hallo allemaal. ja sorry.. ik ga nu even niet op iedereen reageren.. Ik heb de hele dag opgeruimd.. ja ja.. goed van mij he.. de hele éxtra'kamer is opgeruimd en netjes nu zo houden.. het is niet leeg (wasrek, kastje en nog een kast..) maar is goed zo Ik ben op dag 3 officieel met stoppen met roken. de eerste 3 dagen waren moeilijk (had wel gerookt (max 1 p.d) maar de afegelopen 2 dagen niets.. vandaag ook ga ik redden wil wel even dit doen GROUPHUG @cin ongi gekomen.. nou gelukkig eigenlijk, maar wel raar dat ie zo laat is toch? @tamtam wat jammer van je pols dat ie geopereerd moet worden Maar hopelijk is het dan wel over en kan je het weer goed gebruiken. @mienime,mamaline, miss vind geweldig dat jullie met mvm ga meedoen!
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss NOD lijst 1 in ronde 0, 7 in ronde 1, 7 in ronde 2, 4 in ronde 3 1 in ronde 4 dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 10 09-08 Sannie82 (ronde 1) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) sakina 25-08 Selle (ronde 1) (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen
@ Pixie tuurlijk ga je het nu wel redden de eerste dagen zijn het zwaarst kan ik me nog herinneren ben nu bijna 7 jaar gestopt maar op dag 1 was ik aan het beven als een rietje hahaa Mannetje is naar zijn werk maar maakte zoveel lawaai dat ik al wakker ben en hoef pas om half 9 de deur uit:S Ook de valkjes waren aardig lawaai aan het maken. En voor de meiden die mee doen aan MVM top!
goedemorgen allemaal. nou gisteravond kwam de buurvrouw op de koffie. met een heleboel spulletjes. heb dekentjes en lakentjes gekregen en een lamp voor de babykamer en speelgoed en een muziekje voor aan het hemeltje. vind het echt zoo lief van ze! vond het ook erg leuk dat ze bij ons kwam, omdat zij kleine kinderen heeft is ze eigenlijk nog nooit bij ons geweest, wij altijd bij hun of voor de deur. dus ik vond het echt heeel erg leuk. ze kwam ook op een goed moment omdat ik gister zoo onzeker was. ze zij zelf ook het kan best dat je niks voelt maar zolang je geen buikpijn krijgt en geen bloed is er niks aan de hand hoor. dus ik ben weer gerustgesteld. maar ik wil even zeggen dat ik echt superblij ben met mijn buren! grouphugg
neej idd wij hebben het echt getroffen vind ik! en dat is niet alleen omdat ik dit nu krijg hoor! het is altijd al gezellig geweest met ze. maar nu leer je heel snel je vrienden kennen zeg maar. zelfs mijn familie geeft me nog geen babyspullen. misschien komt dat nog wel.
hallo weer @miss ik denk dat je schoonouders ook net zoals vele anderen zijn. het is nu nog niet echt (tot een echo) en mogelijk zelfs tot 20 weken echo.. mijn schoonzus had dat ook met haar schoonouders...
Bedankt meiden voor de knuffels enzo! @ miss, kan me voorstellen dat je gaat twijfelen als je kwaaltjes minder worden, maar het komt vast allemaal goed! @ tamtam, vervelend van de operatie! Maar daarna gaat het vast beter met je. Eerst maar heerlijk genieten van je bruiloft en daarna de rest maar over je heen laten komen en dan ben je zo weer aan het werk @ Sharon, poeh, ben benieuwd wat er donderdag uit gaat komen bij de huisarts. Hoop zo dat ze kunnen zeggen hoe het komt en bovenal dat ze er snel iets aan kunnen doen zodat je verder kunt! @ Northern, duim met je mee dat het deze ronde raak is! Super dat je je ei hebt opgemerkt in ieder gevaL! Zwangere meiden, super dat jullie MVM gaan doen!
Geen nieuws hier, niet ongi. Heb gisteren navraag gedaan in verschillende winkels over die tarwekiemoliecapsules maar heb ze niet gekocht. Sowieso is niet bekend dat tarwekiemolie helpt bij menstuatieproblemen (cyclusproblemen) en voor zowel tarwekiemolie als teunisbloemolie geldt dat je het voor een goede cyclus langdurig zou moeten slikken terwijl dat niet goed is. Je eigen lichaam doet het dan nog steeds niet op eigen kracht en zodra je stopt met de capsules en je dus de ondersteuning kwijt bent is de kans groot dat je weer cyclusproblemen hebt. Slikken tijdens een eventuele zwangerschap werd ook afgeraden. (ook in vroeg stadium, als je dus nog net niet weet dat je zwanger bent). Als je het zou slikken moet je dat doen zonder tegelijkertijd zwanger willen worden, dus eerst je cyclus op gang brengen en daarna stoppen met de pillen in de hoop dat je niet terugvalt en pas dan proberen zwanger te worden.... Niet echt wat ik wil dus! Ik heb ze dus ook nog niet gekocht. Er waren ook twee vreemde mengseltjes te krijgen nog, iets van Vrouwenkruid en nog iets, daarmee zou het ook kunnen maar er is teveel vaagheid over bijwerkingen etc. Ik heb nu besloten om contact op te gaan nemen met mijn endocrynoloog (vanwege schildklierziekte ben ik onder zijn behandeling). Ik moet binnenkort weer een bloedonderzoek laten doen en misschien kan ik dan ook meteen op hormonen laten prikken zodat hij me misschien kan vertellen wat er mis is met mijn hormoonhuishouding en waarom ik dus niet ongesteld word. Misschien heeft het te maken met de nasleep van mijn ziekte en kan hij me verder helpen om in ieder geval mijn lichaam werkend te krijgen. Ik weet dat ik nog niet zo lang overtijd ben enzo, maar ik heb ondertussen al 5 weken echt last van mijn buik en die misselijkheid die ik iedere dag verschillende keren heb. Ik begin me steeds slechter te voelen en slaap ook heel slecht en hou dit gewoon geen weken meer vol. Ben vandaag zelfs thuis gebleven van mijn werk...dat komt niet gauw voor. Nu hoop ik maar dat ze me kunnen helpen daar, al vrees ik dat ik het via de huisarts zal moeten regelen en die zal niet snel willen helpen. Ben alleen doodzenuwachtig voor het plegen van het telefoontje....ben niet zo'n held en vind het erg moeilijk om voor mezelf op te komen.... Ga nu eerst maar eens moed verzamelen
Hoop alleen dat ik er niet weer zo misselijk van word als de vorige keer... Er zit een of ander goedje in die bus om je urine beter te kunnen bewaren en dat stinkt enorm... Blegh! Na ja, we zien het wel. Maar vind hrt wel heel belangrijk om evt andere vrouwen te kunnen helpen met zwanger worden, als alleen mijn plasje dar een steun bij kan zijn... Perfect toch?!
Goedemorgen meiden, Ik zag dat dit een topic is voor de eerste ronde en wil me hier graag bij aansluiten ik of wij zijn ook gestopt met de pil en gaan beginnen aan onze eerste ronde! Voor alle zwangere al een hartelijke gefeliciteerd en voor de rest heel veeel succes
ja dat is zo.. ik heb het geroken ja, stinkt erg haha trouwens mijn vriend zegt dat heel veel van het inverzameld gaat ook naar afslank middelen? weten jullie hiervan?
GROUPHUG!!!!! Zo, wilde ik ook weer ff aan mee doen. Meintje, vreselijk die onzekerheid! Hoop dat je arts je idd verder kan helpen... Cin, heb niet alles gelezen, maar begrijp ik nu dat je bent? Balen zeg! Morgen komt de vrouw van MVM. Ben weer benieuwd naar de test... hahaha! Heb de vk gebeld, vanwege afgelopen maand mag ik nu iets eerder een echo als normaal (meestal is dat bij ons 9 a 10 weken), ik krijg nu al op 9 september een echo. Ik ben dan precies 8 weken zwanger. Op 11 september heb ik de intake. Vanmiddag weer een late dienst. Merk dat ik daar op het moment niet zo heel goed tegen kan. Kan vanmiddag niet ff liggen en vanavond ben ik pas tegen 23.00 thuis. Voor dat ik dan in m'n bedje lig is het zeker 23.30 maar Kyan is morgenochtend wel weer wakker om 7.00... Pfff! Na ja, morgenmiddag maar ff tegelijk met Kyan gaan liggen, dan ben ik vrij. Liefs Mamaline
Weet ik niet Pixie, ik heb de vorige keer van de MVM vrouw begrepen dat voor 1 injectie ze meer dan 1000 liter urine nodig hebben, dus dan zou ik het onbegrijpelijk vinden als ze dat ook gaan gebruiken als afslankmiddel. Mss gebruiken ze alleen het hcg uit de urine en andere stoffen uit de urine voor afslankmiddelen? Ik weet het eerlijk gezegd echt niet. Als ik er aan denk zal ik het morgen eens vragen... @ Meisje1987, Welkom en veel succes met zwanger worden.
nou ik ben 14 augustus met de pil gestopt eigelijk zouden we het nog 1 maandje veilig doen om te kijken hoe de cyclus van mij is maar voordat ik met de pil gestart was was dat een totale ramp daar was geen pijl aan te trekken dus we hebben nu zo iets we zien het wel waar het schip strand we gaan er gewoon voor Ik ben wel echt heel benieuwd hoe het gaat verlopen maar kunnen niet meer als afwachten! Nou meiden bedankt voor het welcome
Nou kijk, mvm IS van de organisatie (organon) die die afslankdingen maakt.. dus uiteindelijk heb je toch niks te zeggen over je eigen pies.. Er zal vast wel een klein regeltje zijn waarin staat dat je complete afstand doet van je urine en mvm én organon en eventuele dochterbedrijven ermee laat doen wat zij willen.. Daaróm doe ik niet mee met mvm