Lief miss! Maar jullie kunnen er ook niks aan doen en ik wil geen negatief donderwolkje zijn dat boven het forum hangt terwijl dit voor allen een leuke en spannende tijd moet zijn. Op dit moment is het allemaal een beetje teveel voor me, ik moet even weer mezelf bij elkaar rapen en dan kom ik jullie wel weer vervelen
Meintje heel veel sterkte en het komt goed ff een vraagje weet iemand iets over de testen van matcare? Ik dacht dat die testen niet voorgedrukt waren maar als ik hem in het licht hou als ik de test gedaan heb krijg ik toch een tweede streep te zien is dan wel wit gekleurd maar dat kan dan toch eigelijk niet of zie ik dat verkeerd?
lieve schat.. als je hier niet alles kan delen wat is dan de punt van het forum? Zien ons als een uitlaat klep .. mag echt wel.. ik hoop natuurlijk dat als ik ergens last van heb dat ik dat hier ook kwijt kan.. Alles helpt! niet weg gaan, behalwe als je echt vindt dat je hierdoor teveel mee bezig bent en dat het je zou kunnen helpen.
Meintje, als jij het nodig hebt om even een stapje terug te doen dan is dat aan jou, maar je moet het niet doen voor een ander. Ik vind het ook echt geen zeuren wat jij doet, het is toch heerlijk om hier je hart te kunnen luchten, wat je probleem ook is. En ik kan me voorstellen dat je na twee jaar wachten eindelijk wel eens aan de slag wil, en dat het erg frustrerend is als dat niet wil lukken omdat er wéér iets anders is. *dikke knuf voor jou* miss: misschien kun je gewoon je vk even bellen om te vragen wat de afspraak inhoudt? Lijkt me niet zo'n rare vraag toch? En dan weet je vast waar je aan toe bent. Mocht je geen echo krijgen dan is het niet op dat moment een teleurstelling, want dat lijkt me erg vervelend.
Och lieve meintje toch *hug* snap dat je het even helemaal hebt gehad, maar voor osn hoef je niet weg te blijven, hoor.Gooi alles er maar uit, hier Miss:jij krijgt ook een termijn echo, dat is, zoals het eigenlijk al zegt om je termijn te bepalen, hoelang je dus zwanger bent.Dat MOET voor de eventuele combinatietest (met ong 12 weken)gebeuren, als jullie die willen doen en dan krijg je natuurlijk ook nog de 20 weken echo.Als je zwangerschap verder prima verloopt zijn dit de enigste echo's die vergoed worden en die je dus krijgt. Ik denk dat je de 15e een verwijsbriefje meekrijgt van je VK voor de termijn echo.
Hee meiden Hoop later terug te lezen. Hier zijn de vandaag gekomen. Wel balen maar had het wel een beetje verwacht. Was cyclus van 29 dagen, weet ik dat ook weer.
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss NOD lijst 1 in ronde 0, 5 in ronde 1, 8 in ronde 2, 4 in ronde 3 1 in ronde 4 dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 10 09-08 Sannie82 (ronde 1) 19-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) sakina 25-08 Selle (ronde 1) (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen[/quote] Ik hoop dat ik het goed gedaan heb.
WWWWWWHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW gefeliciteerd MieniMe, wat gaaf zeg. Tijdje niet online geweest Geniet ervan. Knuf Lieke
Haha, dank je Lieke..idd een tijd geleden dat je er was...Had niet verwacht dit berichtje van mij nog tegen te komen nu haha Maar superbedankt Ben zeker aan het genieten, kan niet wachten tot 17 Sept. dan hebben we de termijn echo De test van moeder voor moeders spatte er vanmorgen dubbel en dwars af en ze zei dat ik meteen mocht meedoen ipv vanaf 6 weken wat standaard is..Nouja 1 dagje eerder maar..krijg de flessen as donderdag. @miss:heb trouwens de tip gekregen, als je gaat kokhalsen van due geur uit die flessen, om de fles die je de dag erna gaat gebruiken zonder dop een nachtje in de schuur te zetten, zodat de ergste lucht weg is. @bowen:balen van je ongi, maar wel lekker korte cyclus Op naar de volgende ronde, superveel succes
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss NOD lijst 1 in ronde 0, 6 in ronde 1, 8 in ronde 2, 4 in ronde 3 1 in ronde 4 dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 25-08 Selle (ronde 1) sakina (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen[/quote] heb even mijn naam goed gezet ihihih het moest 25 e zijn en ronde 1 hopelijk is het zo goed
bedankt voor de tip! morgen komt ze weer hier van mvm om nog een test te doen dus ik ben benieuwd of ik mee mag doen! vorige week was er ook een dikke streep maar zij vond em niet dik genoeg ofzo of niet donker genoeg. hoop dat het nu wel goed is. we zien eht morgen ze is om hlaf 12 hier.
Graag gedaan Grappig, ze was hier van MvM ook om half 12 vanmorgen Ik hele tijd denken gisteren, morgenochtend niet vergeten mn urine op te vangen haha Het zal nu vast goed zijn! Weet jij al welk cadeau je neemt?Ik heb het serviesje gekozen.
Moeders voor Moeders...een organisatie die de urine van zwangere vrouwen verzamelt voor het hormoon HCG, om daat medicijnen van te maken voor vrouwen om een eisprong op te wekken, dus die moeite hebben om zelf zwanger te raken, dus ook voor spuitjes voor als je een ivf of icsi behandeling ondergaat.