Goeie morgen dames, Ik zal voor je mee duimen kimmiej [-o< Hier nog steeds geen ongi. Ik zit nu steeds in spanning op de wc. Ik ga straks vast zwangerschap testen halen en ik denk dat ik dan morgen vroeg ga testen, want dan zou ik ongi moeten zijn. @kitkatti: Jammer van je ongi Werkse vandaag
dank je wel meid...Ik ook voor jou! ik hoor wel hoe het morgen is afgelopen... Ik denk dat hier de gaan komen vandaag...heb een zeurderig gevoel in mijn buik...Nou ja we zien het wel..
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss NOD lijst 1 in ronde 0, 7 in ronde 1, 8 in ronde 2, 4 in ronde 3 1 in ronde 4 dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 21-08 Kimmiej (ronde 2) 22-08 TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 25-08 Selle (ronde 1) sakina (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) Skye (ronde1) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 17-09 kitkaty (ronde 2) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen Ik heb hem even aangepast ik sta al weken een dag te laat met mijn nod Nooit op gelet... Maar goed..beter laat als nooit..
Ik dacht zelf aan zaterdag ochtend... Morgen ochtend moet ik vroeg weg ben ik aan het werk en kan ik dr niet zo mee bezig zijn... Het weekend ben ik vrij..en mijn man ook dus zou leuk zijn als ik dan positief test en hij is dr ook bij... Maar ja dan moeten wel die weblijven!
Dat gevoel heb ik ook en gisteren had ik een klein beetje licht rood aan mijn toiletpapier, maar was maar even. Nu niks meer te bekennen. Ik wordt hier zo onzeker van
Kimmiej en tamtam: ik duim voor jullie. Spannend. [-o< Meintje; welkom terug en wat fijn dat je arts je zo serieus neemt. Nu maar hopen dat er ook wat uit die onderzoeken komt en dat je 9 september wat meer duidelijkheid hebt Hier de laatste dingetjes aan het regelen voor morgen. Alleen het weer wordt wel wat spannend. We zien het wel. Ik zal wat minder hier zijn met alle drukke dagen. Tussen morgen en dinsdag (gaan we op vakantie) probeer ik nog wel even een verslagje uit te brengen. Vandaag kom ik wel nog een paar keer kijken. Op de dag dat we op vakantie gaan heb ik ook m'n NOD. Voelt wel alsof er al een paar dagen een strakke band om m'n buik en rug zit. Heb iknog niet eerder gehad, maar durf er nog niet op te hopen. fijne dag allemaal
He lieve meiden! @ Kimmiej, ik hoop dat de ongi wegblijft en je lekker vet positief gaat testen! @ tamtam, echt spannend! @ pixie, tsja het kan natuurlijk te maken hebben met je ongi....maar het kan ook een andere oorzaak hebben en daar hopen we gewoon op! @ kitkaty, jammer van de ongi, maar nieuwe ronde nieuwe kansen! @ Sharon, ik ben heel benieuwd naar je bezoek aan de huisarts vandaag! Hou ons op de hoogte, ik hoop echt dat je verder komt! Bedankt voor je lieve berichtje, ook met ons komt het uiteindelijk wel goed! Ik had hetzelfde gevoel als jij bij de pillen....mijn man zegt dat ook zo'n tarwekiemolie en teunisbloem immers een bepaalde werking hebben op je hormoonhuishouding en als je bloed ofzo gaat laten testen is het beter als dat gewoon puur is anders krijg je nog een vertekend beeld misschien. Daarnaast had ik het gevoel dat je lichaam het dan eigenlijk nog niet zelf doet... @ Northern, bedankt voor je lieve berichtje meid! *probeer de laatste restjes HCG te vangen* Hier geen nieuws dus, maar ik voerl me een stuk beter en werk weer vandaag. Heb weer een soort van rust gevonden nu ik weet dat over twee weken in ieder geval mijn bloed even na wordt gekeken. Ondertussen klussen we maar verder in de hoop dat ik misschien toch een eisprong ga krijgen....herkenbaar? Tegen beter weten in toch maar aan het klussen blijven? Knuffel voor jullie!
@ Yvo08: Ik wil je morgen een hele mooie dag toewensen. Geniet ervan! Ben je al een beetje zenuwachtig? Ik slaap nu al heel slecht en moet nog 17 dagen haha.
ook erg blij dat je bij ons blijf meintje *knuffel* ik denk dat ik weet waarom ik last had gisteren... ben natuurlijk WEL gestopt met roken! Is natuurlijk geen makkie voor mijn hoofd.... stemmingswisselingen, hoofdpijn en slecht geheugen.. allemaal hoofdzaken
tamtam. Ik ben op dit moment helemaal niet zenuwachtig. Alles is geregeld. Alleen als m'n schoonmoeder belt word ik zenuwachtig, omdat zij wel erg gestressed is haha.
@yvo ik wens je alvast een hele mooie dag morgen.. ga je dan ook daarna weg op huwelijksreis?sorry of je het eerder heb verteld..
Alvast heel veel plezier morgen, geniet ervan want wat iedereen zegt is waar: voor je het weet is de dag voorbij.
Is helemaal waar, de dag gaat zo snel voorbij! Geniet er echt van en wij houden ons aanbevolen voor fotoooooooos! Pixie....die opmerking in jouw onderschrift over dat pendelen? Is het echt? Ben je zo zeker?
Hadden jullie dat ook in het begin. Nog eigenlijk amper mogelijk dat je zwanger bent en toch van alles voelen...? Heb t idee dat mn borsten zwaarder zijn bijvoorbeeld, maar mn vruchtbare dagen beginnen net. En dus ook even balen dat mn vriend vandaag een paar dagen naar t buitenland is voor zn werk... Praten jullie met je omgeving over zwanger willen worden of houden jullie het stil?