Nou dit buikje had ik al...helaas nog niet helemaal kwijtgeraakt van ons meisje, maar ach, mn mooie meid heeft er 9 mnd in gewoond en ze is gezond, what more can i wish Hier geen vreetbuien...Eet wel echt 3 hoofdmaaltijden en soms tussendoor kleine dingetjes, maar niks geks of raars. Maar idd, hier ook moe, moe zeer moe *zucht* Vanmiddag ook echt eventjes een dutje gedaan en straks ook weer optijd naar bed.
hahahaha jaaa he dat heb ik ook alleen jah mijn hondje is kort harig dus jah neit veel verschil hihi die van jou is wat lang hariger hihi dus dan is wel grappig
zo mensen ik spreek jullie morgen weer ga lekker filmpje kijken en dan lekker slapen ben nieuwgierig naaar morgennn! jullie horen het morgen wel ciao ciao trusten meiden..
tummetje en sakina.. waar zijn die tests van jullie? je ga mij niet vertellen dat ik nu tot vanmiddag moet wachten om het als laatste te lezen..niet eerlijk! HAHAH
Hey Pixi, Hoeveel dagen overtijd ben je nu? Ga je het vol houden tot zaterdag? Hoop voor je dat ze weg blijven . Ik heb nog steeds hele pijnlijke borsten en tepels. Nou ga ik toch weer denken, zou het.. gek wordt ik ervan. Lieke
hoi lieke. zit eigenlijk niet overtijd,maar mijn cyclus is dus tussen de 24 en 28 dagen. ik weet dus niet zeker. eipijn, slijm en ovu test waren dus ook niet all te eens met elkaar. zit nu op dag 26 heb wel weeig windjes en ontlasting
Hier helaas wel Na 25 dagen, dus weer een korte cyclus. Nu eerst op vakantie en maar duimen dar er een honeymoonbeeb komt
Goedemorgen kletskousjes! Heb alles bijgelezen en nu dus eerst braaf reageren @ northern, hoopvolle klachten! Maar hopen dat de ongi wegblijft en je inderdaad 1 september kunt testen! @ pixie, goed teken dat de ongi nog weg is natuurlijk! Je bent ook wel gezegend met een korte cyclus! Raar he, eerst klachten en dan vrijwel geen meer enzo...Zaterdag ga je testen? @ tummetje, ik zie toch ook een streepje hoor! Heb je al weer getest of niet? Wil je volmondig kunnen feliciteren! @ tamtam, klinkt als een leuk vrijgezellenfeest! Wel griezelig dat je vriend met de boot is vastgeraakt, maar gelukig alles goed! @ esmee, tof joh zo'n eigen zaak! Heel goed van dat concurentiebeding! Hoop dat het gaat lopen als een trein! Ga je veel personeel aannemen? @ yvo, gefeliciteerd meid! Zo te lezen heb je erg genoten van je trouwdag! Geniet ervan en heeeeeeeeel fijne huwelijksreis en gezond en zwanger weer terug! @ iris, welkom terug dan maar! @ lieke, vervelend dat je darmen nog steeds niet willen wat jij wil.... Wel hoopgevende klachten wat betreft je borsten! @ sakina, spannend! Heb je getest? @ sharon,hoop dat de pilletjes goed gaan werken en dat alles op gang gaat komen! Zonder iets maar doelloos af blijven wachten schiet ook niet op... Ik vind het wel fijn dat mijn mam het weet, vind het prettig om het met een vrouw te kunnen delen ook. Ik heb enkel mannelijke collega's en vriendinnen die nog niet en mogelijk nooit niet met kindertjes bezig zullen zijn. In de familie wel wat kindjes, maar de band is niet goed genoeg om prive met die mama's vanalles te bespreken. Mijn mam zal ook uit zichzelf niet infomeren, ze wil zich niet opdringen maar vindt het stiekum wel heel erg fijn dat ik dit wil delen met haar. Leuk hondje heb je! Hier geen nieuws te melden, nog niks van ongi of wat dan ook. Ik heb ook besloten om niet meer te testen binnenkort, als ik voor die tijd niet ongi word laat ik mijn bloed gewoon op hcg testen ook en dan weet ik het ook 9 september of er wel of geen hcg in mijn lijf is. Maar hopen dat ik het zo lang vol kan houden
Hier ook geen ongi, vorige keer cyclus op 26 dagen, zit nu op 27.. wel wat steekjes in de buik en nog steeds die lichte hoofdpijn. slaap ook wel slecht omdat ik nog 1,5 maand heb om alllllleeeessss te regelen, dus mijn hersenen spatten bijna uit elkaar van leuke gedachten maar niemand die het kan regelen voor me, nou ja, ik weet nog niemand, moet nog op zoek! en ben dus ooook DOOOOOD moe, moe, moe... hou jullie op de hoogte! x ga nu naar de ortho, krijg vandaag mijn elastiekjes (het zal wel, geen idee) en dan 3 september mijn beugel....
Hey mamakity, wat leuk je weer eens te zien! nee weten nog niets van Tum, ze wilde woensdag pas weer maar durf te wedden dat ze het voor die tijd doet hahaha! jou buikje gaat ook goed! en die tekening geweldig van je dochter! ps de collega waar ik over vertelde die per ongeluk zwanger was heeft dinsdag een miskraam gekregen, 13 weken.... gisteren was haar 1ste dochtertje jarig, is 1 geworden.. happy and sad.. how much can you handle
heey meiden ff een vraagje... mijn nod was 21/8 s´avonds heb ik wat bloed gespot.. De volgende dag was het goed doorgekomen. Moet ik nu mijn 1e dag houden op de 21e of de 22e? hij staat nu op de 22e maar ik weet t ff niet zo..
haha klopt, ik heb vandaag weer getest ivm met medicatie die ik ga krijgen.. en het ziet er naar uit dat de medicatie doorgaat want de test was spierwit Morgen heb ik een aparte afspraak rond zwanger worden/zijn momenteel, want het was erg druk.. hij wil nog wat extra onderzoeken ofzo.. nou.. be my guest.. voor mij klopt mn gevoel helaas Voel me ook niet zwanger ofzo, het enige waar ik last van heb zijn verstopte darmen en steekjes, constant bij mn baarmoedergebied zeg maar.. en ik herkende die steekjes niet.. sinds vandaag wel.. dus ik denk dat mn ongi dr aan gaat komen
Even een vraag tussendoor over eisprong. Vorige cyclus had ik heel duidelijk doorzichtig slijm met mn eisprong. Nu heb ik dat niet....wel de steken van tevoren. Heb je dat slijm ook als je zwanger zou zijn? Of probeer ik nu onterecht positieve signalen te vinden?