Graag gedaan kimmiej! Goh, tummetje....da's niet waar we op hoopten... Hoop dat je morgen dan wat wijzer wordt. gaan ze een bloedtest doen ofzo?
Er zijn veel dingen hier op het forum geschreven over allerlei soorten slijm, qua kleuren/geuren/helderheid/rekbaarheid etc. Er zijn veel theorieën over maar ook hierbij blijkt dat het bij ieder anders is in de praktijk. De ene heeft veel afscheiding en de ander weinig, zowel voor/tijdens/na de zwangerschap. Ik denk niet dat je teveel vast moet houden aan deze dingen, kan teleurstellend werken. Klein voorbeeldje: dat rekbare vruchtbare slijm waar iedereen het over heeft wat aangeeft dat je ei elk moment klaar kan komen te liggen? Dat heb ik in de afgelopen 2 maandan al zeker een keer of 4 gehad. Dan zou ik afgaande op dat slijmgebeuren dus 4 eieren hebben gehad ( ) en tot op heden gaan ongesteldheden... (maar het kan bij mij ontpillen zijn waardoor misschien ook de slijmproductie van de wap is : )
Ortho, okè heel leuk! Heb zelf bij de ortho gewerkt en een beugel gehad. Van die elastiekjes kon ik niet meer kauwen Echt zo`n zere kiezen
heej mensen ik stond van morgen op en....... nog geen ongi te bekennen hihihi.. deed een test maar helaas negatief.. miss te vroeg of miss dat mijn ongi alsnog gaat komen.. ik ga nu lekker w8en tot vrijdag miss dat in de tussen tijd mijn ongi komt... eigenlijk als ik mijn ongi woensdag niet heb is het gewoon ZEKER. maar voor een duidelijke positieve test w8 ik tog maar tot vrijdag.. en de anderen hier? @Pixie bij jou nog geen ongi? liefs sakina
Meintje als dat zo is dat kimmiej gewoon van 22 moet rekenen dan heb ik het ook fout berekend.. ik had de maandag ook beetje bloed verlies doorlopend naar de dinsdag en toen is het door komen zetten.. dus dan moet ik ook inplats van de 28 e de 29e rekenen.. als dat zo is dan moet ik morgen pas mijn menstruatie krijgen.. ik d8 je moet rekenen vanaf de dag dat je begint met bloeden ook als is het een beetje? maar heb ik wel geluk gehad ik heb wel toen ik dat slijm ontdekte (rekbaar enzo) geklust hihih was net een dag dat ik het had miss tog nog geluk
hallo ik ben dr ook weer. ben we moe moe moe! ben niet vooruit te branden vandaag! ik denk dat mijn bazin het doorheeft ik was vandaag bij de renault garage aan eht werk en toen kwam ze haar auto brengen. ze vroeg me hoe het met me ging maar ze schoot bijna in de lach ik wilde nog vragen waarom ze lachte maar toen zei ze alweer wat anders. heb de verloskundige gebeld omdat mijn buik echt groot is al maar dat lag aan je buikspieren zei ze. ik moet dus gwoon nog tot 15 september wafchten. ik hoop dat ik al verder ben dan dat idee krijg ik nu wel.
Nee, als je een klein beetje verliest (spotting) dan moet je dat nog niet tellen, echt pas als het doorbreekt. Ach ja, als je toch goed gelust hebt is er weinig aan de hand. Je hebt het dan over 1 dag verschil en zaadjes leven ook even Ben benieuwd naar je test aankomende week!
oow dan ga ik me banner ff veranderen en is morgen pas de dag:S hihi jaa heb dus nog wel kans ik hoop het echt alleen zie er weinig kans in mijn gevoel zegt echt van mijn ongi gaat komen... maar in me achter hoofd hoop ik van wel dus weet het echt neit:S ik blijf maar ngo ff op me duim zuigen hihihih
ik ben er ook even hoor... ben op mijn werk maar ...ff stiekum lezen! @meintje... leuke foto`s van je paardjes.... ik heb er ook 2
Ah, leuk! Nog iemand met paardjes! Wat heb jij voor paardjes en wat doe je met ze? Heb je ze thuis of in pension? Fotootje? (ben nieuwsgierig, heb je het in de gaten? ) Ben ook illegaal hier, zit op mijn werk maar het lukt me maar niet me te concentreren op die saaie rekenignen
eej meiden ik ben er weer weg van. ga ff kijken wat er buiten te beleven is ciao ciao meiden tot laterr