ooow Tummetje ik lees het ook nu pas dat je test spierwit was balen voor je meid... en meiden ik ben er weg van spreek jullie miss later en anders morgen weer ga gtst kijken liefs sakina grouphugggg
Nu weinig tijd, morgen hopelijk uitgebreid de tijd om te reageren! Fijne avond allemaal! Groetjes Sharon
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss NOD lijst 1 in ronde 0, 10 in ronde 1, 7 in ronde 2, 7 in ronde 3 2 in ronde 4 dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 25-08 Selle (ronde 1) sakina (ronde 1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) Skye (ronde1) 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) 07-09 Lothlorien (ronde 1) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 17-09 kitkaty (ronde 2) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Kimmiej (ronde3) Pixie (ronde 3) 22-09 Daphne1984 ? (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen yay... met kimmiej *kus* samen zwanger ?
Haha Pix, ja dat hadden we al ontdekt omdat het topic niet meer te vinden was via zwanger worden... Omdat jij via een andere weg hier komt (ik wist helemaal niet dat dat kon ), heb je dus niet gezien dat we zijn verplaatst
komt ze nu achter pffwhahaha mutsefluts dat bedoelen we juist en daarom zei ik al, dat ik nu of naar beneden scroll of "mijn berichten" kies haha
ja maar zoals ik al zei ik zoek het altijd anders op. ik kijk in mijn eigen berichten.. hoef het nooit op te zoeken.
vond het wel leuk om tussen al die andere topics te kijken, vandaar dat ik eigenlijk niet zo vaak op de manier zoek die jij handhaaft.
Hoi hoi allen! @Yvonne: gefelicteerd met je trouwen! Toch wel even wennen he, man en vrouw zijn? Maar het zal je vast bevallen! Jammer van de , dat wordt klussen op de huwelijksreis (heel vervelend )... @tamtam: klinkt wel leuk hoor, je vrijgezellenfeest! @Esmee & mienime: Wat heerlijk in de buurt. Mijn mannetje komt ook uit Bussum en ik heb er op de middelbare school gezeten. Maar we wonen in Almere, want daar kun je toch iets goedkoper een huis kopen! @pixie: jammer van de . Dikke knuffel en een maandverbandje @meintje: vervelend dat je lichaam stil staat dikke knuffel! @marloes: bleeh, een partner als bacillenverspreider.... Hihi... heb twee weken geleden mijn man ook aangestoken, ik voelde me wel heel erg schuldig. Beterschap! @allen: ik kom hier via mijn mail (ik word wel gespammed als jullie aan het tikken zijn en ik aan het lezen ben). Kun je beneden zeg maar abonneren op deze titel en dan krijg je een mail als er iemand heeft gereageerd nadat je uitgelogd hebt. Ben je ook altijd up-to-date. Ik heb vandaag weer enorme hoofdpijn (de laatste dagen al) en wat steekjes/druk achter in mijn rug (beetje waar de nieren zitten, waar je als je ongesteld wordt het ook zo enorm voelt drukken) en af en toe voor in mijn buik. Is dat goed of slecht?
pffff, die heb ik-ik weet niet hoe snel-uit gezet! sjees wat een partij junk moet je dan wissen haha, niet erg als ze allemaal achter elkaar staan, maar als er net elke keer weer "normaal" mail tussen zit, werd er echt kriegel van, nee...voor mij is de abbo UIT Almere is ook leuk ja..Maar we zitten nu in een particulier huurhuis, hoor...als tussenstap.
Tussenstap voor wat MiniMe? Een ander huurhuis? Of een koophuis? In dezlefde omgeving? Jeetje wat vraag ik veel , als je 't niet wil zeggen, geeft nix
heej mensen ik ben de zelfde sakina als hierboven hahahaa ik wou mijn email veranderen en heb ik dus nu gedaan maar nu blijkt dat ik het verkeerde email heb ingevuld ben 3 letters vergeten en nu kan ik me daar niet meer aanmelden hoe moet ik dat nu doen?
koophuis in deze omgeving idd...bedrijf van vriendlief is niet "oud" genoeg om een normale hypotheek te kunnen krijgen. je bedrijf moet dan minimaal 3 jaar bestaan, anders ben je nog beginnende ondernemer en dan willen ze het risico niet nemen, aangezien er dan nog vaak bedrijven failliet raken of gewoon erg slecht gaan. hiervoor woonden we in brabant, gewoon tever bij familie/vrienden vandaan en aangezien de kleine er toen aan kwam, wilden we wel dichterbij wonen, zodat ze opa's en oma vaak genoeg ziet enzo en zij natuurlijk hun kleinkind. mn zwager kreeg toen een particulier huurhuis en er waren nog genoeg huizen leeg in dat rijtje, wij geregeerd en binnen anderhalve week kregen we de sleutel Met als gevolg, dat mijn zwager onze buurman is Dus dochterlief ziet haar oom bijna dagelijks Maar we willen dus uiteindelijk wel gaan kopen, zodra dat lukt.
Ik gebruik de zoekfunctie, tik "lotte" in en voila, allen op een rij. Eerste pakken, de rest verwijderen. Maar ik haal mijn mail ook binnen.