nope.. dit is de eerste ronde.. had eigelijk gehoopt op duidelijke testen... dus eerst heel licht, dan donker en dan weer licht.. nu weet ik eigelijk nog niks.,. vriendjelief vind het niet erg.. want die mag er iedere dag op
oh meiden iktrek dit pijn niet meer.. is echt mijn darmen.. want ik voel dat als ik een wind zou kunnen laten dat het zou opluchten.. ik herken het .. had hetzelfde bij ongi in ronde 0
ohh 3 dagen pas? doe je netjes dan.. ik heb vroeger ook veel geschilderd.. geloof dat iedereen in de familie wel een schilderij van mij heeft hangen in huis
Whahahaha ja die is blij. Maar ik zou gewoon nog even doorgaan met testen, misschien wordt ie nog wel donkerder?
Ik heb het ook is gedaan schilderen., naar 2 schilderijen was ik gestopt haha toen ging ik tekenen naar een map vol ging ik sieraden maken daarna gestopt en nu niks :O ik heb zo veel hobbys versleten, maar wil toch weer beginnen met sieraden maken haha dat was het leukste.
Misschien is je ei wel later dan je denkt. En misschien wordt ie bij jou niet donkerder maar daar moet je eerst een hele ronde voor gehad hebben denk ik om tot die conclusie te komen.
Ik regel de hele administratie bij een metaalbedrijf. Zit dus de hele dag tussen 'de mannen'. En jij?
Heb ook gelezen hier op het forum dat bij sommige meiden, de test niet knal positief wordt als ze hun ei hebben, maar zoals bij mij.. dus donkerder dan de rest.. maar we zullen het in de loop van de week wel zien..misschien morgen een knaltest haha
uhm.. klinkt mij pijnlijk.. misschien moet je gewoon even naar de wc? helaas weet ik alles van darmproblemen af dat was namelijk mijn erfenis van mn moeder
ik heb hier ook heleboel spulletjes voor sieradin maken.. en kaarten maken.. haha maar waarom ga je dan niet voor je eigen kamertje schilerijtjes maken....
geen tijd :O, als ik dan is thuis ben vind ik het heerlijk om samen met me vriend te zijn of ff achter de pc, maar dan heb ik weer is geen zin of tijd voor hobby's terwijl ik ook nog tuisstudie doe waar ik al 11 dgaen mee moest beginnen mischien moet ik dat ff op de 1ste plaats gaan zetten vanaf morgen :S....Ja ik denk dat ik vanaf morgen acond (onee dna heb ik avond dienst) vanaf donderdag ga ik toch beginnen met studeren :O hahaha. liefs bloem
heb je niet heel toevallig laxeermiddel in huis? of tictacs (daar moet ik altijd van hahaa) of iets anders dat laxerend werkt?