Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    He Snuffie!
    Vreemd van die temperaturen! Kan me voorstellen dat dat ook frustrerend werkt....je denkt zo meer inzicht te krijgen en het wordt allemaal alleen nog waziger :(

He Sharon!
    Jemmer van de uitslag van het HCG, snap dat je toch een beetje hoop had nog. Maar nu dan aan de pilletjes en daarna zal het hopelijk beter gaan.

Bah, vies weer....het regent hier al vanaf 2 uur vanmiddag....
    Had klusjes bedacht voor buiten maar daar is natuurlijk niks van terecht gekomen.

2. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ga nog even filmpje kijken!

Weltrusten meiden en tot gauw weer!

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    goedemorgen meiden,
    sorry dat ik niet geweest ben.. maar druk druk druk he :(

hoe is het hier, nog zwangeren?

heb morgen mn nod.. knijp hem flink.. want vannacht flink overgegeven.. dus eh.. ik weet eigelijk niet wat ik er van moet denken :(

gaan jullie dit weekend nog iets leuks doen? ;)

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey chicaz

hierbij dan het verlossende antwoord want vandaag is de dag dat ik:

~ ontslag ga nemen en voor mezelf ga beginnen~

Eigenlijk iets heel onverantwoords wanneer je ook kinderen wilt (NU) dus ik klets nog wel mee maar het staat op een lager pitje dan bij jullie. Ik slik geen pil en ga dat ook niet doen, we zien het wel. Door al ie positieve stress waar ik van weet dat mijn lichaam daar gevoelig voor is zal het ook wel niet zo'n vaart lopen.
    Dus ik heb een beetje een dubbel gevoel bij mijn naderende ongi...
    Ik ben blij dat ik het word denk ik.. zodat ik me volledig kan inzetten voor de zaak en niet me al druk hoef te maken over extra personeel enzo..

maar verder baaaal ik wel van al die ongi van alle andere meiden hier hoor!
    Ik wens iedereen veel klusplezier (huis en bed haahaha) en ik ga nog even werken vandaag :(

5. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey tummutje ik zeg TESTEN! :)

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ik durf niet :oops:

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    wow! dat is inderdaad een stap! wat voor een bedrijf ga je opzetten? wens je heeel veeel succes! :D

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Esmee ontzettend goed & leuk! Dit is echt iets wat je moet doen als je ermee rond loopt! Stoer van je hoor.

Wat, waar en hoe :) ?

Tummetje....ik ben aan t duimen x

Sharon78 echt jammer, hoop dat de pillen snel hun werk gaan doen.

Meintje veel succes met het huisklussen...en veel plezier met het andere klussen.

Snuffie veel plezier met 'losse pols klussen'...weer even voor de lol doen lijkt me een goed idee.

Zo suf, ik keek gisteren op de vruchtbaarheidscalculator en zag dan een bevaldatum waarvan ik dacht JA dat is het! werd ik zomaar emotioneel van...hadden/hebben jullie ook van rare reacties?

9. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey Meid!

Gefeliciteerd!
    Knap hoor om zo`n stap te zetten!
    Wat ga je opzetten als ik vragen mag?

XXX

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Kom op tummetje gooi er 1 tegenaan!
    Ben zo nieuwsgierig ;)

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Tummetje ik zeg ook testen :D
    Mag wel weer iemand op roze ;)

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @Esmee:goed van je dat je voor jezelf die knoop hebt doogehakt!Ik zal het ook maar even vragen:Watvoor bedrijfje ga je starten?ontzettend veel succes!

Tummygirl:kom op, meis!eens kom je er toch achter of het wel of niet zo is, dus waarom niet nu?wil je toch je ongi afwachten?

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    esmee wow.. dat is wel een grote stap ja. idd eerst dan het zaakje opbouwen .. wat voor bedrijf ga je doen?

tummetje.. ik ga je niet zzeggen een testje tegen aan te gooien.. doe maar wat je zelf wil :D als je zwanger bent merk je het toch van zelf wel ...paar dagjes...!

ik aan de andere kant ben te gestressd om zwanger te zijn/of sowieso dingen te voelen die te maken heeft met zwanger zijn. mijn klachten zijn van mijn PDS.. ik weet het nu zezker. mijn fibromyalgie is nu ook weer bezig, dus de steken zijn gewoon mijn pds. stoppen met roken, vakantie afgelopen, zwanger willen worden.. is gewoon allemaal stress!
    dus.. kom maar op ongi..! volgend maand zal er dan 2 stress dingen minder zijn.. meer kans!

(ja, ik geloof er heilig in dat als je te veel stress hebt dat het niet lukt!)

14. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi pixie

sorry dat ik het vraag heb misschien niet helmaal opgelet maar wat is pds?

tummetje ik ben het met pix eens, gewoon testen als JIJ dat wil.
    je moet er zelf klaar voor zijn.
    succes meid.

verder gaat het hier goed.
    voel nog steeds niks voel me ook niet zwanger eigenlijk als ik dat volgende week nog heb bel ik ff de verloskundige want ik vind het erg raar. ook nog niet gestopt met roken het lukt me gewoon niet.

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    pds = prikkelbare darm syndroom

het is niet vreemd dat je niet zwanger voel miss. Heeft veel mensen in het begin.
    Ik snap dat mij zeggen dat je moet stoppen niet helpt, en niet gewenst is, je moet het natuurlijk doen als je zelf echt achterstaan, ik hoop alleen dat zodra je de eerste echo hebt gezien dat het dan meer echt word voor je en daarbij het in jezelf kan zoeken echt te stoppen.
    (natuurlijk eerder zou beter zijn)

16. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Snap ook heel goed dat t stoppen met roken moeilijk is. Ik sinds 1,5 maand van meer dan pakje per dag naar stoppen met heeeel soms een sigaret. Maar zoals Pixie zegt....hopelijk krijg je met een echo wel de echte wil om te stoppen. Bij mij helpt t om soms op stivoro site te kijken om te zien wat roken doet. Ik dacht soms, nou ik voel me echt niet beter zonder roken, waarom zou ik niet weer gaan roken... dan helpt die site voor mij.

Succes ermee

17. Hey meiden,

hier ben ik ook weer!
    en wat baal ik dat ik niet meer roze zie nu ik hier weer eens ben :(
    Kom op Roze ! zou leuk zijn !

Verders weer veel meiden die ongi geworden zijn!
    Hoop heel erg dat de nieuwe rondes meer geluk brengen en roze natuurlijk ;) :D

@esmee : Wat ontzettend stoer joh! Logische dat de kinderwens nu even op een lager pitje staat! Misschien ben je straks toch sneller zwanger omdat je er nu niet zo mee bezig bent! Al die stress en er veelmee bezig zijn zal zwanger worden in ieder geval niet helpen!
    Wat ga je beginnen ? En waar ?

@kimmiej : Balen van je ongi ! Op naar de volgende ronde :D ga duimen meid!

@pixie : Balen dat je daar nu weer zoveel last van hebt! *knuff*

@tummetje : Ook ik ben erg nieuwsgierig maar idd testen wanneer je er zelf achter staat!

Ik denk niet net als Curali dat ik in augustus zwanger wordt!
    Dan zou ik nu dus zwanger moeten zijn... Maar mijn gevoel zegt er niks bij hoor en ga ik er absoluut niet vanuit!

Zit met september wel rond dezelfde periode als toen ik zwanger raakte van joey! :)
    Wij zijn 29 september getrouwd in 2006 en ben de dag erna 30 september gestopt met de pil !
    5 november had ik mijn posi test van joey...
    Ben dus meteen in oktober zwanger geworden... zou wat zijn als dat nu straks weer zo is....

Nou fijn weekend allemaal!

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    snap wat je bedoel sharon66. momenteel voel ik me echt niet beter bij (lichamelijk/geestelijk) dat ik gestopt ben met roken. maar ik weet waar ik het voor doe, wil al zo lang eigenlijk van het af. dan maar eventjes door moeilijke maanden ...

19. Beste kun je stoppen met roken de dag dat je een posi test in handen hebt!

ik rookte een pakje per dag maar toen ik 4 november 2006 een posi test in handen had heb ik alles weg gedaan en vanaf dat moment geen sigaret meer aan geraakt!

Moet zeggen heb er geen moeite mee gehad!
    Dacht continu aan het wonder wat in mij groeide!

Heb ook altijd gezegt dat ik niet kon stoppen voor me eigen... Heb daar de kracht niet voor dat wist ik van mezelf!
    Maar op het moment dat je zwanger bent doe je het niet voor je eigen maar voor je kindje!
    En dat was voor mij de rede om te stoppen per direct ;)

hoop dat het jullie ook lukt

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik ben dan net iets anders.. ik wil het ook voor mezelf dus heb het wel in mij om te stoppen.. heb ook vaker geprobeerd.. maar nu is mijn kinderwens een extra duwtje in de rug

Deel Deze Pagina