AHAHHAHA ik kom uit Deurne! vlakbij Eindhoven dus... en de vlietlaan licht vlakbij het station, paralel aan het spoor. Om de hoek bij de Hema...
Wat grappig zeg haha *MieniMe heeft een spion achter haar aanzitten* hihi Ok, thanks, zal het hem vragen Als het ook zo dicht bij station enzo ligt, dan zalie het wel weten..Ach zo groot is het er niet he haha EDIT:ben er vandoor...meisjelief is wakker geworden.
hoi meiden, ik heb me hier een tijdje geleden al eens aangemeld maar eignlijk weinig gepost. Wel lees ik al een tijdje met jullie mee en vind het een gezellig clubje hier. De sfeer is goed, dus ik heb me voorgenomen ook wat meer te posten hier. @ Yvo, gefeliciteerd met je huwelijk! Fijn dat je zo`n geweldige dag hebt gehad. @ esmee, stoer en dapper hoor dat je de stap hebt gezet om voor jezelf te beginnen. Een hele uitdaging! @ de rest.... hoi!
Hoi Iris, welkom hier. Ik heb hier zelf de laatste dagen niet zoveel gepost . Ik lees nog wel steeds mee hoor! yvo: gefeliciteerd, fijn dat je een leuke dag hebt gehad. tummetje: gefeliciteerd meid! Verder weinig te melden, zit nog in m'n rooie dagen
Goedemorgen/middag....lekker een luie zondag..., @meintje: denk dat het heel goed is voor jezelf dat je nu ook met je mam erover kan praten. Ik heb daar altijd veel steun aan. @tummetje.....spannend, spannend, leuk ,leuk... @tamtam: echt niet te veel druk maken over dé dag....het is echt waar, je geniet en geniet en geniet en het is opeens zo voorbij. Dus extra genieten ook van tevoren. @esmee: klinkt erg leuk, ennuh ook al woon ik niet in de buurt.....ik heb een auto klanten genoeg lijkt me.. @getrouwde vrouw: gefeliciteerd yvo! fijn dat je zo hebt genoten, heb je al hardop gezegd dat je een 'man' hebt? @Iris: gezellig. Hoe & wat mbt rondes & kids? Verder zou ik nu mn eisprong moeten hebben...heb wel de dagen hiervoor de steken gevoeld enzo maar vandaag voel ik helemaal niets? Over een paar dagen is mn vent weer thuis gelukkig, vind er niks aan als hij weg is. Nu even lekker koffie drinken....
nou ik (we) zitten in de eerste ronde voor de eerste. Dus ik weet nog niet zo precies of mijn banner wel klopt maar ach je moet ergens beginnen. Dus in eerste instantie maar even uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. We hebben dus net een drukke klusweek achter de rug en we gaan nog maar even door voor het geval mijn cyclus langer blijkt te zijn en mijn ei dus later is... Ach je moet er wat voor over hebben he
@ Yvo08: GEFELICITEERD!! Klinkt als een hele mooie dag Ik wil me ook niet druk maken, maar zodra ik in bed lig is het mis, wordt er niet goed van Heb al van alles geprobeerd, lezen, muziek luisteren, maar niks. Heb net nog even 2 uur geslapen. Welkom Iris77, succes met klussen
Hallo allemaal, tummetje...hoop dat je streep donkerder wordt. Spoelgang nog steeds niet goed, hoop dat hier snel veranderign in komt. Maar nu heb ik sinds vanmorgen hele gevoelige tepels.. dat heb ik nog nooit gehad. Ook is mijn onderbuik zo gevoelig dat ik die bijna niet aankan raken. Duid dit op ongi? groetjes Lieke
Hi, Mijn laatste post in dit topic want gister is mijn menstruatie begonnen ... Heel raar allemaal want ik heb op 11 en 12 augustus positieve ovulatietesten gehad en nu ben ik dus al aan het bloeden... Erg jammer en heb gister op het toilet ook even een traantje gelaten. Ik moet wel zeggen dat ik totaal geen last heb van deze eerste menstruatie na het stoppen met de pil! Geen heftige krampen of hevige bloedingen...gewoon normaal. Dus dat is dan iig weer een positief puntje. Nu maar hopen dat m'n cyclussen een beetje gelijk blijven.
@ Northern jaah ff snel hih thnxx @ Tummetje ik had het gister gelezen in de bijsluiten dat er cassete in stond hihi moest kei hart lachen hahaha d8 van kijk hoe dom ik was :S hihi hier verder nog niks, wel steekjes aan de rechter kant van mijn onderbuik:S en flauwe buikpijn, dus kan zijn dat ik morgen mijn NOD heb:S wat ik echt nit hoop maar goed niks aan te doen dan.. heb ik het morgen niet dan doe ik dinsdag ochtent en test als mijn nod natuurlijk dinsdag ook nog weg is he maja ik ga nu lekker weer verder met mijn dingen doen.. spreek jullie weer xxx ciao ciao..
Die tabletjes 'helpen' mijn lichaam even om de menstruatie op gang te krijgen. De volgende menstruatie zou dan vanzelf moeten komen. Even een duwtje in de rug, zeg maar en dan hopelijk weer alles zo'n beetje op de rit. Kunnen we weer vanaf nul beginnen, nu is het zo'n uitzichtloze situatie Fijn dat je er met je moeder over kunt praten. Eén vriendin weet dat we bezig zijn voor een kindje, verder niet. Maar nu het bij ons ook nog niet echt geweldig gaat, zit ik soms te twijfelen om m'n moeder het ook te vertellen. Ben alleen bang dat er dan vaak gevraagd wordt hoe het nu gaat enz. Terwijl ik zelf probeer er niet zoveel aan te denken.
hahaah jij bent echt gek Ik durf het nog steeds niet te geloven meiden Bij ieder krampje denk ik; oke.. daar komt mn ongi.. even broekloeren..maar niks pff.. deze week mag van mij overgeslagen worden hoor..
Ja, dat is ook zo! Ik ben blij dat ik die tabletten heb gekregen, heb ik iig het idee dat er weer iets gaat gebeuren. Gefeliciteerd met je man!
Tummetje spannent zeg ik keek net in je album ik zie ook een vaag lijntje hihih... morgen nog een doen?
Haha ik wil woensdag aanhouden, maar moet maandag naar de huisarts voor iets anders.. misschien kan ik dan even dit in de groep gooien Dus dan denk ik dat ik morgen toch ga testen, en het dan aan de ha vertel anders krijg ik straks zware medicijnen mee
aah jaah meot je wel doen jaa ff de HA inlichten jaa.. nou ik wens je veel succes morgen gaan we samen testen ALS mijn ongi morgen neit komt
Ik hoop het voor je Lieke! Zou een keer tijd worden of niet dan? Ga je anders binnenkort de HA weer bellen?
hihi sakina, kom je gelijk online haha ik ga voor je duimen dat de duivels wegblijven bij je, iedereen een positest!
zodra ik getest heb en hij is vett positief dan kom ik niet meteen online maar ga ik meteen naar huisarts hiih wil dan afspraak voor 6 weken (ivb met mijn vorige miskraam) denk ik nog van mmmm kan donkerder of hij is gewoon echt vag dan kom ik meteen melden hier zoo en gaan we de dag erna weer testen.. thnnx dat je duimt dat die weg blijft ik duim ook voor jou