Hey Sharon, Ja wordt zeker tijd inderdaad. Hoop het wel wel, maar ik weet ondertussen waar die gevoelige onderbuik vandaan komt..... ben in een kermis atractie geweest en die beugel heeft op mijn onderbuik gezeten.... ha ha was ik even vergeten dat het daar ook van kom komen. Alleen die gevoelige tepels weet ik niet. Huisarts was op vakantie misschien bel ik morgen ochtend wel even of ik wel al van die tabletten mag zoals jij heb. Helpt het bij jou al? merk je al iets? Hoop dat het voor jou nu ook snel gaat komen. Groetjes Lieke
Ik denk dat jij Yorkshire Terriërs bedoelt! Hahaha, ik zie mijn hond niet met een strikje lopen! Heb even een fotootje in m'n album gezet, maar is niet heel duidelijk. Wilde nog een andere verkleinen, maar kreeg foutmelding.
Nee, merk er nu nog niets van. Maar ik moet ze 10 dagen slikken en dan 2 á 3 dagen na het stoppen moet de menstruatie komen. Ik ben benieuwd! En dan hoop ik dat mijn lichaam het daarna uit zichzelf doet. Nog beter: dat ik zwanger raak natuurlijk Maar goed, laat eerst alles maar weer goed werken! Succes als je besluit de huisarts te bellen! En, was de kermis leuk
@ tamtam dank je dat je mee duimt hihih hoe meer duimen hoe meer kracht wuhahahha (dat de ongi weg blijft ) @ sharon78 jaah nu zie ik het in je album heb ik ff gekeken hihi nee klopt is niet de hond die ik d8 dat je bedoelde hahahahaha.. wel een leuk beestje
Dankjewel! Verkleinen lukte nu wel dus heb er nog 2 foto's in gezet. Dit is niet echt een strikjeshond hé?
nou zeg...ben wel GOED, maar niet GEK haha ik zou het ook nog niet geloven in jouw geval, hoor...Maar dat is sowieso meis, als je een posi test in handen hebt...Ik had een duidelijke 2e lijn, maar meteen geloven?Dat doet volgensmij niemand...je moet het echt laten bezinken en aan het idee wennen wanneer wil je weer gaan testen?dit is zenuwslopender dan de wachtweken he? ik hoop dat je snel een duidelijkere lijn hebt [-o<
hahah jaah heb ze alle 3 gekeken en indd het zijn niet die strikjes hondjes hihihih je had gelijk mooi hondje schattig ook dat die daar op de bank ligt (stoel) liefs sakina
Toen we 'm kregen wilden we hem eigenlijk leren niet op de bank of de stoelen te liggen. Onze vorige hond deed dat ook vaak, lekker naar buiten kijken! Maar ja, zo'n hondje.....als we nu een joekel van een hond hadden was het iets anders geweest. Zo'n hondje naast je in de bank is wel gezellig! En hij haart niet echt, dus dat scheelt ook wel natuurlijk!
@tummetje:sorry las hierna pas, dat je woensdag gaat testen enzo @meiden die zeer snel gaan testen:SUCCES!Ik hoop op veel roze!
jaah dat wou ik ook bij mijn hondje dat die enit op de bank kwam maar jah ik heb nu een leren bank duss jaah mochten er haren op liggen is het er zo weer vanaf en ook al is die van stof stofzuiger pakken en het is zo weer weg tog hihi en idd het zijn kleine hondjes ik vind ook altijd wel knuss om met mijn hondje op de bank te ligggen
Ja, is ook zo. Die haren zijn zo weer weg. En je stofzuigt toch wat vaker als je een hond hebt, dus ga ik meteen even over de banken. Vanmiddag hebben we hem gewassen. Er blijft niets van over als 'ie zo nat is! Zo'n grappig gezicht! En natuurlijk lekker schudden als wij er naast staan!
tuurlijk mag je een keer langskomen voor de 'mama'behandeling dadelijk hahaha en ik heb geen concurrentiebeding; heb zelf mijn contract destijds opgesteld en dit er natuurlijk uit voorzorg uit gelaten... dus ik mag alles eigenlijk pfff ik heb LAST van ALLES :x
tja alleen beetje weeig windjes af en toe en dat is wel bij mij teken van ongi maar ja.. zegt niks he.
hoi allemaal, wij zijn vandaag naar de bazaar in beverwijk geweest. erug leuk maar zwaar vermoeiend! mijn benen doen zeer en mijn buikje! ik denk zelf dat ik al veel verder ben want ik heb me een buik dat geloof je gewoon niet ik zal eens vragen of mijn vriend vanavond een foto wil maken. ik had van mezelf al een buikje maar dit is echt een zwangerschapsbuik dat zegt ook iedereen ik ehb ook geen vetrolletjes meer het is gewoon rond en strak. hihi we leuk hoor maar wel snel dan. als het maar geen tweeling word zit er wel heel dik in trouwens maar ik hoop dan dat ik gewoon verder ben dan ik dacht. maar goed als het zo is dan is het zo toch
hihihi, ja valt weinig aan te doen he, als het er 2 zijn, zijn het er 2 tsjah, bij iedereen groiet de buik anders he...bij de 1 ook sneller dan bij de ander, maar ben benieuwd vriendlief hier is ook al geintjes aan het maken, dat het misschien een 2- of zelfs 3ling is..ik zo nou je zit denk ik toch gek te kijken als we ineens 2 of 3 hartjes zien bij de echo haha, maar het is er 1, hoor..ik voel het (aan mn water) wel aan je rust en moeheid toegeven he, meis!je moet maar zo zien dat je lichaam bezig is alsof je een berg beklimt en dat is echt zo!Daar kan je het echt mee vergelijken!
nou ik vind dat ie wel erug hard groeit hoor! had vandaag ook een vreetbui jeeeetje zeg. wat heb ik gegeten vandaag, of me leven er vanaf hing.
Heej meiden, Nou, ook ik heb het gevoel dat m'n buik enorm groeit hoor... Alles goed met jullie? Merk hier dat ik wat vaker kleine porties moet eten en het ene moment heb ik het idee dat ik enorme trek heb, het andere moment voel ik me vreselijk misselijk/ weeiig... En moe he! Moe, moe, moe... Ga zo m'n bedje ook maar weer opzoeken. Liefs