miss het is allemaal heel normaal wat je voelt, hoor..dat je niks voelt is normaal en ook dat je dan de grootste angst hebt dat het mis is/gaat. ik herken het heel erg van mijn vorige zwangerschap, wat jij allemaal zegt, maar ik heb een gezonde knappe dochter komt allemaal goed, meid.
Miss: volgens mij is het heel normaal dat je onzeker bent. Het lijkt me ook raar om te bevatten als je alleen een positieve test in handen hebt gehad. Als je straks een echo het gehad ben je vast een stuk zekerder.
Ik moet dus toch geopereerd worden aan mijn pols Er zit een knobbel op en die moet weggehaald worden. Tot die tijd kan ik niet werken, want bij de kleinste dingen heb ik al last. Ik wordt 17 september geopereerd, na de bruiloft, want er voor vonden ze niet slim. Ik moet na die tijd ook nog 2 weken herstellen. Baal er van maar ja wat moet dat moet.
@pixie: wat is dat gependel en hoe werkt het? Ik heb er wat vangelezen maar weet niet waar je mee kan doen....
tamtam:erg vervelend, maar beter dat er wat ana gedaan wordt en er rekening wordt gehouden met je bruiloft.heel veel beterschap en doe rustig aan. kitkaty:dat pendelen vind je bij de lounge op de homepagina van deze site, maar er is op het moment helaas niemand die pendeld.
Hoi ladies, heb vanochtend HA gebeld en heb donderdagochtend een afspraak, nog ff geduld dus. Heb gisterochtend nog een test gedaan, negatief Had ik ook wel verwacht eigenlijk, maar deze keer had ik er wel wat meer moeite mee en was een beetje chagrijnig de hele dag. Ik heb het nu soms wel een beetje gehad...
Hey Meintje, leuke dag gehad dus! Fijn dat alles goed is gegaan met de paardjes. Blijft spannend hé? Het zijn dieren dus je weet nooit hoe ze zullen reageren in bepaalde situaties. En nog gefeliciteerd met je mannetje! Ik slik trouwens sinds kort teunisbloemolie capsules.
Heeej meiden, ben ik ook weer even. Heb zaterdag tests besteld en krijg die morgen binnen. Dan morgen of woensdag testen, denk ik. Durf niet goed denk ik. Haha ik zie wel.
Balen Tamtam ! Maar goed, hopelijk zijn daarmee je klachten wel weg. Zo door klungelen is ook niet geweldig natuurlijk. Sterkte!
Balen Meintje, ik leef met je mee! Ook al weet je in je achterhoofd wel dat je niet zwanger bent, je hoopt het natuurlijk wel. Je kunt dat 2e streepje er wel met je ogen inbranden! Zo frustrerend dat 'ie er niet op komt! :x
Ja, maar die doet ook niks of erg weinig..er zijn er hier ene paar geweest die haar hebben gemaild, maar nooit antwoord gekregen. Succes bij de HA donderdag! bowen;spannend, morgen testen meintje k*t van je nega test
tamtam: Balen meid, maar wel fijn dat ze rekening houden met de bruiloft. Hoe reageerden ze op je werk? Sharon: Ik hoop dat de HA je wat opheldering kan geven. Ik zou echt niet te genieten zijn in jouw situatie, ik vond die 13 dagen al lang en vreselijk frustrerend!