Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Goedemorgen meiden; Heerlijk ik heb eindelijk VAKANTIE.
    Ben er wel op tijd bij, want vriendlief moet vandaag nog werken. Was ik ook wakker.

Meintje: je mag hier absoluut van je af komen kletsen. Daar zijn we voor. Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn. *knuff*

Bowen; balen van de :evil: :evil: , maar wel een nette cyclus. Met goede moed op weg naar de volgende ronde.

Vandaag ga ik flink het huis poetsen. Alle daagasten komen vrijdag eerst bij ons, dus het huis moet goed schoon.

Tot later

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heey meiden!

alles goed hier?

3. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hey meiden
    moeders voor moeders is geweest en het was helemaal goed!
    heb meteen flessen gekregen.
    ook een zwangerschapskalender en een maandblad.
    verder krijg ik het serviesje en omdat ik zo vroeg al mee doe krijg ik ook een foto lijst voor de echo.
    De mevrouw die er was is echt een schatje!
    ze vind mij ook heel lief dat zei ze, ze kreeg een brok in haar keel toen ze hoorde hoe onzeker ik nu op het moment ben. maar dat kon ze goed begrijpen. ze zei, ik weet zeker dat jij een hele lieve moeder word.

nou dat is altijd leuk om te horen toch!

ik ga nu ff de hond uitlaten want die moet nodig.

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat leuk miss. ja je moet niet zo onzeker zijn :D is allemaal goed en gaat ook allemaal goed gaan ;) *knuf*

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hai,

Ik was al heel enthousiast een nieuw onderwerp begonnen voor de meiden die nu net zijn begonnen met de eerste ronde.....maar dat mag niet.

Vind het ook leuk om hier aan te sluiten natuurlijk maar zag dat de eerste ronde voor velen al een tijdje terug is.

Daarom maar een beroep op jullie herinneringen...

Voor mij is het de eerste keer, ben bijna 34 jaar en had verwacht dat ik er in het begin niet zo veel mee bezig zou zijn. Maar ik vind het zo leuk en spannend, dat zelfs foliumzuur een soort 'unieke ervaring' is. Alsof ik een hele nieuwe periode tegemoet ga.

Hoe is/was dat bij jullie?

6. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Miss: je moet niet zo onzeker zijn. Komt allemaal goed en je wordt een heel goede moeder.

Sharon: welkom hier. Ook al is de eerste ronde al geweest ik weet het nog wel. Ik vond het eerst ook wel bijzonder om ipv de pil een pilletje foliumzuur slikken :D En de onzekerheid blijft elke ronde tegen de tijd dat de NOD eraan komt. Dus meepraten kan hier altijd.

Succes.

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Sharon, welkom hier.
    Het gevoel er meer mee bezig te zijn dan je verwacht had herken ik zeker. Maar het is hier ook zó gezellig en vooral in het begin lees je zoveel nieuwe dingen. Ik heb hier al een hoop geleerd!
    Voor mij is de 1e ronde pas net voorbij, maar ik blijf hier ook gewoon lekker meekletsen.

8. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    @ sharon welkom

@ MieniMe hoe staat het er mee de zwangerschap? heb je het nieuws al verteld aan vele hihi..

@ Meintje wat rot dat het allemaal zo tegen zit meid..ik wens je heel veel sterkte en gooi je lasten lekker in de groep, het lijkt mij zelf ook fijner om over je problemen te praten het geeft je minder koppijn.. dus gooi allees lekker in de groep meid.

@ Cin1979 rot dat je je menstruatie hebt gekregen, maja nieuwe ronde nieuwe kansen hihi.
    ik wens je veel geluk in deze ronde;)

liefs sakina

9. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    En uhm sorry soms val ik wel eens in herhaling...:(
    of vergeet ik de helft,
    komt zit tegen mijn menstruatie aan (wat ik neit hoop dat die komt) en dan vergeet ik nogal eens wat of praat onzin hihi..

mijn excus ahahaha;)

10. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Nou.....mis jullie meer dan ik dacht! :)
    Kan dus ook gewoon niet wegblijven, jullie zijn te lief/leuk en ben veel te bang om jullie mooie momenten dadelijk te gaan missen.

Dus, I'm back! Nu al?!?!?! Ja....nu al.... :oops:
    dankjewel voor de knuffels en alles!

Ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt en heb flink uitgehuild gisteren bij mijn mannetje (arm mannetje... :) ) en voel me weer een stuk beter.

Heb wel weer meer buikpijn, da's dan wel weer irritant!
    Ik heb gisteren trouwens gebeld met de endocrinoloog en kreeg uiteraard zijn assistente. Ze zou het met hem overleggen en dan zou ze me vandaag terugbellen.
    Vanmiddag dus telefoon gehad, niet van de assistente maar van de endocrinoloog zelf :confused: Ik mijn verhaal nog een keer gedaan en hij snapte het helemaal. Hij wil ook niet dat ik langer dan 3 maanden wacht op een natuurlijke ongesteldheid en omdat ik binnenkort toch mijn bloed moet laten testen vanwege mijn schildklierafwijking mag ik ook laten testen op HCG, LH, FSH, prolactine en oestradiol!
    9 september krijg ik daarvan de uitslag dan, dus ik ben erg benieuwd!
    Als hij me niet verder kan helpen aan de hand van die waardes dan word ik via hem of de huisarts doorgestuurd naar de gyneacoloog. (niet omdat de ongi uitblijft alleen, maar vooral omdat ik al meer dan 5 weken aanhoudende buikkrampen heb, en dan al meer dan 8 weken)
    Ben zo blij dat hij het serieus neemt! En het voelt heel goed dat hij in ieder geval de bloedwaardes wil bekijken en een eerste uitspraak daarover wil doen! :D

@miss, geen zorgen, jij wordt zeker een goed moedertje!

@sharon, welkom hier! Ik zit dus nog in mijn eerste ronde, maar mijn ongesteldheid wil niet op gang komen (nog niet). Het is zeker allemaal spannend, soms iets te frustrerend en spannend. Wel is het heerlijk dat je hier bij deze meiden je ei kwijt kunt (blijft raar dat zo te zeggen :) )

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ging ik net naar de wc zat er bloed op het toilet papier.
    Mijn ongi zou dan 2 dagen te vroeg zijn, ik hoop dat het met de innesteling te maken heeft.

Meintje welkom terug, je kunt hier altijd al je verhalen etc kwijt, daar zijn we voor, doet mij ook altijd goed :D

12. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    heb jullie lieve antwoorden gelezen en ja de hormonen he kreeg een brok in me keer!
    ach ja ik jank om het minste geringste nou hahaha.
    heb vandaag een leuk mobiel knuffel gekregen van me vriendin
    heel lief!
    heb dus alleenmaar bezoek gehad vandaag en ben nu helemaal munt maar ja ik moet zo nog werken pfff ik ga toch nog ff op de bank liggen hoor moet vriend lief zelf maar ff aardappels schillen.

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    *grouphug*

@sharon66 welkom hier. idd was mijn eerste ronde (gelijk bij pil stop) erg spannend. de vraag hoe mijn cyclus zou lopen, zou het lukken in de eerte ronde, wat gaat met mijn lichaam gebeuren. en idd foluimzuur.. welke, wat is nog meer goed te doen om zwanger te worden.. het is een hele wereld die open gaat (gebeurt ook niet vaak in je leven ;) )
    wens je veel succes met zwanger worden, en hier mag je je verdriet en en geluk altijd melden :D

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @tamtam hoop het voor je meid [-o<

15. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    hoi Meiden,

@ Sharon, ik heb al twee keer een eerste ronde gehad (2 jaar terug en 2 maanden terug, haha). Ook ik weet nog heel goed dat je van alles wilt weten over zwanger worden en zwanger zijn, testen doen, foliumzuur (of zwangerschapsvitamines) slikken, wat wel en wat niet eten blablabla. Heel fijn dat je daar hierover lekker met elkaar kan kletsen en of iemand nou in de eerste ronde of in de 10e ronde zit, in de buurt van je NOD blijft het altijd even spannend volgens mij... Veel plezier hier en succes met zwanger worden.

@ Tamtam, ik hoop voor je dat je gelijk hebt! Ben je vaker vroeg ongi geworden, of komt dat eigenlijk nooit voor?

@ Meintje, Welkom terug! ;) Klets lekker van je af meid, we weten allemaal dat het helpt! We vinden het echt niet vervelend! Fijn dat je arts je zo serieus neemt.

@ Miss, Stop met piekeren meis. Is niet goed voor jou en je beeb. Zolang je geen hevige pijnen of bloedverlies hebt, is alles 'gewoon' goed. Ik begrijp je twijfels, maar probeer ook een beetje te vertrouwen op je lichaam... Mijn lijf geeft nu heel duidelijk aan dat het ok is, dat was bij m'n zwangerschap van Kyan ook zo!

Vanmiddag vrouw geweest van MvM. Ik heb al weer heeeeeel erg veel hcg in m'n urine, dus mocht vandaag meteen beginnen ipv volgende week dinsdag. Ze dacht zelfs dat ik misschien al wel watlanger zwanger ben, maar dat zij ze bij m'n vorige zwangerschap ook al dus daar geloof ik niet zo (meer) in.

Gisteren op m'n werk al door 2(!) collega's aangesproken... Konden aan m'n gezicht zien dat ik zwanger ben! O.k. daar gaat dus het idee om het zo lang mogelijk voor me te houden, hahaha. Maar goed, in mijn werk is het ook niet verstandig het lang vor me te houden; er was gisteren 3 keer een alarm, daar loop je dan toch wat minder hard voor. Je wilt nu toch eerst jezelf in bescherming nemen en ik vind dus ook dat m'n collega's dan te weinig op me kunnen vertrouwen in dat opzicht. Ben dus ook teruggestuurd naar m'n eigen groep door een van de collega's die het al wist...

Liefs

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nou nee ik was de laatste 2 keer steeds precies op tijd, daarom vind ik het ook raar.
    Met de pil was ik ook eerder te laat dan te vroeg.
    Ben net weer naar de wc geweest en het is nu weg :)
    Ow ik hoop het zo....

Ik hoor het wel vaker dat je aan een vrouw kunt zien dat ze zwanger is.
    Ik denk ook echt niet dat ik het lang voor me kan houden.
    Ik vond het met ons trouwen al moeilijk om het 2 weken voor me te houden.

17. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Tamtam, ik hoop het voor je! Test je zaterdag?

Mamaline, je zult wel zo'n prachtige gloed hebben waardoor mensen aan je neus al zien dat je zwanger bent! Wel verstandig dat je dat op het werk zo kunt regelen, je moet jezelf en je kleintje ook beschermen en dan is begrip van collega's echt noodzakelijk.

*GROUPHUG*

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja ik denk het wel, als ik het zolang kan volhouden haha.

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    meintje: welkom terug!

mamaline: Grappig dat mensen het al aan je zien, is toch stiekum ook wel weer leuk denk ik.

tamtam: ik duim voor je dat het geen ongi is.

miss: *dikke knuf* En lekker laten lopen die tranen, je hebt nu (en de komende maanden) een prima excuus. Je gaat het vast hartstikke goed doen straks, als je maar in jezelf gelooft!

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @Yvo, heerlijk vakantie, geniet er lekker van

@miss, ahhhh wat een lieverd die vrouw, en ja emotionele buien horen er ook bij he

@sharon, leuk dat je hier mee komt kletsen. Ik ken het ook, ik ben net begonnen met de 2e ronde. Gister ongi geworden. Ik vond het ook allemaal erg spannend. Had gister net de testen in huis om te kunnen testen maar was al niet meer nodig helaas.
    Maar ik heb ook 1e week alles, van boven tot onder doorgelezen en maar zoeken en zoeken naar informatie. Ineens voel je van alles terwijl je er normaal nooit bij stil staat en het misschien ook wel voelt , is het nu ineens allemaal anders, Erg grappig. In ieder geval veel kletsplezier en veel succes met zwanger worden.

@cin, gezellig samen de 2e ronde in. Ga je ook voor de mei baby?

@meintje, welkom back! Geeft toch allemaal niks. Logisch toch, soms is het allemaal even teveel en dat je dan bij je mannetje kan uithuilen is alleen maar goed en hier kun je ook lekker van je af kletsen. Kan altijd! Wat fijn dat die enco.. je serieus neemt en je mag bloedprikken, hopelijkweet je zo snel meer.

@tamtam ik hoop het ook voor je meid

@mamaline, wat grappig dat mensen dat kunnen zien zeg! Ook wel fijn, zeker als het niet altijd veilig is op je werk.

Hier alles ok. Erg last van mijn ongi. Ik was al weer vergeten hoe het ook al weer voelt zonder pil. Pffff bah.

Deel Deze Pagina