!

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh nou dan hoop ik toch dat ondanks het late cyclus dat je je ei wel goed hebt kunnen benuttigen ondanks niet echt veel kunnen :D

6. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Spannend!
    De duimen draaien!

7. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Balen meid dat je lichaam je in de steek laat.
    Kan me voorstellen dat je iets wilt doen.
    Hopelijk helpen de tarwekiem capsules.

Liefs mij

8. lcmflp

lcmflp Lid

27 dec 2007
    7
    0
    0
    Die buikpijnen, misselijkheid met vlagen heb ik ook gehad!
    Ik weet hoe je je voelt. Vreselijk. Ben uiteindelijk naar de HA gegaan. Inwendig onderzoek gehad en de dag daarna starte mijn menstruatie!

Ben je al naar de HA geweest?

Sterkte!

9. Aidualc

Aidualc Lid

23 jul 2008
    41
    0
    0
  10. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    heej pixie ik zie bij mijn naam een ? staan hihi neem aan dat je neit weet of het eerste ronde is of zo hihihi...
    dit is mijn eerste ronde...en jah mijn nod komt op 25 augustus;)

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Meintje:
    Balen van die ongi test meid. Ik weet hoe je je voelt met de misselijkheid en buikpijn.
    Bij mij vandaag ein-de-lijk het eerste teken van een komende ongi. Ik word er bijna blij van.

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ik ben trouwens wel nog misselijk dus ik ga tóch nog wel even langs de ha.

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @kimmiej:spannend, meid!ik hoop dat je nu eerder posi test dan de vorige keer ;)

@meintje, jeejtje wat balen!*knuff* ik zou ook tarwekiemolie proberen, dat wilde ik al gaan doen, als ik vrijdag een nega test had.

Hier voornamelijk heel erg moe, met vlagen misselijk (wel trek, maar geen zin in eten)en ik zal idd de bus maar een tijdje mijden haha.
    De termijnecho hebben we 17 September!Ow, zo ver weg!Ik hoop dat het voorbij vliegt!

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heey meiden!

alles goed hier? hier een beetje druk, geen tijd om op alles te reageren :( zijn er nog zwangere meiden bij gekomen? ;)

@ pix: zooo jij weet goed waar je aan toe bent (banner+onderschrift) haha :D

oh jaaa...vergeten jullie niet dat brenda morgen 30 wordt? allemaal ff feliciteren ;) ;) sorry bren :)

poe.. nog 6 dagen tot nod.. ik heb geen zenuwen niks :( beetje vaag weer haha :rolleyes: :)

15. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    @ meintje, waar is die tarwekiem olie dan voor?

16. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

heb het alleen aan mijn ouders en schoonmoeder verteld. ook is er een super goede vriendin van mij die zit hier ook op het forum die weet het ook. 9 september heb ik een echo, als alles goed is dan mag iedereeen het wat mij betreft wel weten. :D
    vandaag voel ik gelukkig weinig, alleen nog steeds zo moe. maar voor de rest :thumup:

dikke knuffel

17. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb het iedereen verteld. en krijg er gemixte reacties op maar daar heb ik schijt aan om het maar ff bot te zeggen. als wij maar gelukkig zijn en het leuk hebben!
    ik heb 15 september intake, en volgens mij is dan ook meteen een echo.
    wat ik begrepen heb.
    ben wel heel onzeker, denk vaak, zit het er nog, omdat mijn kwaaltjes weg zijn heb nog wel wat kwaaltjes maar voel ze bijna niet.

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja, daar kan ik me idd ook wel eens onzeker over maken, maar herken het wel van de vorige keer, dat de kwaaltjes even weg zijn zeg maar en dan ineens weer terug of ze zijn een beetje naar de achtergrond vervaagd.
    Spannend voor jullie de 15e :) Dus de VK doet echo's?Heb idd wel eens gehoord dat er VK zijn, die elke keer een echo maken.
    Ik moet daarvoor gewoon naar het ziekenhuis/poli.
    Morgen komt Moeders voor Moeders!

19. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    woensdag komt moeders voor moeders bij mij vorige week is ze ook geweest maar had nog net niet genoeg hcg. was wel heel donker hoorl
    ik moet zeggen, heb nu vandaag helemaal niet meer het gevoel dat ik zwanger ben. ik ben bang dat het fout gaat of is gegaan.
    ik voel helemaal niks ook mijn borsten niet. ist dat wel goed?
    snap dr niks meer van

20. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik denk dt ik een beetje paranoide aan het worden ben hahaha.
    het valt allemaal denk ik wel mee.
    het is eerder een angst dat het wel gebeurt.
    hoop ik teminste.

Deel Deze Pagina