Hallo Sharon, Met mij gaat het goed, ben alleen nog niet ongesteld! Mijn darmen gaat wel iets beter. Alleen is het (zoals jij weet) heel vervelend dat je niet weet waar je in je cyclus zit. Moet je eisprong komen, moet je ongesteld worden of ben je ondertussen toch al zwanger? Ik heb wel af en toe gerommel in mijn baarmoeder(denk dat het mijn baarmoder is). Hoop gewoon dat snel komt. Bij mij dacht de dokter dat mijn ongi weg kon blijven omdat ik 10 kilo ben afgevallen en zo mijn hormoonhuishouding in de war zou schoppen. Jij al tekenen van de Hoop voor jou ook dat je heel snel duidelijkheid krijgt. HUG Lieke
Bowen: Afhankelijk van mijn cyclus wordt het waarschijnlijk een juni-beeb, haha. Maar we zullen zien, wie weet heb ik een mooie korte deze maand, dan zit ik nog net eind mei.
hoi hoi, Was ik helemaal vergeten; **GROUPHUG!!!!!** Ja, aan de ene is het inderdaad grappig dat mensen nu al merken dat ik zwanger ben, aan de andere kant wil ik het (zeker voor de jongeren op de groep) echt nog heel graag een poosje stil houden! Maar wat niet zo is, dat is niet zo dus we zien wel hoe lang het gaat lukken. Enneh, aangezien ik volgens MvM voldoende HCG heb, strooi ik hier maar weer wat rond... HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Liefs Mamaline
Hoi Lieke, gelukkig gaat het iets beter met je darmen, balen dat je nog steeds niet ongesteld bent! Ik dus ook nog steeds geen enkel teken van naderende Maar.....morgen naar de HA. Ben heel benieuwd wat ze zegt, en hoop echt dat ze het wel serieus opneemt en me niet probeert met een kluitje het riet in te sturen. Morgen weet ik hopelijk meer Snap precies wat je bedoelt: heb ik al eisprong gehad of niet? Je weet totaal niet meer waar je lichaam mee bezig is Liefs Sharon
weet niet of mijn ongi aankomt .. maar ik heb beginnend stemmingswisselingen (ben erg lief, en dan snauwig). heb hoofpijn de hele dag al, mijn kort termijn geheugen is pathetic vandaag..
@Meintje: beetje late reactie..gisteren geen tijd gehad om op het forum te kijken en net een tijdje aan het bijlezen geweest. Je was tijdens mijn inlezen weg maar gelukkig weer terug! Ik heb met je te doen hoor meid! Wat ontzettend erg voor je (en je mannetje natuurlijk) dat je al 2 jaar hebt moeten wachten en dat je nu nog weer in onzekerhheid zit! Terwijl je er nu juist voor kon gaan! Ik hoop dat je 9 september een uitslag krijgt waar je iets mee kunt, dat je weet hoe je verder kunt gaan. En dat van de tarwekiem/teunisbloem, daar ben ik ook mee gestopt. Had er niet zo'n goed gevoel bij en had me voorgenomen om in ieder geval niets meer te slikken tot ik bij de dokter ben geweest. @Bowen: balen van je ongi! Maar wel een cyclus om jaloers op te zijn @Cin: voor jou ook balen, maar misschien ook wel opluchting! Op naar de volgende ronde @Meisje: welkom en veel succes! @Sharon: een naamgenootje, leuk hoor! Hahaha, zal misschien weleens voor verwarring gaan zorgen! Veel succes met zwanger worden! @Miss: probeer lekker te genieten van je zwangerschap. Ik denk dat de onzekerheid wel steeds minder zal gaan worden. Vooral wanneer je je eerste echo hebt gehad. @Tamtam: hopelijk een innestelingsbloeding [-o< @Yvo: fijne vakantie en succes met de laatste dingetjes voor jullie huwelijk! Ik hoop dat het weer een beetje gaat meewerken! @Iedereen die ik ben vergeten: sorry!
*vangt ook nog wat hcgtjes* hey ledies.... Meintje: welkom terug, we zijn gewoon je steun en toeverlaat! Sharon: welkom en succes! 1ste kindje?! Meisje: ook welkom en succes! Tamtam: spannend! Sharon78: succes morgen, hoop dat je morgen meer weet! Pix ik denk dat die van mij (cyclus) ook kort word, heb ook al weer last van mijn huid, wat pukkels hier en daar en lichte hoofdpijn rond deze tijd. Heb ook wel wat stress maar geen vervelende stress zeg maar, allemaal positief, daar waar je energie van moet krijgen... maar ik ben alleen maar moe merk ik, niet overdreven maar wel dat niet-voorruit-te-branden-uit bed-te-trekken moeheid... Ik hoop het snel te weten... mannetje heeft trouwens uit zichzelf een vruchtbaarheidstest gekocht voor zichzelf Om te kijken of zijn zwemmertjes het wel goed doen lief hoor... slaap lekker weer allen! GROUPHUG
Ik ben helemaal onder de indruk van de hoeveelheid reacties..Erg leuk, daar moet ik tijd voor plannen. Slaap lekker allemaal en tot snel.
Hallo allemaal, allen die nieuw zijn op dit forum: Hallo! en welkom! Bij mij zijn de gekomen...wel wat later dan verwacht, maar toch....op naar de volgende ronde! Ik ben nu trouwens veel op mijn werk..en kan daar niet op de computer. dus jullie zien mij iets minder hier...maar dat hadden jullie deze week al gezien volgens mij. Groetjes van mij
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss NOD lijst 1 in ronde 0, 6 in ronde 1, 8 in ronde 2, 4 in ronde 3 1 in ronde 4 dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 25-08 Selle (ronde 1) sakina (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 17-09 kitkaty (ronde 2) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen
goeie morgen meiden... Vandaag was DE dag hier.... Mag officieel testen.... Nou zelfs op deze dag blijft het shermpje wit... Geen 2e streep te bekennen... Maar ik hou hoop vorige zs was het pas 5 dagen na mijn nod... Dus ik blijf [-o<
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss NOD lijst 1 in ronde 0, 6 in ronde 1, 8 in ronde 2, 4 in ronde 3 1 in ronde 4 dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 21-08 Kimmiej (ronde 2) 22-08 TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 25-08 Selle (ronde 1) sakina (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 17-09 kitkaty (ronde 2) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen Ik heb hem even aangepast ik sta al weken een dag te laat met mijn nod Nooit op gelet... Maar goed..beter laat als nooit..