TIP: op de categorie pagina, rechts boven, net onder de reclames staat drie links. de midden link geeft je je eigen topics waar je op hebt gereageerd. zo vind ik het altijd terug.. of hebben jullie duizenden topics ? hahaha
betekend wel dat je goed kan fantaseren en dingen verzinnen, dus dan bedebk je je gewoon dat je zwanger bent
neuh, heb niet veel topics...denk 3 of 4 ofzo, maar ik weet deze nu wel te vinden...gewoon naar beneden scrollen
nee Mienime ik ga niet testen morgen als die morgen nog weg blijft ga ik pas vrijdag testen ik wil een duidelijke resutaat en ja aangezien dat die dus vandaag als negatief was en stel als morgen mijnNOD weg blijft is die morgen echt niet duidelijker.. ik wil (als nod weg blijft) een dikke vette streep zien hahaha
ja, dat snap ik.. als je echt vette dikke strepen wil, moet je geen etos test nemen iig haha dat zijn echt mini-testjes en de streepjes (ook controle) zijn erg dun en klein...maargoed, ik wist wel dat ik zwanger ben
Moest tandsteen worden verwijderd, heb ik altijd heel erg veel. Komt door veel kalk in m'n speeksel zeggen ze. Maar m'n tandvlees is veel gevoeliger en bloed veel eerder als anders. Zal idd wel door zwangerschap komen...
ik heb nog 2 testen bij mij liggen allebij van kruidvat 1 van 7 euro en heb er nog 1 van die van 5 euro dus geen etos
Zo hè waar waren we gebleven, kon ons hele topic niet weer vinden Maar uiteindelijk gelukt Pix, balen van je ongi! GROUPHUG Hier verders geen nieuws, huis aan het opruimen XXX
@mamaline:ja idd, dan schijnt het allemaal veel gevoeliger te zijn enzo he...vroger zeiden ze ook voor elke zwnagerschap een tand @sakinawww, ok...ik dacht ik zeg het even haha heb hier veel gelezen dat dat goede testen zijn.
@tummetje balen dat ie spierwit is geworden..... moest even opzoeken je resultat.. was in terug lezen niet zo duidelijk.. maar geen bloed geeft moed!
ja idd...zo zag je maar aan juud(NOD Augustus), testte nega maar ze wist gewoon dat ze zwanger is en bleef ook zeggen, geen bloed geeft moed en paar dagen laterosi test! is wel grappig zei en ik:beide een kindje uit Aug 2007, we hadden beide 8/8/8 onze NOD en raakten beide in ronde 2 zwanger van wondertje 2