meisje: welkom hier.. Ik weet niet meer wie het vroeg (meintje?) maar mijn ongi is idd gekomen. Ik ben er bijna blij mee, maar dat zal morgen wel over zijn, haha. Ik heb m'n banner maar op 35 dagen gezet, hopelijk klopt dat niet en heb ik straks een mooie cyclus van 29 dagen edit: ik ben trouwens op m'n werk dus ben er niet "echt".
Huh, organon is toch geen bedrijf dat afslankdingen maakt, volgens mij maken zij de pil... Hmm, maar ben nu wel nieuwsgierig, ga het morgen vragen!
meisje dat word een spannend maandje dan. hoop dat het wel snel goed komt bij je ga even hier kijken. is een topic van klachten bij ontpillen
mvm, organon en schering-plough ontkennen iets te maken te hebben met het hcgdieet, er staat een stukje op de website van mvm onder "actueel"
organon is een biofarmaceutisch bedrijf, oftewel, ze maken medicijnen: http://www.organon.nl/products/Algemeen ... ID=25104#1
Heb het ff gelezen, kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat mvm daar iets mee te maken zou willen hebben... Weet niet zo goed of het zin heeft hier morgen naar te vragen, word vast verwezen naar website...
mvm is geen alleenstaand bedrijf, ze hebben niet zo veel te zeggen op het gebied van willen.. ze zijn een onderdeel van organon/schering-plough..
Dankjewel pixie hoop dat ik me hier niet bij aan hoef te sluiten Oh en dat van MVM mijn tante heeft het ook gedaan en bij haar informatie werd gezegd dat het gebruikt wordt voor moeders die wat niet zwanger worden maar tot er ook uitzonderingen zijn dat het ook gebruikt kan worden voor idd afvallen maar daar weten zij ook niet alles van dat gaat schijnbaar naar een iets wat allemaal samen komt!
als ik zwanger wordt dan ga ik ook meedoen met mvm. Al zou maar de helft van je pies besteed worden voor andere vrouwen die zwanger willen worden dan is dat toch weer de helft meer als wanneer je niet meedoet. Mijn zus is zwanger geraakt dankzij icsi en heeft dus een maand hormonen moeten spuiten. Mijn neefje was er niet geweest als mvm niet bestond dus ik ga er zeker aan meedoen!
@ Meintje wat klote zeg dat je nog steeds geen zekerheid heb.. ik wens wel het beste voor je.. ik duim nog steeds @ sin rot zeg dat je ongi ben geworden,, maar ik wens je heeeel veel succes in deze ronde @ meisje1987 WELCOME verder de gene die zwanger zijn en waarvan ik het niet weet veel geluk met jullie kleine..
Ja is heel duidelijk te voelen. En ik hoop ook echt dat het raak is. Kan gewoon niet wachten Maar ja, wie niet
Goed dat je je hebt laten inlichten, dit heb ik ook niet geweten. Ik heb ook weleens gedacht om aan tarwekiemolie te beginnen. Maar kan nergens duidelijk vinden of het bloedverdunnend werkt, want dan mag ik het namelijk niet hebben. Maar als ik jou verhaal zo lees, zou ik er ook niet opaan durven. Hopelijk heb je al genoeg moed verzameld om te gaan bellen, hopelijk luisteren ze naar je verhaal. Weet helaas wat het is als artsen niet naar je luisteren Je bent nog niet erg veel overtijd maar de klachten zijn er wel. En als je je nou ook al ziek gemeld hebt Dan voel je je echt niet goed! Succes meid!
Meisje1987:welkom! Meiden, ik heb vandaag een foldertje gekregen van MvM en die doen NIET mee aan die afslankmiddeltjes, het wordt gebruikt voor middeltjes om de eisprong op te wekken, voor vrouwen die hormonen nodig hebben voor ivf of icsi, bij zeeer zeldzame mannen die het hormoon nodig hebben voor de zaadcelletjes en als de teelballetjes van een jongetje niet zijn ingedaald.
Dankjewel lieverd! Hoop echt dat het raak is voor je deze maand, nog even wachten en dan zullen we het weten! Spannend weer! Cin, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat het dan toch heeft doorgezet en dat je verder kunt nu. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik heb ondertussen gebeld,met een brok in mijn keel want ik merk dat ik het er toch moeilijker mee heb dan ik dacht en eigenlijk toe wil geven. Zo ook met mijn buikpijn en misselijkheid, ik kan vrij veel hebben (hoge pijngrens) en dus duurt het wel even voordat iets me echt gaat hinderen. Maar die zeurende buikpijn begint me nu dus wel te hinderen en ik merk dat ik er niet meer goed tegen kan. De assistente heeft mijn vraag serieus genomen en zou het overleggen met de endocrinoloog. Vandaag of morgen bellen ze terug om door te geven of ik mijn bloed op wat meer punten mag laten controleren. Als het niet kan wil ik toch verder proberen te komen, sowieso heb ik door mijn schildklierziekte mijn kinderwens al 2 jaar in de wacht moeten zetten omdat ik eerst de ziekte moest 'verslaan' en nu heb ik dan eindelijk groen licht en wil mijn lijf niet meewerken. Ik heb het erg moeilijk gehad met het niet zwanger mogen worden vanwege medische redenen en nu het wel mag blijkt dat het minder makkelijk zal gaan, gewoon al om het feit dat die schildklierafwijking er is. Maar als nu dan ook mijn cyclus niet gaat lopen....dan kan ik dus met onze kinderwens niet verder en zijn de kansen nihil. Die gedachte maakt me echt somber, daarom wil ik er niet mee blijven lopen... Pfff, voel me zielig vandaag omdat ik al het gevoel heb dat ik mijn portie wachttijd eigenlijk op een andere manier al heb gehad (sorry, wil niemand hiermee beledigen) Morgen voel ik me vast weer beter
wat ik niet snap he! ik weet niet meer of het minimie was of mamaline, een van jullie krijgt ook een termijn echo, krijg ik dat ook. ik hoop wel dat ik een echo krijg bij de intake of iniedergeval dat ze gaan kijken. we kijken er echt naar uit naar 15 september maar ik weet niet wat er komen gaat!
lieve meintje, ik kan je echt wel begrijpen hoor! schrijf maar lekker van je af hier. wij zijn er voor je! kop op meid. grouphugg voor meintje!
Ik zal kappen met zeuren...jullie hebben daar echt helemaal niks aan.... Sorry liefies, hoop dat het snel raak is bij jullie! Ik doe even een stapje terug, blijf jullie wel volgen maar moet echt even wat afstand nemen