Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    jaah heb ik ook skye mijn hond is ook net mijn kind hou echt van dat beestje.. kijk ma in mijn album zie je der en ook meteen de pups;)

ja heb je dat ook jaah dat je nu meer doorzettingsvermogen heb ik ook,
    van te voren had ik ook zoiets van ik ga stoppen zag ik iemand met siga moest ik ook meteen hebben..
    nu heb ik zoiets van ik zo dan stop ik punt uit en als ik nu een sigaretje ni heb dan heb ik er niet zo veel moeite mee normaal rende ik al naar de tank om te halen:D

2. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    laterss snuffie;)

3. Skye

Skye Niet meer actief

Wat een leukerd, je hond

4. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
  5. Lothlorien

21 aug 2008
    19
    0
    0
    Goedemiddag lady's.

ik kom me ook weer even melden.

Ik heb nog geen tijd gehad om te terug te lezen, dat komt dit weekend nog wel.

Lekker nu uit de nachtdienst en 6 nachtjes vrij :D

Vandaag mn meest vruchtbaarste dag, maar merk er nog niet veel van. Wel wat lage rugpijn.

Verder voel ik me niet zo fit. Ben aan de dunne (lekkere detail he :) ) en af en toe wat misselijk. bah niets aan.

En wat een weer he. Word je niet vrolijk van. morgen gaan we naar de dierentuin. heb dr zin in.

Groetjes Lothje

6. Skye

Skye Niet meer actief

Nou, het weer hier is goed hoor. Lekker zonnetje. Wel balen dat je wat ziekjes bent. Beterschap in ieder geval

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi allemaal,

hier ook niet veel nieuws. Vandaag begonnen met m'n tabletjes, dus hopelijk over ongeveer anderhalve week :evil:
    Het zou wel heftiger zijn dan normaal, daar zie ik wel een beetje tegenop.
    Maar dat is dan wel in m'n vakantie, dus wanneer ik niet zo lekker ben zit ik iig lekker thuis!

@Tummetje: veel succes als je gaat testen! Ben erg benieuwd, ik duim voor je!

@Esmee: wauw, wat een stap! Goed hoor =D>
    't Is al door meerdere meiden gevraagd, maar toch: wat ga je precies doen?

@Pixie: hopelijk zijn je klachten snel weg en kun je je lekker op het zwanger worden concentreren!

@Iedereen die de :evil: op bezoek hebben: Veel succes in de volgende ronde!

@Iedereen die stopt met roken: Zet 'm op! Ikzelf heb gelukkig nooit gerookt, ben ik blij van :D

@Alle wachtenden: ik wacht gezellie met jullie mee.....

@Zwangere dames: hoe gaat het met jullie? Soms wel een beetje jaloers op jullie :) maar in positieve zin dan hé :)

@Meintje: hoe is 't met jou, meid? Houd je het nog een beetje vol allemaal? Hoe gaat het met de paardjes?

8. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hooi,

ik kom even hoi zeggen :D
    alles goed hier?

meiden met ongi, op naar de volgende ronde zet hem op :thumup:
    meiden die moeten wachten op testen veel succes en ik duim mee [-o<

nu komen de echte kwaaltjes bij mij, ben steeds heeeel erg misselijk. Dan denk ik dat ik even wat moet eten, maar dan wordt ik nog misselijker. en ik moet niet overgeven. en nog steeds moe moe moe.
    ach we nemen het voor lief, hoort erbij he ;)
    nog twee weekjes dan de echo, hoop zo dat alles goed is. stiekum ben je dan toch nog bang dat er iets mis is.

dikke knuffel voor allemaal :D

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ alle meiden die net wat tegen me zeiden :p

ik heb vanochtend toch getest met de kruidvat casettes (hebben die een roze indrooglijntje? :rolleyes: ), een licht streepje.. ik vraag me af of ik het goed zie.. mijn vriend zei vrijwel direct dat ie niks zag, maar daarna dat ie wat zag.. dus zo licht is ie.. :( geloof er dus nog niets van.. ik wacht tot woensdag, en als ik dan niet ongi ben geworden test ik nog een keer.. en anders die zondag daarop etc. etc. :) :)
    Dus eh.. ik weet het eigelijk niet.. :) op de foto zie je het na echt goed kijken pas :(

10. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi hoi,

ik wil je niet blij maken, maar met die testen had ik nooit een streepje, tot op mijn NOD zelf. toen had ik een vaag streepje. en de dag erna een dikke vette streep. je weet maar nooit, woensdag gewoon nog een keer.
    ik duim mee [-o<

liefs

11. Skye

Skye Niet meer actief

Spannend hoor, gewoon over een dag of 3 weer ff testen

12. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ha lieverds!

Ik meld me ook weer even!

@tummetje, spannend! Inderdaad heel evrstandig om even te wachten tot woensdag ofzo en dan nog eens te testen. Ik hoop het voor je!

@pixie, knap hoor dat het stoppen met roken zo goed gaat!

@miss, snap dat je je misschien niet zwanger voelt, maar probeer toch te stoppen met die sigaretten meid. Doe het voor het kindje en voor jezelf! Je kan het!

@esmee, spannend van je bedrijfje! Leuk hoor! Snap dat je kinderwens nu wat naar de achtergrond is.

@jantsjuh, vervelend van de kwaaltjes. Het hoort er wel bij, maar leuk is anders. Sterkte meid!

@Skye, leuke hond! Hoop dat je snel zwanger zult zijn! En ja, helaas kan je lichaam je goed voor de gek houden...

@lothlorien, sterkte. Echt niet prettig als je je zo belabberd voelt!

@sakina, wat een verhaal joh! Vreemd dat mensen zo met gevoelens om kunnen gaan....

@sharon, hoop dat de pilletjes je echt gaan helpen meid! Wekken ze alleen een ongesteldheid op of helpen ze ook om je lichaam een boost te geven het in de toekomst zelf te gaan doen?

Hier is het wel okee, nog steeds niet ongesteld. Hier gaat het met vlagen, het ene moment heb ik er vrede mee en het andere baal ik ontzettend dat het zo moet. Maar ik heb nu wel meer rust nu ik weet dat ik binnenkort een bloedtest krijg. Daar kijk ik nu echt naar uit ( :rolleyes: raar mens...kijkt uit naar geprikt worden.... :) ) Hoop daar een stuk wijzer van te worden.
    Met de paarden is het redelijk, allebei staan ze nu onder eczeemdekens en nu maar hopen dat de wondjes snel helen en ze minder jeuk gaan hebben.

Ik heb mijn mam verteld dat we bezig zijn en ook alles verteld eromheen, dat het moeizaam gaat enzo en van de bloedtest en al. Ze vond het fijn dat te weten en vindt het vervelend voor ons. Wel fijn dat iik er nu met haar ook over kan praten, lucht op. Zij heeft er 5 jaar over gedaan om zwanger te worden van mij, dus kan ze me best veel vertellen en opbeuren enzo!

Kus meiden, tot later!

13. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    jaah he dat cker jaah...
    oeeff bij jou is ook lastig :S ik wens je heel veel geluk en sterkte met alles wat je nu door moet maken ;)

liefs sakina

14. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    @tummetje: spannend hoor!

@sharon78: kop op. hopelijk krijg je je cyclus hiermee terug... het is voor een goed doel moet je maar denken...

Vandaag even cadeautjes gekocht, want mijn mannetje is morgen jarig. Nu weer fijn jullie opzoeken (lees: verslaafd!)

15. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    heej meiden ff vraagje wat is kruidvat casette?
    ik ken allen die van 5 euro en 7 euro die testen? of heten die testen zo?
    hahahahah

16. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    het is lekker rustig hier zo:S
    maar ja ik ga er weer vandoor krijg zo bezoek:d

was trouwens net naar de winkel en wipte ff de kruidvat binnen en heb ff testen gekocht 2 voor 5 euro die zijn tog ook goed?

maja miss tot later nog ciao ciao meiden;)

17. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey meiden,

Ben weer bij met lezen!
    Maar heb geen tijd om op iedereen te reageren, want gaan zo naar de bioscoop :) Maar wilde wel even laten weten dat ik aan jullie denk GROUPHUG

Hier alles wel goed, ben alleen moe en heb nergens zin in :(
    Heb ook al de hele week een zeurende stekende pijn in mijn buik.
    En het is niet mijn ei, want die heb ik vorige week zaterdag/zondag al gehad, die heb ik duidelijk gevoeld. En vandaag ineens een slijmprop in m`n slipje :( Sorry voor de ranzige details ;)
    Ik denk dat ik volgende week maandag, 1 sept. ga testen als ik dan nog niet ongi ben en nog geen ongi hoofdpijn voortekens heb.

Nou ga ik gauw even met de hond uit en dan hup in de auto naar de bios.

Liefs mij

18. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Even snel!
    Ja die zijn goed, heb ik ook ;)

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    die casettes = die van 5 euro

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh tummetje... ik hoop echt dat ze elke keer donkerder worden :D

ik ga niet op iedereen reageren...
    kom net van mijn werk (eerste dag weer na 3 weken vakantie) poehoo.. nee hoor viel mee. ik hou gewoon echt veel van mijn werk.. tja.. dan gaat de dag ook snel en heb je het ook naar je zin :D de computer dingen viel gelukkig mee.. oke de emails dan.. morgen moet ik nog wat rapportages lezen.. maar voor de rest was het een gezellige dag met bewoners. ook heerlijk gegeten ..lekker kip, aardappels en sla..heeft bewoner gekookt!
    verder.. klachtjes vandaag WEG.. niks.. nergens last van. geen hoofdpijn, geen steek.. dus.. tja.. ?

Deel Deze Pagina