Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Poeh, lijkt me best moeilijk om van de sigaretten af te blijven. Ik heb nooit gerookt, maar mensen in mijn omgeving wel en sommigen stoppen elk jaar op 1 januari :) Maar heb respect voor de stoppers, heel goed! Over even zal het beter gaan en als je straks een klein wondertje bij je draagt is het het allemaal waard geweest!

Lothlorien, werkse!

Lieke, fijn dat het wat beter gaat met je darmen, nu de ongi nog!

Ben er ook weer vandoor, nog even bankhangen en dan naar bedje!

Truste meiden en tot morgen!

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hai Lieke, sorry maar ik begrijp het niet helemaal. Was je eerst wel gewoon ongi en nu niet maar ook niet zwanger? Ennuh....de zandkastelen volg ik ook niet echt ... sorry...

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Haha nee hoor.
    Ik ben al weer een paar keer geweest en het wordt steeds minder
    Moet ook vaker plassen :)
    Ga zo mijn bed opzoeken.
    Als er morgenvroeg nog geen ongi is ga testen.
    Iedereen WELTERUSTEN

4. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    He meiden,

Ga zo lekker slapen! Heb ik wel weer ff nodig... Doe ook nog ff mee aan de

*GROUPHUG!!!!*

5. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ik sluit me ook even aan GROUPHUG

6. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey chica'z

hier ook nog geen ongi maar volgends mij al wel naderend... vanochtend met hoofdpijn opgestaan zelfs... heb nooit hoofdpijn... en vanmiddag ineens pijn in mijn onderrug.. van die zeeuuuurende lage rugpijn..pfff
    Morgen belangrijke dag voor mijn toekomst :)

maar dat vertel ik morgen wel want wie weet wie er mee leest...

xies en slaap lekker!

7. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Sharon66,

Het kasteel is een wachtkasteel wat ze hier verzonnen hebben.
    omdat je hier zoveel moet wachten op je ei, je ongi op het zwangerworden.
    Ik snapte die eerst ook niet, maar omdat ik al zolang wacht dacht ik ik ga daar ook eens zitten.

Ik zit dus in mijn eerste ronde en ben sinds dien niet meer ongi geworden.
    Nu dus al 40 dagen overtijd.
    Ben wel naar de gynacoloog geweest, maar alles blijkt wel goed te zijn, behalve dat mijn darmen vol zaten (dus moest van die zakjes oplossen in water om mijn darmen opgang te brengen) waarschijnlijk komt dit doordat ik veel kilo ben afgevallen. en waarschijnlijk als reactie op het vele afvallen is mijn hormoonhuishouding in de war waardoor mijn ongi weg blijft.

heel veerhaal :)
    jij zit ook in je eerste ronde voor je eerste kindje? Spannend he :D

ik ga snel weg, moest allang in de auto zitten naar werk :confused:

esmee, vertel vertel vertel ben nieuwsgierig...

8. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

ik heb er al een halve werkdag op zitten en heb nieteens gewerkt!
    sinds ik zwanger ben ben ik zooo vergeetachtig.
    ik heb een neiuw pand gekregen maandag woensdag en vrijdag mar omdat ik vrijdag nogals vol zit hoefde ik er vandaag niet heen maar je raad het al dat was ik vergeten! ik helmeaal op me scooter naar het volgende dorp gereden daar aangekomen zag ik me collega dus ik ben maar weer weggegaan! hahaha echt zoo stom van mezelf. maar verder gaat alles goed hoor!

9. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Vertel vertel....... ;) Belangrijke dag vandaag ?

Zie ook dat caruli voor jou gependeld heeft: Oktober een jongen.
    Het zelfde als bij mij :) En Pixie een Meisje in okt.
    Maar hopelijk zijn we eerder zwanger :)

10. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    He girls! Goodmorning!

@ Esmee....vertel nou....ben nieuwsgierig!

@ tamtam, getest? Vertel nou.....ben nieuwsgierig :)

@ miss, dat wordt nog wat met jou! Heb je enig idee of vergeetachtigheid ook afneemt als je langer zwanger bent of wordt het alleen maar erger? ;)

Ben weer op het werk en dus hier beetje illegaal, maar heb ook gewoon weinig te doen nu dus ja....moet wel mijn tijd doorkomen nu.
    Gisteren de nieuwe eczeemdekens op mijn paarden gelegd, het zijn nou net twee spookjes in de wei :)

Iemand nog spannend nieuws?

11. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    nou ik hoop nie tdat het erger word.
    ik hoop wel dat ik wat vaker in mijn agenda ga kijken daar staat alles netjes in namelijk!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nee esmee.. geen ongi :(

oh spannend esmee.. ben nu echt benieuwd. anders pb je me :D
    haha

zo miss.. dan word het ook wat voor mij wss.. ik ben ook zo met de kort termijn geheugen.

ik ga vanochtend oppassen op mijn nichtje weer. is mijn laatste vakantie dag.
    :(
    nu ja, werken is ook leuk. hehehe
    ik ben om 3.00 wakker geworden was zo misselijk. vriend houdt me nuchter en zegt dat het vast van moeheid komt. verder heb ik nu ook erg hoofdpijn, maar dat zo door gebroken slaap komen en idd.. moeheid ahahaha

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0

Ahh, dankje voor de uitleg. Nou ik hoop dat het snel weer normaal wordt. Ben je veel afgevallen omdat je zwanger wilt worden?

Zit idd ook in de 1e ronde voor 1e kindje. Echt heel leuk en spannend. Niet verwacht dat ik er meteen zoveel mee bezig zou zijn. Nu even jammer want net in de 'goede dagen' is mn vriend in het buitenland vanwege werk. Ben echt super ongeduldig, nu we t hebben besloten wil ik t ZO graag!

Pixie, leuke schilderijtjes maak je...heel schattig & stoer tegelijk.

En? Tamtam kun je vandaag testen?

Dit forum is wel verslavend, ik werk veel thuis dus moet mezelf nu even dwingen om niet elke keer hier te kijken.

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Vanmorgen geen ongi te bekennen en toen ik gisteravond voor het slapen gaan naar de wc ging en vanacht ook geen licht bloed meer op het wc papiertje.
    Heb getest, maar NEGATIEF helaas :(
    Vanmorgen wel weer wat licht bloed op het wc papiertje.
    Ik hoop dat ik te vroeg getest heb :)
    Als de ongi de zondag nog niet is ga ik weer testen.

15. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Ik hoop dat je idd te vroeg getest hebt! Zal voor je duimen dat het raak is.
    Vandaag mij ei, volgens de banner, nou ik voel er nog helemaal niets van. Misschien heeft ie zich verslapen en komt ie een dagje later :)

Goed zeg dat stoppen met roken, ik was ook helemaal gestopt, maar rook er sinds een paar maanden 1 a 2 op een dag. Stom he... :(

Zondag gaan we op vakantie en dan ga ik zeker proberen om helemaal niet meer te roken!
    Dames fijne dag, ik ga aan de poets, is alles lekker schoon als we weer terug komen van vakantie!

Liefs Pioen

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Esmee, nee hoop geen ongi voor jou!

Tamtam, ik hoop dat het ook te vroeg was, heb goede hoop bij jou ;)

Pix, hou vol he met dat NIET roken :D

Yvo!Fijne trouwdag!

17. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Jammer van de negatieve test Tamtam, maar misschien inderdaad te vroeg getest...

@ sharon, als je eenmaal hebt besloten om voor een kindje te gaan dan worden alle vrouwen enigzins ongeduldig ;)

@ pioen, alvast een heel fijne vakantie, maar je komt hier voordat je gaat vast nog wel ;)

@ Yvo, fijne trouwdag meid!

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Pioen fijne vakantie en weet niet meer wie het vroeg, maar, de "kwaaltjes" vallen hier nog erg mee.Af en toe met vlagen een klein beetje misselijk en/of geen trek in eten en verder moe moe moe, maar daar blijft het tot nu toe wel bij.Ik denk dat het wel erger gaat worden nog ;)

Gisteren zijn de flessen van MvM gebracht, dus vanaf gisteren ben ik aan het opvangen haha..Heb gelukkig nog geen last van die geur die eruit komt, maar ik hang er ook niet echt helemaal boven :D (ik kijk wel uit)! ;)

19. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Goedemorgen meiden,

Is alweer een tijdje geleden wat kletsen jullie wat af :)
    Ik heb veel moeten werken deze week en veel ingepakt gaan komende week verhuizen dus veel werk voor de winkel!
    Ik heb helaas niet alles onthouden van iedereen, dus doe het in het algemeen nou meiden die zwanger zijn VAN HARTE GEFELICITEERD, en de rest veel klus plezier!

Nou ik ben afgelopen maandag ongi geworden nou ongi kun je het niet noemen ik kon de druppels tellen (sorry voor de details) het is dat ik regelmatig naar de toilet moet dat ik dacht oh ja ongi.
    Ik heb gisteravond nog eens goed met de man des huizes gepraat als hij het zeker wist want heb geen pil meer hier dan zou ik deze moeten halen bij de apotheek vandaag want moest dan eigelijk vanavond weer beginnen! Maar mijn mannetje is nog steeds zeker van zijn zaak gelukkig:D Dus nu kan het echte werk beginnen ben erg benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen;)
    Pixie zou je me ook op de lijst willen zetten :$

En ik zag dat iemand gestopt is met roken sorry heb de naam niet onthouden maar HEEL ERG GOED, mij lukt het nog niet :S:S:S hoop dus dat het snel raak is dat ik dit alles in de prullenbak kan gooien:)

Nou meiden die moeten werken een hele fijne werkdag en de rest een fijne vrije dag!

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hi meisje.. jammer van de ongi maar nieuwe ronde nieuwe kansen.. al ben je net begonnen :p

als je je NOD doorgeef zal ik je op de lijst zetten..
    ben ik trouwens die gestopt is met roken

dames.. ik denk dat ik een innesteling voel... ja .. ik moet mezelf niet gek maken, maar ik had heftig steek opeens (niet als ongi) vanochtend in mijn linker lies.. en natuurlijk die misselijkheid..

(al heb ik pds dus kan het niet zeker zeggen)

Deel Deze Pagina